عمومی

لزوم ایجاد رقابت در فضای انتخاباتی برای افزایش مشارکت مردم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمد سعید احدیان عصر پنجشنبه در اجتماع بزرگ نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به لزوم ایجاد رقابت در فضای انتخاباتی برای افزایش مشارکت مردم اظهار کرد: بخشی از وظایف تشکل‌های مردمی و سیاسی ایجاد رقابت و جلب مشارکت مردم برای شرکت در انتخابات است و تبلیغات برای افراد و نامزدهای اصلح کمک به مشارکت حداکثری خواهد بود.

وی افزود: ارائه یک لیست از کاندیداهای کارآمد، توانمند و اصلح و معرفی آنان توسط تشکیلات تأثیر بسیار زیادی در مشارکت مردم دارند لذا همگرایی در جبهه انقلاب و کارآمدی بسیار حائز اهمیت است.

احدیان با بیان اینکه مجلسی که نیروهای آن کارآمد نباشد نمی‌تواند پاسخگو باشد، ادامه داد: همگرایی و کارآمدی ضرورت ارائه یک لیست خوب انتخاباتی است که خروجی آن می‌تواند در سال ۱۴۰۲ تشکیل مجدد یک مجلس انقلابی با برطرف شدن نقاط ضعف و یا به تعبیر مقام معظم رهبری استثنائات باشد.

وی اضافه کرد: محور دیگر برای مشارکت، پاسخگو بودن است، تشکیلات سیاسی باید خود را پاسخگو به مردم بداند یک تشکیلات سیاسی انقلابی خود را نسبت به وعده‌هایی که در ایام انتخابات داده و نسبت به مشکلاتی که مردم دارند پاسخگو می‌داند و تمامی تلاش خود را انجام دهد که توضیح دهد و برای برطرف شدن آن معضلات اقدام نماید و در غیر این صورت از مردم عذرخواهی کند.

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب کشور گفت: تمامی نیروهای انقلابی باید توان خود را در روزهای منتهی به انتخابات پیش رو به کار گیرند تا سبب مشارکت حداکثری جامعه هدف شوند.

دکمه بازگشت به بالا