عمومی

اجرای طرح بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس

اجرای طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

اجرای طرح بهسازی و شاداب سازی فضای مدارسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمامرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاحیه بخش دوم طرح شهید عجمیان در استان افزود: طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس در زمینه‌های رنگ‌آمیزی ، زیباسازی و تعمیرات جزیی میز و صندلی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود و استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

 افشین امیریان با اشاره به اینکه مرحله نخست این طرح در ایام نوروز اجرا شد، گفت: در تابستان امسال نیز این طرح با همکاری گروههای جهادی، دانش‌آموزان و معلمان اجرا خواهد شد تا بتوان با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و دانش‌آموزان در راستای کسب مهارت برای دانش‌آموزان و غنی سازی اوقات فراغت آنها قدم برداشته شود.

دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین گفت: در ایام نوروز امسال ۱۷ مدرسه در قالب طرح شهید عجمیان با همکاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، گروه‌های جهادی و قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر استان بهسازی و شاداب‌سازی شد.

احسان طاهری افزود: مرحله دوم این طرح در تابستان امسال با مشارکت گروه‌های جهادی و مردمی و همچنین فعالیت دانش‌آموزان جهادی اجرا خواهد شد و رنگ‌آمیزی کلاس‌های درس و تعمیر میز و نیمکت و صندلی و کلاس‌های درس انجام خو اهد شد.

وی اظهار داشت: در مرحله نخست این طرح در ایام نوروز بیش از ۱۰۰ میلیون تومان رنگ خریداری و در اختیار ۱۰ گروه جهادی در بیش از ۲هزار مدرسه قرار گرفت.

شهید والامقام عجمیان خود یکی از فعالان حوزه اقدامات جهادی بود و با فعالیت در گروه‌های مردمی نقش فعالی در کمک به مناطق کم‌برخوردار داشت و بر این اساس وزارت آموزش و پرورش با تاسی به سیره این شهید بزرگوار قدم در راه بسترسازی برای فعالیت گروه های جهادی در مدارس گذاشته است.

دکمه بازگشت به بالا