عمومی

تعیین تکلیف ۵۰۰ میلیارد تومان کالا در انبارهای اموال تملیکی بوشهر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، یوسف مختاری چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از اول امسال تاکنون ۵۰۰ میلیارد تومان از کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی این استان فروخته و تعیین تکلیف شد، اظهار کرد: افزون بر این ۲۵۵ میلیارد تومان از کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی این استان در قالب مزایده به فروش رسید.

وی افزود: از این میزان کالاهای به مزایده گذاشته شده، ۱۷۶ میلیارد تومان مربوط به فروردین و اردیبهشت و ۷۹ میلیارد تومان نیز مربوط به مزایده خرداد ماه است.

معاون دادستان بوشهر تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، تلاش شده کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی (متروکه، قاچاق، کالاهای فاقد رأی و دارای رأی) تعیین تکلیف شوند.

وی ادامه داد: بر این اساس در زمان حاضر بخش اعظمی از کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی استان مربوط به سال‌های ۸۸ تا ۹۸ و خودروها و ماشین‌های راهسازی تعیین تکلیف شده به نحوی که به طور تقریبی کالای رسوبی در این انبارها وجود ندارد.

وی گفت: کالاهای باقی مانده نیز بیشتر مربوط به سال ۱۴۰۲ و بخشی هم مربوط به سال ۱۴۰۱ است که باید تعیین تکلیف شوند.

معاون دادستان استان بوشهر یادآور شد: همچنین حدود ۱۱۸ خودرو باقی مانده که با توجه به رایزنی‌های انجام شده با دادسرای تهران به زودی تعیین تکلیف می‌شوند.

وی اظهار کرد: دستور کار این خودروها با دادسرا و دادستانی تهران است که باید تعیین تکلیف شوند، در زمان حاضر دستور کار از رئیس کل گرفته و مراتب به دادستانی تهران اعلام شده است.

مختاری با اشاره به توقیف برخی از کالاهای خوراکی و نوشیدنی موجود در انبارهای اموال تملیکی استان بوشهر گفت: از اول سال تا کنون ۱۰ میلیارد و ۲۳۸ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال کالا امحا شده است.

معاون دادستان بوشهر گفت: هدف از اقدامات صورت گرفته تعیین تکلیف و جلوگیری از رسوب کالاهای بیت المال در انبارهای اموال تملیکی استان بوشهر است.

دکمه بازگشت به بالا