اقتصادیمطالب کسب و کار

ارزان ترین لپ تاپ های لنوو با گارانتی سازگار

لنوو از تولیدکنندگان بزرگ در حوزه لپ تاپ است که در طی سال‌ های اخیر به یک برند مطرح و پرطرفدار تبدیل شده است. اصلی ‌ترین دلیل محبوبیت لپ تاپ های لنوو، کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب است. اگر به دنبال خرید لپ تاپ لنوو باکیفیت و در حین حال ارزان هستید، برای آشنایی با ارزان ترین لپ تاپ های لنوو در ادامه ما را همراهی کنید.

ارزان ترین لپ تاپ های لنوو، کدام مدل ها هستند؟

لنوو یکی از بزرگ‌ ترین تولید کنندگان لپ تاپ در دنیای حال حاضر است. این شرکت بزرگ، لپ تاپ هایی را در سطح جهان تولید و به بازار جهانی عرضه می ‌کند. لپ تاپ های تولید شده توسط برند لنوو، در سری‌ های مختلف تولید می ‌شوند و دارای مشخصات و قیمت‌ های متفاوتی هستند. اگر به دنبال خرید لپ تاپ ارزان هستید که در عین داشتن قیمت مناسب، دارای مشخصات و کیفیت بالایی نیز باشد، برند لنوو انتخاب ایده آلی است.

البته پیرامون برند لنوو باید اشاره کنیم که این برند، لپ‌ تاپ های خود را در سری‌ های مختلف شامل ThinkPad، Yoga، IdeaPad و Legion تولید و به کاربران ارائه می ‌دهد. در میان لپ‌ تاپ‌ های تولید شده توسط این برند، ضمن اینکه می‌ توانید لپ تاپ های ارزان و کاربردی که در سری های Ideapad و Thinkbook ارائه می‌شود را پیدا کنید، می‌توانید لپ تاپ های گیمینگ و با سخت‌ افزارهای قوی تولید شده توسط این برند را نیز خریداری کنید.

بنابراین لنوو برندی معتبر است و محصولات بسیار باکیفیت را به قیمتی به مراتب بهتر در مقایسه با دیگر برندها ارائه می ‌دهد و خرید لپ تاپ لنوو می تواند انتخاب مناسبی باشد. در ادامه قصد داریم ارزان ترین لپ تاپ های لنوو را مورد بررسی قرار دهیم که گزینه‌ ای بسیار مناسب برای کسانی هستند که قصد خرید لپ تاپ ارزان را دارند.

لپ تاپ لنوو مدل  IdeaPad ip3

اگر قصد خرید لپ تاپ لنوو ارزان را دارید، لپ تاپ لنوو IdeaPad ip3 انتخاب کاملا مقرون به صرفه‌ای است که دارای مشخصات سخت‌ افزاری مناسبی نیز می‌باشد. این لپ تاپ با بدنه ای در دو رنگ بژ و سرمه‌ ای قابل تهیه است.

در این لپ تاپ از پردازنده نسل دهم intel core i3-1005u  استفاده شده است و دارای 8 مگابایت حافظه کش است. همینطور دارای 4 گیگ رم و حافظه داخلی SSD با ظرفیت 128 گیگابایت است. این میزان رم و حافظه ممکن است ظرفیت پایینی در نظر گرفته شده باشد اما برای کارهای روزانه مناسب به نظر می‌رسد.

با توجه به قیمت لپ تاپ لنوو IdeaPad ip3 اینکه از کارت گرافیک NVIDIA GEFORCE MX350  با 2 گیگابایت حافظه اختصاصی برخوردار است، بسیار ایده آل می باشد. برای علاقه ‌مندان به خرید لپ تاپ لنوو باید اشاره کنیم که این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی و مات با رزولوشن اچ دی (1360 در 768) است که برای کارهای معمولی روزانه مناسب به نظر می‌رسد. به طوری که ممکن است در کارهای ویرایشی عمکلرد خوبی نداشته باشد، اما برای وبگردی و دیگر کارهای روزمره کاربرد خوبی دارد.

باتری به کار رفته در لپ تاپ لنوو IdeaPad ip3 یک باتری 2 سلولی و لیتیوم پلمیری است که متناسب با کاری که انجام می ‌دهید، برای 2 الی 4 ساعت شارژ دهی خواهد داشت. از دیگر امکانات این لپ تاپ می توان به مواردی شامل بلوتوث 6، وای فای و انواع پورت‌های HDMI و USB اشاره کرد.

این لپ تاپ از نظر ظاهری طراحی ساده‌ای دارد، اما اگر قصد خرید لپ تاپ ارزان و کاربردی را دارید، این لپ تاپ بهترین انتخاب برای شما به شمار می ‌رود و برای استفاده در هر مکانی بسیار مناسب است.

لپ تاپ گیمینگ ارزان لنوو مدلIdeapad Gaming 3

اگر قصد خرید لپ تاپ لنوو باکیفیت اما ارزان را دارید، حتما lenovo gaming 3 را بررسی کنید. این لپ تاپ گیمینگ از بهترین گزینه برای کسانی است که مایل به خرید لپ تاپ گیمینگ با کمترین هزینه هستند. لپ تاپ lenovo gaming 3 مجهز به پردازنده میانرده  AMD Ryzen 5 5600H است و در آن از کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1650 استفاده شده است که با استفاده از آن امکان اجرای بازی‌ ها و برنامه ‌ها با کیفیتی متوسط با نرخ فریم 35 الی 60 فریم وجود دارد. در این لپ تاپ از صفحه نمایش با رزولوشن FHD  و نرخ بروزرسانی 120 هرتز نیز استفاده شده است که می‌توان گفت عملکرد خوبی را دارد.

لپ تاپ لنوو ارزان مدل  ideapad l3 i5

لپ تاپ ideapad l3 i5 دارای سخت‌ افزار قدرتمندی است. به طوری که در آن از پردازنده Intel Ccore i5 10300H  استفاده شده است که از قدرت و سرعت بالایی برخوردار است.

لپ تاپ ideapad l3 i5 در دسته بندی لپ تاپ مهندسی و الترابوک قرار دارد و دارای 8 گیگابایت رم DDR4-3200 است. با این رم شما قادر به اجرای چندین برنامه به صورت همزمان خواهید بود. برخورداری از کارت گرافیک Nvidia GeForce MX110 با 2 گیگابایت فضای پردازش اختصاصی سبب شده است که این لپ تاپ از عهده برنامه‌ های ویرایشی نیز برآید.

اگر قصد خرید لپ تاپ لنوو مدل ideapad l3 i5 را دارید، توجه کنید صفحه نمایش این لپ تاپ، یک پنل مات 15.6 اینچی با رزولوشن فول اچ دی 1920 در 1080 است. ضمن اینکه دارای نرخ بروزرسانی 60 هرتز نیز می‌باشد. لپ تاپ ideapad l3 i5 از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که قصد خرید لپ تاپ ارزان را دارند.

لپ تاپ ارزان لنوو  Ideapad Flex 5i

IdeaPad Flex 5i  از لپ تاپ های برند لنوو است که برای خانواده‌ه ا و یا دانش آموزان انتخاب مناسبی است. صفحه نمایش این لپ تاپ در پشت صفحه کلید چرخانده و جمع می‌شود و تبدیل به یک تبلت مناسب می ‌گردد.

از ویژگی ‌های سخت افزاری این لپ تاپ، می ‌توان به انتخاب از میان پردازنده ‌های  Intel Core و AMD Ryzen  اشاره کرد. این لپ تا‌پ در عین حال که بسیار انعطاف پذیر است، گزینه ‌ای مقرون به صرفه نیز می‌باشد.

لپ تاپ لنوو مدل  Chromebook Duet 5

اگر قصد خرید لپ تاپ لنوو و خرید لپ تاپ ارزان را دارید که از آن برای تماشای ویدئوهای آنلاین و برنامه ‌های تلویزیونی و فیلم استفاده کنید، قطعا لپ تاپ لنوو مدل Chromebook Duet 5 انتخاب مناسبی برای شماست.

این لپ تاپ با طراحی جمع و جور، دارای سیستم عامل Chrome است و پایه و صفحه کلید آن جداشدنی است. با باتری آن می‌ توانید به مدت 8 ساعت به راحتی ویدئو ببینید. در این لپ تاپ از صفحه ‌نمایش 13.3 اینچی  OLEDاستفاده شده است. در بالای صفحه نمایش نیز یک وب کم دارد. این مدل لپ تاپ برای کسانی که کیفیت تصویر برایشان اهمیت دارد، انتخابی خوبی به نظر می ‌رسد.

سخن آخر

در این مقاله ارزان ترین لپ تاپ های لنوو را برای شما عزیزان و همراهان گرامی وبسایت سازگار ارقام معرفی کردیم. درصورتی که مایل به خرید لپ تاپ لنوو و خرید لپ تاپ ارزان هستید، گزینه ‌های معرفی شده از برند لنوو انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهند بود.

شما عزیزان می‌توانید هر یک از مدل‌های معرفی شده را از فروشگاه سازگار ارقام خریداری کنید. ارزان ترین لپ تاپ های لنوو با گارانتی سازگار ارقام به شما عزیزان ارائه می ‌شوند.

سوالات متداول

  • ارزان ترین لپ تاپ های لنوو، کدام مدل ها هستند؟

لپ تاپ های لنوو مدل IdeaPad ip3، lenovo gaming 3، ideapad l3 i5، IdeaPad Flex 5i و Chromebook Duet 5  بخشی از لپ‌ تاپ های ارزان و باکفیت از برند لنوو هستند.

  • آیا لپ تاپ های لنوو در عین داشتن قیمت مناسب، کیفیت خوبی نیز دارند؟

بله، لنوو برندی است که لپ تاپ های مختلف با مشخصات فنی متفاوت را تولید می‌کند و افراد می‌ توانند متناسب با بودجه خود، اقدام به خرید لپ تاپ از این برند نمایند. البته باید انتظارات شما نیز از لپ تاپی که خریداری می‌کنید، متناسب با قیمت و مشخصات لپ تاپ باشد. اگر نیاز به یک لپ تاپ ارزان برای کارهای معمول روزانه دارید، لپ تا‌پ های این برند کارایی خوبی خواهند داشت.

دکمه بازگشت به بالا