عمومیمطالب کسب و کار

نگاهی کامل به مزایا و معایب گاز های رومیزی چهار شعله

تناسب بین قیمت، کارایی و زیبایی در کنار ابعاد مناسب! این کل ویژگی‌های گاز رومیزی چهار شعله است. این محصولات از پرفروش‌ترین انواع گاز رومیزی هستند که در خانه‌ها و حتی اداره‌جات، مورداستفاده قرار گرفته‌اند. فروشگاه اینترنتی هوم سازه، بیش از 30 محصول را در این دسته بندی به شما عرضه می‌کند. این محصولات از سه برند استیل البرز، اخوان و کن هستند که با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به شما عرضه می‌شوند. اگر به دنبال خرید گاز رومیزی هستید، شما همچنین می توانید پرفروش ترین اجاق گاز رومیزی کن را در سایت هوم سازه ببینید.

مزایای گاز رومیزی چهار شعله

اولین ویژگی مثبتی که در این گازهای آشپزخانه وجود دارد، تنوع بالا از نظر جنس صفحه است. بسته به سلیقه، بودجه یا طراحی آشپزخانه‌تان، می‌توانید محصول موردنظرتان را خریداری کنید. این محصولات از این حیث، در چهار دسته طبقه بندی می‌شوند:

  1. گاز رومیزی استیل: تنوع بالاتر، عمر بالا و خاصیت ضد خش، از مهمترین مزایای این محصولات است.
  2. گاز رومیزی شیشه‌ای: ظاهر شیک و حرفه‌ای در کنار تمیز شدن آسان، بهترین ویژگی گازهای شیشه‌ای است.
  3. گاز رومیزی شیشه و استیل: ترکیبی از دوام استیل و زیبایی شیشه در یک محصول!
  4. گاز رومیزی سرامیکی: نوع جدیدی از گاز آشپزخانه که مقاومت بالا و ظاهر حرفه‌ای به آشپزخانه شما می‌دهد.

هرکدام از این محصولات، دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که می‌توانید از بین آنها، بهترین مدل را خریداری کنید.

قیمت گاز رومیزی چهار شعله نیز به نسبت دیگر محصولات مشابه، مناسب است. از نظر عددی، قیمت این محصولات به گازهای سه شعله نزدیک است؛ اما یک شعله بیشتر، ظاهری مدرن‌تر با ابعاد یکسانی دارند. قیمت مدل‌های مختلف این محصولات حدوداً از 3 میلیون تومان شروع شده و تا 15 میلیون تومان می‌رسد. البته این قیمت‌ها مربوط به تیرماه سال 1402 هستند.

از دیگر مزایای این محصولات می‌توان به تناسب بین شعله‌ها و کارایی بالا اشاره کرد. لازم به ذکر است که در بین این محصولات، مدل‌های برقی نیز به چشم می‌خورند که قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های گازی دارند.

پیشنهاد مطالعه : (( گاز صفحه ای یا مبله ؟ توضیح کامل تفاوت ها با جدول مقایسه ای ))

معایب گاز رومیزی 4 شعله

همانطور که گفته شد، برخی از این محصولات با استفاده از برق، حرارت مورد نیازشان را تولید می‌کنند. گاز رومیزی چهار شعله برقی، مصرف برق زیادی دارد و ممکن است هزینه زیادی به قبض برق شما اضافه کند.

تنوع پایین نسبت به گازهای پنج شعله، دیگر معایب محصولات نام‌برده است.

اگر شما هم نظری در این باره دارید و یا تجربه ای دارید خوشحال میشیم در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

دکمه بازگشت به بالا