علمی و پزشکیمطالب کسب و کار

پلاژن تراپی چیست؟ | مشخصات دستگاه پلاژن اصل

پلاژن تراپی و دستگاه پلاژن چیست؟

در خرید دستگاه پلاژن سه هندپیس نکات بسیاری برای اشخاصی که قصد کار با این دستگاه جوانساز را دارند نهفته است.مهمترین نکته ای که در ابتدای مسیر برای افراد پلاژن کار وجود دارد این است که عبارت پلاژن تراپی یا دستگاه پلاژن چیست و چه کاربردهایی برای زیباجویان دارد. باید گفت پلاژن تراپی فرآیندی است که تعداد کثیری حباب گاز دی اکسید کربن توسط دستگاه pollogen تولید می شود که این حباب ها توسط اپلیکاتور مخصوص خنک شده و به راحتی به لایه اپیدرم پوست نفوذ می کنند. این فرآیند با حفظ رطوبت پوست، منافذ آن را بسته و کوچک می کند.

همچنین پلاژن ۳ بازو با حرارت فیبرهای کلاژنی پوست باعث افزایش گردش خون و تقویت عضلات صورت شده که در نهایت پوست را سفت کرده و  چین و چروک صورت را از بین می برد. دستگاه چندکاره پلاژن سه هندپیس از دستگاه های کار آمد و حرفه ای حال حاضر صنعت پزشکی است که همانند دیگر دستگاه های جوانساز بازار، مزایا و معایب مختص به خود را داراست. اگر تمایل دارید دیگر دستگاه های جوانسازی معتبر در مراکز و کلینیک های زیبایی را بشناسید پیشنهاد می کنیم مطلب را مطالعه نمائید.

در ادامه سعی داریم تمامی اطلاعات مفید، نکات مهم خرید و فروش دستگاه پلاژن تراپی، تفاوت دستگاه پلاژن با سایر دستگاه های جوانسازی و موارد مهم در تعیین قیمت خرید دستگاه پلاژن و دیگر مسائل مورد نیاز را برای شما بگوئیم. در ادامه این مطلب قصد داریم به ویژگی ها و امکانات دستگاه پلاژن سه هند پیس بپردازیم.

فواید و مشخصات دستگاه پلاژن اصل

هر دستگاه پزشکی و زیبایی دارای ویژگی ها و مزایایی است.در خرید دستگاه پلاژن سه هندپیس نیز شما از فواید و امتیازاتی برخوردار می شوید که در این قسمت مقاله سعی داریم به تشریح این خصوصیات بپردازیم.همانطور که می دانید پوست به مرور زمان و بالا رفتن سن افراد، بر اثر شرایط وراثتی یا محیطی متفاوت دستخوش تغییراتی ناخوشایند خواهد شد .

به طور مثال پوست افراد طی طول عمر ممکن است از طریق صدمات متعددی چون زخم ها و بثورات پوستی ، نور خورشید یا آلودگی هوا دچار فرسایش میشود .از این رو دستگاه پلاژن سه هندپیس دستگاهی کارآمد برای شادابی و جوانسازی پوست و سلول های مرده پوست به حساب می آید . همچنین دستگاه پلاژن ۳ بازو قابل حمل بوده و علاوه بر کلینیک ها و مطب های زیبایی جهت مصارف شخصی و خانگی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از فواید و مشخصات دستگاه پلاژن اصل این است که بعنوان لایه بردار سطحی پوست استفاده شده و چین و چروک های ظاهر شده بر روی پوست را از بین می برد و پوستی سفت و عاری از هرگونه لک را برای افراد به جا می گذارد.این دستگاه با استفاده از سوزن های بسیار کوچکی که بر روی آن تعبیه شده، امواج رادیویی بسیار بی خطری را از طریق سیستم داینامیکی به عضلات صورت ارسال می کند.ویژگی دیگر دستگاه پلاژن سه هندپیس در این است که یک دستگاه سوپرفیشال به حساب می آید و از سه فناوری اکسیژنو، التراسوند و تری پلار ار اف استفاده می نماید .

مزایای متعدد پلاژن جوانساز منجر به تقاضای فراوان برای مردم و جذب چند برابری مشتری برای کلینک و مطب های پوست و مو شده است. دستگاه پلاژن سه هندپیس در حقیقت چند کاره بوده و روند تغییرات و بهبود مراجعه کننده را سرعت می بخشد. این امر از دیگر مزایای پلاژن صورت بوده و در کنار هزینه مناسب، هم زمان چند تغییر در جهت بهبود زیباجو، ایجاد خواهد کرد.از مهم ترین این تغییرات می توان به اکسیژن رسانی به پوست، جوان سازی ، کلاژن سازی پوست و تحریک سلول های مرده  و همچنین لایه برداری ملایم  پوست می توان اشاره کرد.

در کنار این مزایا، دستگاه پلاژن به کاهش چشم گیر چروک های عمیق پوستی و حتی از بین بردن خط و خطوط و همچنین کاهش لک های پوستی و تیرگی های پوست بر اثر بارداری نیز تاثیر شایانی خواهد داشت.  علاوه بر آن دستگاه پلاژن تراپی در موارد لیفت پوست،افزایش متابولیسم،از بین بردن کک و مک و موارد دیگر نیز اثرگذار است.خرید دستگاه پلاژن کاملا مناسب برای انواع پوست ها بوده و در نتیجه بدون هیچ گونه استرس ناشی از تیرگی پوست و مشکلاتی از این قبیل میتوان آن را برای انواع تیپ پوستی استفاده کرد.

علاوه بر ویژگی های ذکر شده در خرید دستگاه پلاژن، ویژگی حجیم سازی بعضی از قسمت های چهره که تاثیر بسزایی در  زیبایی و جذابیت چهره ی افرد به ویژه بانوان خواهد داشت، در تکنولوژی pologen جوانساز به کار برده شده است.در حال حاضر با توجه به قیمت های بسیار بالای عمل های زیبایی و عوارض آزاردهنده بعد از عمل تهاجمی، با استفاده از دستگاه پلاژن بدون اینکه عوارض جانبی برای شخص داشته باشد، به برطرف کردن مشکلات پوستی و بهبود مشکلات پوستی کمک بسیاری خواهد کرد.ما در این قسمت سعی کردیم ویژگی ها و امکانات دستگاه پلاژن تراپی را که عامل مهمی در تعیین قیمت خرید دستگاه پلاژن است، صحبت  کنیم.در ادامه قصد داریم به معایب خرید دستگاه پلاژن اشاره کنیم.

معایب خرید دستگاه پلاژن تراپی

تمامی دستگاه های صنعت پزشکی حال حاضر در کنار اینکه کار پزشکان و کلینیک های زیبایی و حتی زیباجویان را ساده تر کردند و در کنار مزایای قابل توجهی که دارند، از معایبی نیز برخوردار هستند. از معایب دستگاه پلاژن صورت می توان به هندپیس های ظریف و آسیپ پذیر دستگاه پلاژن تراپی اشاره کرد . به طور مثال هندپیس ویبراتور بعد از مدتی ممکن است خراب شده و نیازمند رسیدگی و تعمیرات مجدد باشد.

هم چنین هندپیس کویتیشن نیز بسیار ظریف بوده  که بسیار نیازمند مراقبت ویژه است.توجه داشته باشید نحوه کار این دستگاه با استفاده از اشعه های رادیو فرکانسی است و استفاده از دستگاه پلاژن در تعداد جلسات بالا می تواند منجر به لاغر شدن صورت شود.بعد از شناخت کامل ویژگی ها و معایب دستگاه پلاژن تراپی نوبت به کاربردهای وسیع دستگاه pollogen صورت می رسد.

کاربردهای دستگاه پلاژن سه بازو

به طور کلی با خرید دستگاه پلاژن سه هندپیس از کاربردهای بسیار این دستگاه نیز می توان در کلینیک ها و مطب های زیبایی به خوبی استفاده کرد. چهار کاربرد اساسی پلاژن سه بازو عبارتند از:

  •  جوان سازی و بر طرف کردن چین و چروک و لک های پوستی
  • اکسیژن رسانی  عمیق پوست با استفاده از دی اکسید کربن با غلظت بالا
  • بازسازی کلاژن پوست و از بین بردن سلول های مرده
  • ماساژ و فرم دهی اجزای صورت

چرا دستگاه پلاژن سه هندپیس یا ۳ بازو دارد؟

با خرید دستگاه پلاژن به قیمت بسیار مناسب، دستگاه جوانساز شما دارای سه هندپیس یا بازو است که وظایف هر بازو به شرح زیر است:

  1. هند پیس  اکسیژن رسانی : با خاصیت آبرسانی و روشن کنندگی پوست
  2. هند پیس تری پیلار یا ار اف :جوانسازی،رفع چین و چروک و تا حدودی جلوگیری از پیری پوست
  3. هندپیس اولتراسوند : برای جوانسازی و رفع چین و چروک و تغذیه سلولهای پوستی، لایه برداری ، آبرسانی و حفظ رطوبت پوست و جلوگیری از پیری پوست

آموزش و نحوه کار با دستگاه پلاژن سه هندپیس

بعد از اینکه متخصص زیبایی یا دکتر پوست و مو اقدام به خرید دستگاه پلاژن سه هندپیس کرد و شناخت مناسبی از این دستگاه جوانساز به دست آورد، مهم ترین قسمتی که برای خریدار باقی می ماند، نحوه کار با دستگاه پلاژن است.بعد از خرید دستگاه از یک و دریافت گارانتی، فرد خریدار می بایست برگه گارانتی را دریافت کند و بعد از دریافت خدمات گارانتی، دستگاه را از جعبه مخصوص خود بیرون آورده و سپس دکمه power دستگاه پلاژن را در mode یک یا روشن قرار دهد.

آموزش کار با دستگاه پلاژن بدین صورت است که در صفحه تنظیمات بهتر است که قدرت دستگاه در حالت کمترین قرار بگیرد چرا که برای جوانسازی قسمتهایی بمانند صورت، گردن، دکلته و دست بهترین قدرت در حالت کمترین است.اگر قصد داریم روشن سازی پوست صورت و بدن را با دستگاه پلاژن را انجام دهیم باید جهت حرکت پروب های دستگاه سه بازو به صورت ساعتگرد باشد.در صورتی که قصد دارید پاکسازی و فیشیال پوست را انجام دهید، باید از کپسوژن مخصوص پلاژن استفاده کنید تا سفت شدن پوست، هیدراته کردن و تغذیه کامل پوست را انجام داده و تمامی چین و چروک های پوست را نیز از بین ببرید.

اگر برای مراجعه کننده خود قصد اکسیژن رسانی به پوست فرد را دارید می بایست با هندپیس اکسیژن رسان حباب های کربن دی اکسید را خنک کرده و با انجام ویبراتور به جذب بهتر اکسیژن به پوست کمک کنید.در صورتی که تصمیم داشتید پوست صورت زیباجوی را سفت و محکم کنید، باید با استفاده از هندپیس آر اف یا تری پلار اقدام به گرم کردن پوست صورت کرده و با استفاده از طول موج های رادیویی اقدام به کوتاه کردن  فیبرهای کلاژنی و سفت شدن پوست صورت کنید.

میزان تاثیرگذاری پلاژن سه بازو طوری است که شخص در جلسه اول تغییرات اساسی و مثبت را بر روی پوست صورت و بدن خود احساس می کند.جالب است بدانید که زمان کار با پلاژن برای هر جلسه ای که تعیین می شود حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه بوده و در این مدت فرد به هیچ عنوان احساس دردی را ندارد زیرا برای کار جوانسازی با پلاژن از ژلی استفاده می شود که بسیار با کیفیت بوده و تمام درد شخص را از بین می برد.

دستگاه پلاژن سه بازو فقط مخصوص پوست صورت نمی باشد.بلکه در  قسمت های دیگر بدن مانند گردن،شکم،بازو و دیگر اعضای بدن نیز مورد استفاه قرار می گیرد.اگر تمایل دارید آموزش تخصصی دستگاه پلاژن تراپی را به خوبی فرا گرفته و از مدرک فنی حرفه ای و بین المللی در جهت استفاده در بازار کار برخوردار شوید، پیشنهاد می کنیم در شرکت کنید. اکنون که با نحوه کار با دستگاه pollogen سه بازو آشنا شدید قصد داریم به مقوله قیمت خرید پلاژن سه هندپیس بپردازیم.

بهترین دستگاه پلاژن

یکی از مباحث مهم در خرید دستگاه پلاژن سه هندپیس، انتاخب بهترین برند دستگاه پلاژن است که همواره از دغدغه های اصلی خریداران دستگاه پلاژن تراپی است.ببینید عزیزان دستگاه های پلاژن همه به یک صورت هستند و هیچ فرقی نمی کند که این برند باشد یا برند دیگری که بتواند در انتخاب بهترین بودن تاثیرگذار باشد.همواره باید در نظر داشته باشید در خرید دستگاه پلاژن تراپی به عوامل مهم خود دستگاه و سالم بودن سه بازوی pollogen و ارزیابی فنی و در نهایت گارانتی طلایی این محصول جوانساز جزو موارد مهمخرید بهترین دستگاه پلاژن می باشد.اگر شما این عوامل را در نظر داشته باشید و دستگاه پلاژن شما این نکات را داشته باشد حتما بهترین دستگاه پلاژن تراپی را خریداری کرده اید.

قیمت خرید پلاژن دستگاه پلاژن

یکی از چالش های مهم در خرید دستگاه پلاژن تراپی، قیمت پلاژن سه هندپیس است.با توجه به اینکه در کشور ما نوسانات ارز بسیار زیاد است نمی توان مبلغ ریالی دستگاه را عنوان کرد اما از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت دستگاه پلاژن سه هندپیس می توان به آکبند و نو بودن دستگاه، در صورت کارکرده بودن مدل دستگاه، سالم بودن بازوها و هندپیس های دستگاه، ارزیابی فنی شرکتی و میزان کارکرد دستگاه از عوامل تاثیرگذار بر قیمت پلاژن سه هندپیس است.اگر تمایل به خرید دستگاه پلاژن صورت نو یا دست دوم دارید، کافیست به فروشگاه لبخند شاپ مراجعه کرده و با تنوعی از محصولات نو و دست دوم اشنا شوید و از و لاغری و حتی انواع دستگاه های جوانسازی اطلاع حاصل کنید.

تفاوت دستگاه پلاژن سه هند پیس با سایر دستگاه های جوانساز بازار

یکی دیگر از نکات مهم در خرید دستگاه پلاژن صورت را می توان به تفاوت دستگاه پلازن با دیگر دستگاه های جوانساز موجود در بازار است. از تفاوت های عمده دستگاه پلاژن تراپی با سایر دستگاه های جوانساز موجود در بازار میتوان به درصد جوانسازی بالاتر ، قابلیت حمل آسان ، هندپیس ها و بازوهای منحصربفرد دستگاه پلاژن که هر کدام از این هندپیس ها قادر به انجام چند عمل همزمان خواهند بود، اشاره کرد. علاوه بر این تفاوتها می توان به خاصیت ماساژوری و فرم دهی بازوهای دستگاه پلاژن صورت اشاره کرد و در نهایت تفاوت عمده پلاژن با دیگر دستگاه های جوانسازی در ایران را می توان به قیمت بسیار مناسب این دستگاه با دیگر دستگاه های بازار اشاره کرد.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم که نکات مهمی که در خرید دستگاه پلازن سه هندپیس وجود دارد را برای شما بازگو کنیم و از امکانات و معایب، قیمت دستگاه و تفاوت های دستگاه پلاژن تراپی با دیگر دستگاه های جوانساز صحبت کرده باشیم.اما اگر با خواندن این مقاله هنوز با ابهامات و سوالاتی در رابطه با خرید دستگاه پلاژن تراپی روبرو هستید، کافیست در بخش دیدگاه ها و نظرات برای ما بنویسید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.همچنین اگر تصور می کنید این مطلب می تواند برای دوستانتان ارزشمند باشد، خواهشمندیم در شبکه های اجتماعی خود با دوستانتان به اشتراک بزارید.

دکمه بازگشت به بالا