فرهنگ و هنر

معلوم است که جشنواره، جشنواره موفقی بوده است

نازک نارنجی/اصفهان رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: من اشتیاق زیادی دیدم که جشنواره هر سال برگزار شود. انشاالله دوستان ما در بنیاد سینمایی فارابی برنامه‌ریزی می‌کنند که جشنواره در هر سال پرشکوه‌تر از سال قبل برگزار شود.

محمد خزاعی، رییس سازمان سینمایی کشور امروز چهارشنبه (۱۹ مهرماه) در حاشیه برگزاری سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان با حضور در بین داوران دختر کودک و نوجوان این دوره از جشنواره که در سالن نقش جهان سینما ساحل حضور داشتند، خطاب به آن‌ها گفت:

«بچه از فیلم‌ها راضی بودید؟ همه فیلم‌ها را دیدید؟»

و داوران دختر کودک و نوجوان با صدای بلند به او پاسخ دادند:

«بله»

خزاعی سپس به آنها گفت:«همه بچه‌های سینما و همه همکاران من زحمت می‌کشند که بتوانند فیلم‌های بسیار خوبی تولید کنند تا شما با خانواده‌ها ببینید و لذت ببرید و انشاالله بتوانید در طول سال هم از فیلم‌های مختص سینمای کودک و نوجوان لذت ببرید.»

رئیس سازمان سینمایی کشور ادامه داد:«هزار داور پسر و دختر فیلم‌های این دوره از جشنواره را دیدند، آیا واقعا اگر بعد از جشنواره هم فیلمی در سینما بگذارند که مختص کودک و نوجوان باشد بابت آن بلیت می‌خرید؟ و بازهم داوران دختر کودک و نوجوانان با صدای بلند پاسخ دادند:«بله»

خزاعی در پایان گفت:«ممنونم، معلوم است که جشنواره، جشنواره موفقی بود که دراین خصوص باید از آقای زین العابدین و همکارانشان در بنیاد سینمایی فارابی تشکر کنم. خوشحال شدم در جمع مردم اصفهان به ویژه کودکان و نوجوانان هستم. انشاالله این جشنواره هرساله باشکوه‌تر برگزار شود.»

در این لحظه یکی داوران کودک این پرسش را مطرح کرد که«آیا این جشنواره هر سال برگزار می‌شود؟

رئیس سازمان سینمایی کشور هم در پاسخ گفت:«من اشتیاق زیادی دیدم که جشنواره هر سال برگزار شود. انشاالله دوستان ما در بنیاد سینمایی فارابی برنامه‌ریزی می‌کنند که جشنواره در هرسال پرشکوه‌تر از سال قبل برگزار شود.»

همچنین یکی حاضران در سالن از رئیس سازمان سینمایی کشور درخواست کرد که نشاطی که به واسطه برگزاری جشنواره در اصفهان و بین کودکان و نوجوانان این شهر ایجاد می‌شود در همه کشور و برای همه کودکان و نوجوانان کشور باشد و همزمان در سایر استان‌ها نیز برگزار شود.

محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی کشور سپس به سالن نقش جهان در پردیس سینمایی چهارباغ رفت و چند دقیقه‌ای در کنار داوران پسر کودک و نوجوان به تماشای یکی از فیلم‌های در حال اکران نشست و سپس به پرسش‌های خبرنگاران نوجوان سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان پاسخ داد.

معلوم است که جشنواره، جشنواره موفقی بوده است

انتهای پیام

تیم خبری علوم هنری

هر کلمه را با قدرت خلاقیتم تنظیم کرده و به شما دنیایی جدید می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا