استان هامطالب کسب و کار

15 رستوران معروف و محبوب در کرمان

بهترین رستوران های کرمان

سفر به کرمان، درواقع سفر به شهر کویری با شب‌های پرستاره، شهر کلمپه و زیره و شهری با پیشینه تاریخی قوی است. بعد از گشت و گذار در کرمان و عبور از طاقی‌های اجری و هلالی بازار سنتی، یا تماشای عظمت و زیبایی باغ شاهزاده ماهان، نوبت خوردن یک پرس غذای محلی لذیذ در رستوران‌ های محبوب و معروف کرمان است. با اجاره سوئیت و اقامتگاه بومگردی در کرمان سفری خاص و به یادماندنی در این شهر را تجربه خواهید کرد. در کرمان رستوران‌های زیادی وجود دارد که انواع غذاهای محلی کرمان، غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود را با بهترین طعم و کیفیت ارائه می‌دهند. در ادامه این نوشتار چرخی در میان این رستوران‌ها می‌زنیم و به معرفی بهترین رستوران کرمان می‌پردازیم.

رستوران اسپاخو کرمان

رستوران اسپاخو کرمان یک رستوران با کیفیت با منویی متنوع از غذاهای ایرانی و دریایی است که طرفدار زیادی در بین کرمانی‌ها و گردشگران پیدا کرده.

این رستوران در بلوار جمهوری کرمان، نرسیده به خیابان هزار و یک شب قرار دارد.

رستوران سنتی وکیل از قدیمی‌ترین رستوران های کرمان

بعد از گشت و گذار در فضای سنتی و تاریخی بازار، رفتن به رستوران سنتی وکیل بهترین انتخاب برای در کردن خستگی و خوردن یک وعده غذایی خوشمزه است. این رستوران و سفره‌خانه سنتی درون حمام تاریخی وکیل قرار گرفته و می‌توانید در فضای معماری سنتی زیر بارش ظرافت کاشی‌کاری و رنگ، از غذاها و نوشیدنی‌های سنتی این چایخانه لذت ببرید.

این رستوران سنتی در خیابان شریعتی کرمان، خیابان سردار واقع شده است.

رستوران آسیاب بادی کرمان

رستوران آسیاب بادی با ظاهر خاص و متفاوت خود یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خوردن یک پرس غذای خوشمزه در سفر به کرمان است. موزیک ملایم، صندلی‌های چوبی، ظروف قدیمی در کنار منویی متنوع از انواع غذاهای با کیفیت، رستوران آسیاب بادی را به یکی از رستوران‌های محبوب کرمان تبدیل کرده است.

این رستوران در کیلومتر ۲۰ جاده هفت باغ علوی، یعنی جاده کرمان به سمت ماهان قرار دارد.

رستوران سرکباب کرمان

برای خوردن لذیذترین کباب در کرمان، بد نیست به رستوران پرطرفدار سرکباب سر بزنید. در منوی این رستوران انواع کباب‌های چرب و خوشمزه و ته چین‌های متنوع را خواهید دید.

رستوران سر کباب در بلوار جمهوری، بین چهارراه امام جمعه و خیابان والفجر کرمان قرار دارد.

رستوران سنتی مکث کرمان

رستوران سنتی مکث را هم می‌توان یکی از رستوران‌های خوب کرمان دانست. در این رستوارن انواع غذاهای سنتی و ایرانی در فضایی سنتی و دلنشین سرو می‌شود.

این رستوران در بلوار جمهوری، چهار راه امام جمعه و جنب پاساژ گلستان قرار دارد.

باغ رستوران دشت بهشت کرمان

باغ بهشت را می‌توان یکی از رستوران‌های خوش حس و حال و پرطرفدار کرمان دانست. این رستوران با داشتن آلاچیق‌های جذاب درون فضایی باز و دلنشین بهترین انتخاب برای خوردن یک وعده غذایی خوشمزه در کرمان است.

غذا در این رستوران به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود.

رستوران سنتی کیخسرو

رستوران کیخسرو یکی از باصفاترین رستوران‌ های کرمان است که درون خانه‌ای قدیمی و سنتی قرار دارد. خوردن یک پرس غذای محلی کرمان آن هم روی تخت‌های چوبی و سنتی این رستوران حس و حال دیگری دارد.

رستوران کیخسرو در خیابان زریسف، ابتدای خیابان برزو امیغی کرمان قرار دارد.

رستوران سنگک کرمان

یکی دیگر از رستوران‌های معروف کرمان، رستوران سنگک کرمان است. نزدیک بودن رستوران سنگک به جاذبه‌های دیدنی کرمان در کنار نیمکت‌های چوبی و فضای سنتی‌اش، آن را به رستورانی پرطرفدار تبدیل کرده. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و محلی و انواع کباب درون سینی‌های گرد و مسی برایتان سرو می‌شود.

رستوران سنگک در محله فردوسی کرمان، خیابان استقلال و خیابان بهشتی چهارم قرار دارد.

رستوران هزار و یک شب کرمان

نشستن روی تخت‌های چوبی رستوران هزار و یک شب آن هم در حیاطی باصفا، لذت خوردن غذا را چند برابر خواهد کرد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و کباب و همچنین فست فود را می‌توانید سفارش دهید.

رستوران هزار و یک شب در میدان بسیج کرمان، خیابان کامیاب قرار دارد.

رستوران همیشه بهار کرمان

رستوران همیشه بهار کرمان، یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین رستوران‌های کرمان است که برای صرف یک ناهار خوشمزه می‌توانید روی آن حساب کنید. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای محلی کرمان را آن هم با عطر و طعمی خاطره‌انگیز میل کنید.

این رستوران در میدان مشتاق کرمان، نرسیده به چهار راه بهار قرار دارد.

رستوران فرنگی دودکش کرمان

رستوران دودکش را می‌توان یکی از رستوران‌های لوکس و مدرن کرمان به حساب آورد. این رستوران با ارائه منویی متنوع از انواع فست فود تا غذاهای ایرانی و دریایی حتی کره‌ای یک پیشنهاد عالی در سفر به کرمان محسوب می‌شود. برای صرف صبحانه، ناهار یا شام می‌توانید روی رستوران دودکش حساب کنید.

این رستوران در بلوار نصر کرمان، نبش الهيه قرار دارد.

کافه های معروف کرمان

کافه شوپه کرمان

کافه شوپه، با داشتن فضایی شیک و دنج یکی از بهترین کافه‌های کرمان محسوب می‌شود. در منوی این کافه از انواع غذاهای فرنگی مثل پیتزا، برگر، پاستا و لازانیا گرفته، تا انواع قهوه و کیک و دسر دیده می‌شود.

این کافه در بلوار حمزه کرمان، کوچه ۲۰ قرار دارد.

کافه لاب کرمان

اگر یک قهوه خور حرفه‌ای هستید، حتما باید در سفر به کرمان خودتان را به یک فنجان قهوه در کافه لاب دعوت کنید. باریستای حرفه‌ای کافه لاب، با شعار “آگاهانه بنوشید” انواع قهوه با کیفیت را برایتان سرو می‌کند. در کافه لاب علاوه بر قهوه انواع نوشیدنی و دسرهای خوشمزه هم سرو می‌شود.

این کافه در بلوار جمهوری، بین کوچه ۱۷ و ۱۹ قرار دارد.

کافه مون کرمان

کافه مون یکی دیگر از کافه‌های جذاب و زیبای کرمان است که بهترین گزینه برای صرف یک صبحانه یا عصرانه دلپذیر است. در منوی این کافه انواع صبحانه، نوشیدنی، قهوه، عصرانه و دسر دیده می‌شود. کافه مون در شهرک باهنر، خیابان بحرالعلوم، نبش کوچه ۲۰ قرار گرفته.

کافه بربن کرمان

یکی دیگر از کافه‌های دنج و شیک کرمان، کافه بربن است. در منوی این کافه انواع نوشیدنی گرم و سرد، ساندویچ و عطرانه و کیک و دسر وجود دارد.

کافه بربن در خیابان مدرس‌، تقاطع بهار‌، بلوار پیرانشهر‌ قرار دارد.

سخن آخر

سفر به کرمان عبور از میان تپه‌های زرد شنی کویر و قدم گذاشتن در شهری با بیش از هفت هزار اثر تاریخی است. بعد از چرخش و گشت و گذار در این شهر، نوبت انتخاب یک رستوران مناسب از بین بهترین رستوران‌ های کرمان برای خوردن یک پرس غذای خوشمزه و دلچسب است.

دکمه بازگشت به بالا