عمومیمطالب کسب و کار

شماره تلفن هتل خورشید هشتم مشهد

با رزرو هتل خورشید هشتم کوثر مشهد در یکی از هتل های پنج ستاره استان خراسان رضوی اقامت لوکس و مجللی را تجربه خواهید کرد. برای ثبت خاطره خوب در مشهد، نیاز به هتلی دارید که بتواند تمام نیازهای شما را در طول سفرتان به بهترین شکل پاسخ دهد، هتل خورشید هشتم کوثر یکی از بهترین گزینه ها برای اقامتی آرام و خاطره انگیز در میان به حساب می‌‌آید. همراه ما باشید تا در ادامه هتل خورشید هشتم را به شما معرفی کنیم.

هتل خورشید هشتم

رزرو آنلاین هتل خورشید هشتم مشهد

برای رزرو آنلاین هتل خورشید هشتم مشهد با بهترین قیمت کافی است، وارد سایت فلای تودی شوید. در بخش هتل داخلی شهر مقصد (مشهد) را انتخاب نموده و پس از وارد کردن تعداد نفرات همراه و تاریخ ورود و خروج، بر روی گزینه جستجو کلیک کرده تا اتاق های هتل خورشید هشتم مشهد به همراه قیمت به شما نمایش داده شود.

پس از انتخاب اتاق موردنظر با کلیک برروی گزینه رزرو، اتاق مربوطه از هتل استعلام گرفته می‌شود و در صورت داشتن ظرفیت، به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید. پس از نهایی شدن خرید هتل، واچر از طریق پیامک یا ایمیل برایتان ارسال خواهد شد. با الماس تریپ به راحتی میتوانید هتل خورشید هشتم مشهد را رزرو کنید.

معرفی هتل خورشید هشتم کوثر مشهد

این هتل که به تازگی و در سال 1401 افتتاح شده است توانسته با ارائه امکانات رفاهی کامل توجه مسافران و زائران علی ابن موسی الرضا (ع) را به خود جلب کند. هتل بزرگ خورشید هشتم با 11 طبقه و 158 واحد اقامتی، قابلیت پذیرایی از 326 مسافر را دارد. برای رزرو هتل خورشید هشتم رئوف کوثر می‌توانید یکی از اتاق های دو تخته یا سوئیت های جونیور آن را انتخاب کنید.

امکانات هتل خورشید هشتم مشهد

هتل پنج ستاره خورشید هشتم کوثر یکی از بهترین هتل های مشهد به حساب می‌رود که برای آسایش مهمانان و مسافران خود از هیچ خدمت و امکاناتی دریغ نکرده است. از امکانات هتل خورشید هشتم مشهد که در طول اقامتتان می‌توانید از آنها بهره مند شوید شامل آسانسور، رمپ، سرویس بهداشتی ایرانی و خارجی، کافی شاپ و رستوران، خدمات خشکشویی، پارکینگ، دستگاه خودپرداز، روم سرویس، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اتاق چمدان و… می‌شود.

کافی شاپ و رستوران هتل خورشید هشتم کوثر

انتخاب رستورانی خوب با غذاهای باکیفیت، یکی از دغدغه های مسافران به هنگام سفر محسوب می‌شود. هتل خورشید هشتم در مشهد این امکان را برای مسافران بوجود آورده تا در محیط هتل بتوانند غذای خود را میل کنند. این رستوران که در طبقه همکف دارد، آماده پذیرایی از 300 مهمان در سه وعده صبحانه، نهار و شام است.

اتاق های هتل خورشید هشتم مشهد

در میان 158 واحد اقامتی که در هتل خورشید هشتم وجود دارد، مسافران می‌توانند با توجه به بودجه موردنظر خود و تعداد نفرات همراهشان یکی از اتاق های دو تخته توئین، دابل کینگ، دلوکس، سوئیت جونیور، جونیور مستر، جونیور مستر رو به حرم و سه تخته را انتخاب کنند. با رزرو اتاق هتل خورشید هشتم رئوف کوثر مشهد می‌توانید از امکانات آن نظیر سرویس بهداشتی فرنگی، مبلمان، یخچال، تلویزیون، لوازم بهداشتی، سشوار، میز و صندلی و… بهره مند شوید.

قیمت هتل خورشید هشتم کوثر مشهد

هتل خورشید هشتم رئوف کوثر یکی از هتل های مجلل مشهد است که با توجه به سطح خدمات و امکاناتی که به مهمانان خود ارائه می‌دهد قیمت بالاتری نسبت به سایر هتل های مشهد دارد. هزینه رزرو هتل خورشید هشتم با توجه به تاریخی که قصد سفر دارید و نوع اتاقی که انتخاب می‌کنید، متغیر خواهد بود. با رزرو هتل خورشید هشتم مشهد از فلای تودی می‌توانید این هتل را با قیمت بهتری نسبت به سایر سایت های گردشگری رزرو کنید.

قوانین هتل خورشید هشتم کوثر مشهد

هتل خورشید هشتم کوثر مشهد هم برای برقراری نظم و امنیت بیشتر مسافران دارای قوانین و مقرراتی مانند سایر هتل ها است که این قوانین عبارتند از:
-پذیرش مسافران همراه با مدارک شناسایی معتبر (کارت ملی، شناسنامه) انجام خواهد شد.
-زوجین باید کارت ملی و شناسنامه یا صیغه نامه با مهر برجسته همراه خود داشته باشند.
-در هتل خورشید هشتم کوثر مشهد ساعت تحویل اتاق 12 ظهر و ساعت تخلیه اتاق 14 ظهر در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی دارید می‌توانید با شماره تلفن هتل خورشید هشتم مشهد، بخش رزرواسیون آن در ارتباط باشید.
-قوانین کنسلی هتل، با توجه به زمان درخواستی شما، متغیر است؛ برای استعلام با پشتیبانی فلای تودی در ارتباط باشید.

فاصله هتل تا جاذبه های گردشگری

ادرس هتل خورشید هشتم در میدان کمال الملک، در خیابان شوشتری، خیابان نواب است که موقعیت آن موجب شده تا دسترسی نزدیکی به حرم مطهر امام رضا (ع) و سایر جاهای دیدنی مشهد داشته باشد.
-فاصله هتل تا میدان بیت المقدس (فلکه آب): 5 دقیقه با خودرو
-فاصله هتل تا بازار رضا: 5 دقیقه با خودرو
-فاصله هتل تا مرکز خرید آسمان: 6 دقیقه با خودرو
-فاصله هتل تا برج تجاری آکسون: 6 دقیقه با خودرو
-فاصله هتل تا آرامگاه نادرشاه افشار: 8 دقیقه با خودرو
-فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن: 10 دقیقه با خودرو
-فاصله هتل تا بازار جنت: 12 دقیقه با خودرو
-فاصله هتل تا بازار فردوسی: 10 دقیقه با خودرو
-فاصله تا رستوران ارکیده سیاه: 15 دقیقه با خودرو
-فاصله هتل تا پارک کوهسنگی: 18 دقیقه با خودرو
-فاصله تا بازار بین المللی سپاد: 20 دقیقه با خودرو
-فاصله هتل تا ویلاژتوریست: 30 دقیقه با خودرو
-فاصله تا سرزمین موج های خروشان: 35 دقیقه با خودرو.

هتل خورشید هشتم کوثر یکی از هتل‌های زیر مجموعه هتل‌های کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران  است و در فاصله ۷۰ متری حرم مطهر قرار دارد، این هتل در زمینی به مساحت حدود ۷ هزار متر مربع و زیربنایی بالغ بر ۴۰ هزار متر مربع در ۱۱ طبقه احداث شده است و ۶ طبقه اقامتی و تجاری و ۵ طبقه آن شامل پارکینگ و خدمات است. این هتل سه رستوران با زیربنای ۲۴۰۰ متر مربع دارد. سالن همایش و مجالس، استخر، سونا، مجموعه آب‌درمانی و امکانات ورزشی نیز از امکانات این هتل است.

هتل خورشید هشتم مشهد یکی از هتل های نوساز و شیک مشهد مقدس می باشد که فاصله بسیار اندکی تا ورودی صحن هدایت حرم مطهر دارد . هتل خورشید هشتم در سال 1401 به بهره برداری رسیده است و از هتل های پنج ستاره تازه ساخت و لوکس محسوب می شود . این هتل زیبا و مدرن با کادر حرفه ای و امکانات بسیار عالی در خدمت میهمانان و مسافران محترم می باشد .

از امکانات هتل خورشید هشتم می توان به رستوران با ظرفیت 300 نفر و کافی شاپ , مجموعه آبی شامل استخر , سونا و جکوزی و فضای سبز و … نام برد . موقعیت مکانی این هتل نسبت به حرم رضوی بسیار نزدیک می باشد و تنها 70 متر تا ورودی حرم مطهر فاصله دارد و با توجه به فاصله کمی که تا حرم مطهر دارد , از این رو هتل مجلل خورشید هشتم مشهد را می توان از جمله هتل مشهد مناسب و نزدیک به حرم به شمار آورد.

این هتل پنج ستاره لوکس دارای واحد هایی شامل اتاق دو تخته , سوئیت جونیور دو نفره , اتاق دو تخته توئین دولوکس , اتاق دو تخته کینگ , سوئیت جونیور دو تخته با خواب مستر , اتاق دولوکس سه تخته , اتاق سه تخته , اتاق چهار تخته و سوئیت جونیور دو تخته با خواب رو به حرم می باشد.

 

دکمه بازگشت به بالا