بررسی پیشنهادات نمایندگان پیرامون حوزه صنعت و معدن لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون صنایع

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بررسی پیشنهادات نمایندگان در حوزه صنعت و معدن برای درج در لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش نازک نارنجی، علی جدی ضمن تشریح نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن  پیشنهادات نمایندگان در حوزه صنعت، معدن، ارتباطات و پتروشیمی در  لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این نشست مقرر شد تا ۱۵ درصد حقوق دولتی معادن در شهرها و استان های درگیر با معادن، هزینه شود.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر در نشست امروز کمیسیون قرار بر این شد تا صورت حساب های حسابرسی شده شرکت هایی که اوره تولید و به وزارت جهاد کشاورزی می دهند پرداخت شود زیرا این شرکت ها به دولت اوره  می دهند اما طلب آن ها پرداخت نمی شود.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از سوی دیگر در نشست امروز کمیسیون صنایع مقرر شد تا ۰.۵ درصد از سهم دولت و ۰.۵ درصد از سهم شهرداری ها از مالیات بر ارزش افزوده ای که واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی پرداخت می کنند، به این شهرک های صنعتی برای نگهداری و  نوسازی زیرساخت آن ها داده شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا