علمی و پزشکیمطالب کسب و کار

تاثیر قرص برای پر پشت شدن مو

آیا قرص هیرویت باعث رشد مجدد مو می شود؟

امروزه داشتن موهای پرپشت و سالم هم برای خانم‌ها اهمیت دارد و هم آقایان. در سال های اخیر بیش از گذشته می بینم که بازار کاشت مو داغ است و به ویژه جوانان تلاش می‌کنند تا با حفظ موهای خود در زیبایی چهره گامی موثر بردارند. قرص هیرویت را می‌شناسید؟ می‌دانید قیمت قرص پر پشت شدن مو هیرویت (Hair vit) نسبت به کیفیت مطلوب آن واقعا مناسب است و همین امر موجب شده تا طرفداران زیادی داشته باشد؟ قرص هیرویت و رشد مجدد مو موضوع مورد بحث در این مطلب است. آیا قرص هیرویت باعث رشد مجدد مو می شود؟

چرا هیرویت بخوریم؟

وقتی برای خرید قرص تقویت مو که رشد موها را بهبود بخشد، وارد داروخانه می‌شوید، پیشنهادات فراوانی برای شما وجود دارد. کپسول هیرویت هلث اید تنها یکی از این پیشنهادات است. اما چون در سال‌های اخیر کیفیت چشمگیر خود را به مصرف کنندگان ثابت کرده است، مشتریان مخصوص به خود را دارد. مهم‌ترین مزایای استفاده از هیرویت به شرح زیر است:

  • تقویت فولیکول‌‎های مو و افزایش رشد موها با داشتن مجموعه‌ای کامل از مواد مغذی
  • جلوگیری از ریزش مو و کمک به استحکام تارهای مو
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • جبران کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز برای رشد موها
  • تامین اسیدهای آمینه مورد نیاز برای ساخت پروتئین مو

هیرویت را هم خانم‌ها مصرف می‌کنند و هم آقایان. این کپسول را از ۱۶ سالگی به بعد می‌توان مورد مصرف قرار داد. قیمت مناسب و کیفیت مطلوب موجب می شود تا حتی بعد از کاشت مو هم مصرف کپسول Hairvit توسط پزشکان توصیه شود. اگر برای توقف ریزش مو یا کمک به رشد مجدد موها به مواد مغذی موجود در مکمل‌های غذایی نیاز دارید، هیرویت را حتما امتحان کنید زیرا قرص هیرویت باعث رشد مجدد مو می شود.

برای رشد مجدد مو به چه چیزی نیاز داریم؟

پیش از بررسی ارتباط قرص هیرویت و رشد مجدد مو ممکن است سوال بالا برایتان پیش آید. در واقع باید گفت که ریزش مو با توجه به علت آن باید درمان شود. بعضی از  مهم‌ترین علل ریزش مو عبارتند از:

  • ژنتیک
  • تغذیه نامناسب و کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی در بدن
  • قرار گرفتن در شرایط استرس زا
  • عدم مراقبت صحیح از موها و استفاده بیش از حد از اتوی مو یا سشوار
  • استفاده از بعضی داروها و ابتلا به برخی بیماری‌ها

در میان موارد بالا عامل ژنتیک نسبت به بقیه نقش پررنگ تری دارد. اما همان طور که اشاره شد کمبود مواد مغذی و پروتئین‌ها نیز تاثیر عجیبی در ریزش مو دارد. برای اینکه ریزش مو قطع شده و به رویش دوباره موها کمک شود ابتدا باید عامل از دست دادن موها کشف شود و بعد با توجه به آن عامل درمان صورت پذیرد. اگر ریزش مو مربوط به کمبود ویتامین‌ها باشد، قرص هیرویت باعث رشد مجدد مو می شود و این مشکل را حل می‌کند.

قرص هیرویت و رشد مجدد مو

با در نظر گرفتن مطالب بالا به راحتی می‌توان متوجه شد که هیرویت در رشد دوباره موها زمانی می‌تواند مفید واقع شود که عامل ریزش موها کمبود ریزمغذی‌ها یعنی ویتامین‌ها و املاح معدنی باشد. کپسول هیرویت هرآنچه برای رشد مو لازم است در خود جای داده است.

 ترکیبات موثر هیرویت برای کمک به رشد مو

هنگامی که موها می‌ریزند، برای آنکه شاهد رویش دوباره آنها باشیم به همه ویتامین‌ها و مواد معدنی نیاز داریم اما بعضی از آنها نقش مهم‌تری دارند. در اینجا به برجسته‌ترین ترکیبات موجود در هیرویت اشاره می‌‎کنیم:

ویتامین های گروه B در کپسول هیرویت

۸ ویتامین در گروه ویتامین‌های ب جای می‌گیرند که همگی آنها در هیرویت موجودند. در میان آنها بیوتین یکی از مهم ترین‌ها به شمار می‌آید که به مقدار ۲۰ میکروگرم در هر کپسول یافت می‌شود. ویتامین ب۷ یا همان بیوتین به فولیکول‌های مو کمک می‌کند تا سلامت خود را سریع‌تر بازیافته و رشد مو تسریع شود. در واقع همه ویتامین‌های B به نوعی در رشد مو و پیشگیری از ریزش آن نقش دارند. این ویتامین‌ها محلول در آب بوده و معمولا حتی مازاد آنها در بدن نیز مشکلی ایجاد نمی‌کند.

زینک از ترکیبات موثر موجود در قرص هیرویت

ماده معدنی روی که نام دیگر آن زینک است اغلب برای همه مبتلایان به ریزش مو پیشنهاد می‌شود. در ارتباط میان قرص هیرویت و رشد مجدد موها قطعا زینک نقشی حیاتی دارد. ۸ میلی گرم زینک را در هر کپسول هیرویت می‌توانید بیابید که مقدار قابل توجهی است. زینک به شما کمک می‌کند تا موهایی مقاوم داشته باشید و از نازک شدن تارهای مو پیشگیری شود.

این ماده معدنی همچنین در تقویت سیستم ایمنی نیز نقشی اساسی ایفا می‌کند. بسیاری از مشکلات پوستی را نیز با مصرف مکمل‌های حاوی زینک می‌توان بهبود بخشید. آهن، مس، کلسیم و منگنز دیگر مواد معدنی موجود در هیرویت هستند که در کنار کولین، دیگر ویتامین‌ها و املاح معدنی دست به دست هم می‌دهند تا رویش مجدد موها در کمترین زمان میسر شود.

اسیدهای آمینه در کپسول  Hairvit

بخشی از افزایش ضخامت موهای خود با مصرف قرص هیرویت را یقینا مدیون آمینو اسیدهای همچون سیستئین و متیونین هستید. این دو اسید آمینه در پروتئین و ساختار تشکیل دهنده ساقه مو نقش داشته و از نازک شدن موها پیشگیری می‌کنند. ممکن است این دو آمینو اسید را در بسیاری از مکمل‌های تقویت مو پیدا نکنید اما با خوردن هیرویت مقادیر مناسبی از متیونین و سیستئین عاید شما خواهد شد.

با هدف رشد مجدد مو هیرویت را چه وقت بخوریم؟

دانستید که قرص هیرویت و رشد مجدد مو کاملا به هم مرتبط هستند اگر علت ریزش مو کمبودهای تغذیه‌ای باشد. بهترین زمان مصرف قرص هیرویت با هدف رشد دوباره موها، در کنار وعده صبحانه است. به هر دلیل اگر نمی‌خواهید این قرص را در کنار صبحانه میل کنید، مصرف آن را به بعد از ناهار یا شام موکول کنید. مهم این است که برای جلوگیری از عوارض جانبی قرص هیرویت در کنار وعده‌های غذایی آن را صرف کنید. البته عوارض این قرص در موارد نادر رخ می‌دهد و بیشتر شامل اختلالات گوارشی، سردرد یا عوارضی همچون تغییر رنگ ادرار است که هیچ کدام جدی و خطرناک نیستند.

    قرص هیرویت باعث رشد مجدد مو میشود به شرط آنکه علت ریزش موی شما به کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی مربوط باشد.

سخن پایانی

در این مطلب به موضوع قرص هیرویت و رشد مجدد مو پرداختیم. نتیجه آنکه اگر ریزش مو ناشی از کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی باشد به طور حتم به کمک هیرویت می‌توانید به رویش دوباره موها کمک کنید. قرص هیرویت تحت لیسانس انگلستان است و کیفیتی مطلوب دارد. در بسته بندی این محصول ۳۰  عدد کپسول قهوه ای رنگ وجود دارد که روزانه یکبار در کنار صبحانه باید میل شود.

دکمه بازگشت به بالا