بین الملل

زائران ایرانی در انفجار سوریه آسیب ندیدند

معاون سازمان حج و زیارت گفت: در انفجار پنجشنبه شب منطقه زینبیه دمشق، زائران ایرانی آسیبی ندیدند.

عصر پنجشنبه، پنجم مردادماه یک دستگاه خودروی بمب‌گذاری‌شده در ناحیه «کوی السودان» در منطقه زینبیه واقع در حومه دمشق منفجر شد که بنابر گزارش المیادین، در این انفجار منطقه سیده زینب دمشق تاکنون ۴ نفر شهید و ۱۵ نفر زخمی شده‌اند. این دومین انفجار طی دو روز اخیر در دمشق بوده است. این درحالی است که اعزام زائران ایرانی به سوریه از ۲۷ تیرماه آغاز شده است.

حمیدرضا محمدی ـ معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت ـ به دنبال انفجار عصر پنجشنبه پنجم مردادماه در منطقه زینبیه دمشق، درباره آخرین وضعیت زائران ایرانی که هم‌اکنون در سوریه به سر می‌برند، به نازک نارنجی گفت: به زائران ایرانی هیچ آسیبی نرسیده است و الحمدلله تمام زائران حاضر در سوریه در صحت و سلامت هستند.

سازمان حج و زیارت اعزام کاروانی زائران به سوریه را درحالی از ۲۷ تیرماه پس از یک دوره توقف، درحالی آغاز کرد که درحال حاضر یک پرواز در هفته از تهران به این سفر اختصاص داده شده است.

انتهای پیام

بخش مقالات بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با روشی زنده و غوطه‌ور در جزئیات. با تمرکز بر رویدادهای جهانی و تاثیرات آن‌ها بر جوامع، به شما نقشه‌ای دقیق از رویدادهای روز ارائه می‌دهم. با استفاده از شیوه‌های نوین گزارشگری، اطلاعات جذابی را برای شما فراهم می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا