اقتصادیمطالب کسب و کار

راهکاری نوین برای کاهش هزینه پروژه های ساختمانی | اجاره جرثقیل با جرثقیل نوین

اجاره جرثقیل، یکی از کاربردی ترین و کلیدی ترین امر ها در اجرای پروژه های ساختمانی یا جابجایی اشیا بزرگ و سنگین هستند. به طور کلی اجاره جرثقیل مزایای بی شماری دارد که این مزایا به بخش هایی مانند: صرفه جویی در هزینه، بهره بری از جدید ترین و به روز ترین مدل های جرثقیل، استفاده متنوع از انواع جرثقیل های سبک و سنگین و… تقسیم می شوند. اجاره جرثقیل یکی از راه های بی نظیر برای صرفه جویی در بودجه است و این امکان را به افراد متقاضی می دهد که با کمترین هزینه، بهترین استفاده را از خدمات یک جرثقیل کامل بهره می برند.

علاوه بر آن، جرثقیل ها در انواع و مدل های متفاوتی مانند: جرثقیل 3 تن، جرثقیل 7 تن، جرثقیل 20 تن، جرثقیل دکل بلند، جرثقیل خاور و… تقسیم می شوند، که افراد می توانند با هزینه های کم از تمام این مدل ها بهره ببرند. در ادامه مقاله به بررسی تعرفه قیمت اجاره جرثقیل و عوامل تعیین کننده قیمت جرثقیل و پر طرفدار ترین مدل های جرثقیل برای اجاره می پردازیم، پس حتما تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

قیمت اجاره جرثقیل

این نکته را در نظر داشته باشید که ارزان بودن و پایین بودن قیمت اجاره جرثقیل، گاها به سبب افت کیفیت و فرسوده بودن ماشین ها می باشد و این نکته نشان دهنده آن است که اکثر این ماشین ها ضمانت های لازم را برای اجاره جرثقیل ندارند. به صورت کلی هزینه و قیمت اجاره جرثقیل زمانی به صرفه و مناسب است که ماشین، تمام معاینات فنی، بیمه نامه و کیفیت لازم را برای اجاره جرثقیل محیا کند. پس حتما در اجاره جرثقیل، قبل از درخواست اجاره حتما معاینات و بیمه نامه ماشین مدنظر خود را چک کرده و از سلامت و فرسوده نبودن ماشین مطلع شوید تا با مشکلات مواجه نشوید.

عوامل تاثیر گذار زیادی وجود دارند که می توانند در تعیین هزینه نهایی اجاره جرثقیل تاثیر گذار باشند، این عوامل عبارت اند از:

  • کاربرد و نوع جرثقیل مدنظر
  • مدت زمان انجام عملیات
  • وزن بار مدنظر برای جابجایی
  • مسافت و مسیر طی شده برای عملیات
  • خدمات جانبی کرایه جرثقیل
  • جنس بار و…

در واقع می توان گفت که قیمت اجاره جرثقیل ثابت نیست و همگام با شرایط پروژه ممکن است متغیر باشد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که معمولا تعیین هزینه اجاره جرثقیل توافقی بوده و می توان گفت که بیشترین تخفیف و کسر هزینه در کرایه جرثقیل، برای نرخ های ماهانه لحاظ می شود. اگر به دنبال یک شرکت مناسب و ارزان با ماشین های با کیفیت هستید، می توانید با کلیک بر روی آدرس https://jarsaghilnovin.com/قیمت-اجاره-جرثقیل/ وارد سایت جرثقیل نوین صفحه قیمت اجاره جرثقیل شوید.

اجاره جرثقیل 3 تن

جرثقیل 3 تن، یکی از کاربردی ترین و پر استفاده ترین سبک ها در اجاره جرثقیل است که ظرفیت جابجایی بار تا 3000 کیلوگرم را دارند و بسیار در جابجایی ماشین ها، مبل و… استفاده می شود. جرثقیل های 3 تن همان مکانیزم و طراحی یک جرثقیل ساده و عادی را دارد و اجزای اصلی مانند قلاب، سیم بکسل و… را در خود فراهم می کند و این امکان را به افراد می دهد تا پس از انجام عملیات آن را بر پشت کامیون سوار کرده و جابه جا شوید. این نوع جرثقیل ها کوچک و سبک هستند و با ظرفیت بار 3 تنی که می توانند جابه جا کنند، بسیار در پروژه های کوچک مناسب بوده و همچنین نسبت به دیگر جرثقیل ها در سطح شهر می توانند راحت تردد کنند.

اجاره جرثقیل 7 تن

اجاره جرثقیل 7 تن، هماننده جرثقیل های 3 تن است اما با این تفاوت که جرثقیل های 7 تن از قابلیت ها و امکانات بیشتری نسبت به جرثقیل های 3 تن بهره می برند. این جرثقیل ها قابلیت جابجایی بار هایی تا 500 کیلوگرم را دارند. البته حجم باربری آنها به طول دکل جرثقیل بستگی دارد و به این صورت که هر چه مقدار طول دکل افزایش داشته باشد، توانایی باربری جرثقیل کاهش میابد. اما به صورت کلی جرثقیل های 7 تن معمولا با طول دکل 21 متری هستند و امکان تردد در معابر شهری و پروژه های عمرانی و ساختمانی را دارد و نسبت به دیگر سبک های جرثقیل ها، پرطرفدار و پر کاربرد هستند.

جرثقیل های 7 تن جزو دسته از جرثقیل های سنگین به شمار می روند و برای پروژه های نسبتا بزرگ و سنگین مانند فرآیند های ساختمانی، نصب انواع تابلو های فلزی بزرگ، نصب انواع تابلو های تبلیغاتی و… استفاده می شوند و تاثیر بسیار خوبی در نتیجه پایانی کار می گذارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه های اجاره جرثقیل 7 تن می توانید با کلیک بر روی آدرس https://jarsaghilnovin.com/projects/اجاره-جرثقیل-7-تن/ وارد سایت جرثقیل نوین شوید.

جرثقیل نوین

شرکت اجاره جرثقیل نوین یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین شرکت های حال حاضر در حوزه اجاره جرثقیل می باشد که با توجه به فعالیت های خود امروزه به یکی از معتبر ترین شرکت های حوزه اجاره جرثقیل قرار گرفته است. برای دریافت اطلاعات دقیق در رابطه با اجاره جرثقیل و تعرفه و هزینه های اجاره جرثقیل می توانید با شماره 09126454165 تماس گرفته یا با مراجعه به آدرس https://jarsaghilnovin.com/ وارد سایت جرثقیل نوین شوید و از خدمات این سایت بهره ببرید.

دکمه بازگشت به بالا