علمی و پزشکیمطالب کسب و کار

کرم شب لاکچری کوین نی نی سایت

رسیدگی به پوست یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید همیشه انجام شود. حتی در زمانهای خیلی دور، خانم‌های وم باستان از مواد مختلفی مانند روغن زیتون برای پوست استفاده میکردند، اما امروزه با توجه به تنوع بسیار بالا در محصولات مربوط به مراقبت پوست دیگر دغدغه‌ای برای پیدا کردن کرم‌های مناسب پوست خود نداریم. استفاده از کرم‌های شب و روز از سن خاصی به بعد برای پوست بسیار ضروری است.

کرم های لاکچری کوین یکی از محصولات سایت aghayebiz.com علاوه بر اینکه رطوبت پوست را حفظ می‌کنند و از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کنند باعث تغذیه کامل پوست نیز می‌شوند. یکی از محصولات لاکچری کوین که بسیار پرفروش و پر طرفدار است کرم شب لاکچری کوین فرانسه می باشد ولی با حواستان باشد که این محصول برای دور چشم استفاده نمی شود و اگر یک محصول برای تیرگی و چروک دور چشم می خواهید ما کرم دور چشم لاکچری کوین را به شما پیشنهاد می کنیم.

در این مقاله همراه با توضیحات کامل در انتخاب کرم مناسب یک کرم فوق‌العاده نیز به شما کاربران عزیز معرفی می‌کنیم. کرم شب لاکچری کوین را شب ها روی پوست خود قرار دهید که در حالی که در خواب هستید و پوست در حال استراحت و بازسازی خود است بهترین موادمغذی را از طریق این کرم دریافت کند و بسرعت از آن استفاده کند و پوستی سالم و بینظیر برایتان ایجاد کند. این کرم مکمل کرم روز لاکچری کوین است و بهترین پیشنهاد فروشگاه برای مراقبت و ترمیم و سلامت پوست شماست.

چرا باید کرم شب و روز لاکچری کوین را با هم استفاده کرد؟

کرم شب لاکچری کوین ضد چروک سرشار از مواد مغذی با عملکردی بالا باعث ترمیم، صاف و سفت شدن (تحریک ساخت کلاژن – الاستین) پوست می شود. این کرم باعث افزایش استحکام پوست شده و با سفت کردن پوست نشاط جوانی آن را حفظ می کند. توالی استفاده از این دو کرم در شب و روز تاثیر بسزایی در ترمیم و تامین مواد مغذی و سلامت پوست دارد.

آیا کرم های لاکچری کوین روشن کننده پوست هستند ؟آیا برای رفع تیرگی پوست می توان از آن استفاده کرد؟

کرم شب  دارای ترکیباتی است که پوست را به طور کامل نرم و بازسازی میکند و به دلیل وجود کیوتن و ویتامین ای موجود در جوانسازی و شادابی و همچنین درخشان شدن پوست و جلوگیری از کک و مک و پیری زودرس تأثیر بسزایی دارد.

چه تفاوتی بین کرم شب و کرم روز لاکچری کوین وجود دارد؟

توصیه می شود در زمان استفاده از کرم شب، بصورت مرتب از کرم روز آن هم استفاده گردد. توالی استفاده از این دو کرم در شب و روز تاثیر بسزایی در ترمیم و تامین مواد مغذی و سلامت پوست دارد.

ترکیبات و ویژگیهای کرم روز لاکچری کوین :

گلیسیرین

این ماده یکی از مهمترین ترکیبات سازنده کرم روز لاکچری کوین می باشد که باعث می شود که مواد شیمیایی و آلودگی ها به سطح پوست نفوذ نکند ضمنی که موجب عدم خروج رطوبت پوست به خارج از آن میشود که این ویژگی موجب می شود پوست شما همیشه مرطوب بماند.

ویتامین e

یک ویتامین محلول در چربی می باشد که در این کرم وجود دارد این ویتامین آنتی اکسیدان های فراوانی دارد که در لایه چربی دیواره سلول و داخل سلول قرار می گیرد و موجب جلوگیری از تخریب دیواره سلولی می شود.

اسید استئاریک

یک ماده در این کرم می باشد که ،چربی های منافذ پوستی ،باکتری و آلودگی های سطح پوست از بین میبرد و پوست را پاکسازی و بسیار نرم و لطیف و شفاف می کند.

چرا خرید کرم شب لاکچری کوین توصیه می شود؟

کرم شب کوین یک مرطوب کننده است که شب ها قبل از خواب از آن استفاده می کنید و کمک می کند تا پوست شما در طول شب مرطوب و نرم بماند و باعث تغذیه شدن پوست می شود. کرم های شب اغلب حاوی ویتامین E، اسید هیالورونیک و سایر مواد گیاهی هستند که به ترمیم پوست در هنگام خواب کمک می کنند. آنها همچنین معمولاً حاوی کمتری از مواد شیمیایی خشن موجود در کرم های روز هستند. کرم شب لاکچری کوین را می توان همراه با سایر محصولات مانند سرم یا روغن صورت استفاده کرد، اما مهم است که به یاد داشته باشید که نباید جایگزین آنها شود. کرم های شب غلیظ تر از سرم های صورت هستند و باید فقط یک بار در روز و ترجیحا قبل از خواب استفاده شوند.

کرم شب کوین

استحکام پایدار پوست حتی در سنین بالا ، انتظاری است که این کرم بصورت تخصصی برای این امر مهم فرموله شده است. کرم لاکچری کوین دارای ترکیباتی است که پوست را به طور کامل نرم و بازسازی میکند و به دلیل وجود کیوتن و ویتامین ای موجود در جوانسازی و شادابی و همچنین درخشان شدن پوست و جلوگیری از کک و مک پیری زودرس تأثیر بسزایی دارد.

این کرم سرشار از مواد مغذی با عملکردی بالا باعث ترمیم، صاف و سفت شدن (تحریک ساخت کلاژن – الاستین) پوست میشود. این کرم باعث افزایش استحکام پوست شده و با سفت کردن پوست نشاط جوانی آن را حفظ می کند. با استفاده مداوم از کرم شب لاکچری کوین شاهد از بین رفتن چین و چروک های پوستتان هستید و پوست شما شاداب به نظر می رسد.

مزایای استفاده از کرم شب لاکچری کوین

  • مراقبت از پوست: در طول روز، پوست ما با عوامل مختلفی مانند آفتاب، آلودگی هوا، استرس و آسیب‌های مختلف روبرو می‌شود. استفاده از کرم شب به پوست کمک می‌کند تا در طول شب بهبود یابد و از تاثیرات زیانبار این عوامل جلوگیری شود.
  • رطوبت رسانی: استفاده از کرم شب می‌تواند به پوست کمک کند تا در طول شب رطوبت خود را حفظ کند. این امر بهبود درخشندگی و نرمی پوست را به دنبال دارد.
  • تغذیه پوست: ترکیبات موجود در کرم شب، به پوست کمک می‌کنند تا تغذیه بیشتری دریافت کند و محیط مناسبی برای ترمیم و بازسازی سلول‌های پوستی فراهم شود.
  • ضد پیری: کرم شب شامل ترکیبات ضد پیری است که به پوست کمک می‌کند از تغییرات پیری پوست جلوگیری کند.
  • کاهش منافذ باز پوست: کرم شب باعث کمک کردن به کاهش منافذ باز پوست می شود.
  • بهبود بافت پوست: کرم شب می‌تواند به پوست کمک کند تا بهبود یابد و بافت و ساختار بهتری پیدا کند. این بهبود به کاهش چین و چروک‌های پوست، پوست صافتر و جوان‌تر، و افزایش درخشش و نرمی پوست منجر می‌شود.
  • کاهش لک صورت: ویتامین C به عنوان یک آنتی‌ اکسیدان مطرح است و می تواند به کاهش لک های صورت کمک کند. همچنین، رتینول یا ویتامین A به کاهش لک های صورت کمک می کند، زیرا به فعالیت بیشتر سلول‌های پوست کمک می کند و به طور کلی باعث بهبود و تجدید سلول‌های پوست می‌شود.

بنابراین، استفاده از کرم شب لاکچری کوین می‌تواند به مراقبت از پوست کمک کند و به پوست شما ظاهری جوان‌تر و سالم‌تر ببخشد.

دستورالعمل استفاده

پوست خود را با پاک کننده مناسب تمیز کنید.

سپس یک لایه نازک از کرم را روی پوست تمیز برای یک دقیقه ماساژ دهید تا کاملا جذب شود و هر شب این کار را انجام دهید.

تغییرات آشکار را بعد از چهار هفته مشاهده خواهید کرد.

توصیه می شود در زمان استفاده از کرم شب، بصورت مرتب از کرم روز لاکچری کوین هم استفاده گردد.

توالی استفاده از این دو کرم شب لاکچری کوین و روز تاثیر بسزایی در ترمیم و تامین مواد مغذی و سلامت پوست دارد.

لازم به ذکر است که برای خرید بصرفه تر می توانید پک کرم شب و روز لاکچری کوین را با قیمت کمتر خریداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا