عمومی

۵۲ روستای استان زنجان از نعمت گاز بهره مند نیستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محسن افشارچی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان با اشاره به اینکه بعد از همه اقداماتی که در زمینه گازرسانی به روستاها انجام گرفته، آمار حاکی از آن است که ۵۲ روستا در استان زنجان هنوز از نعمت گاز برخوردار نیستند، افزود: در همین راستا تلاش داریم اعتبار لازم را برای تحقق این امر تأمین کنیم.

وی با بیان اینکه قدردان اقداماتی که تا به امروز توسط بسیج و سپاه در مناطق محروم استان صورت گرفته، هستیم، اظهار کرد: رقمی که از محل اعتبارات تملک دارایی استان به طرح‌های بسیج سازندگی در راستای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی اختصاص می‌یابد حدود ۵ درصد است.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه دولت همواره تلاش کرده است تا حمایت‌های لازم را از اقداماتی که جهادگران در عرصه‌های محرومیت‌زدایی انجام می‌دهند، به عمل آورد، تصریح کرد: اقداماتی که بسیج در عرصه محرومیت‌زدایی انجام می‌دهد، نمونه بارز از خود گذشتگی و از همه مهم‌تر باعث تعمیق پیوند مردم و نظام خواهد شد.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه قرارگاه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان اقدامات متنوع و ارزشمندی را از ابتدای امسال تاکنون انجام داده است، افزود: رویکرد اصلی این اقدامات مبتنی بر رفع مشکلات حوزه عمرانی و نیز آب‌رسانی به مناطق محروم استان بوده است.

سرهنگ اقبال جهانبخشی یادآور شد: عقد قرارداد برای اجرای ۵۸ پروژه عام‌المنفعه و زودبازده از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، از دیگر اقدامات این بخش بوده است.

دکمه بازگشت به بالا