عمومی

بهسازی کمربندی و ورودی گناوه در مراحل پایانی

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گناوه از اجرای روکش آسفالت کمربندی قدیم این شهر با اعتبار حدود ۹ میلیارد تومان خبر داد و گفت: این طرح تا یک ماه آینده تکمیل خواهد شد.

بهسازی کمربندی و ورودی گناوه در مراحل پایانیبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، سیدابوالحسن علوی با اشاره به بلاتکلیفی چندین ساله این طرح، بیان کرد: در دولت سیزدهم تعریض این کمربندی به طول ۸ کیلومتر به عنوان مطالبه مردمی فعال شد که با تکمیل و بهره‌برداری از آن، ایمنی تردد‌ها به گناوه ارتقا می‌یابد.

 

وی به ساخت پل بزرگ کمربندی قدیم گناوه موسوم به سیدرضا  اشاره کرد و افزود: این طرح با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان در دست اجراست و تلاش می‌شود درصورت  تامین اعتبار تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

 

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گناوه در ادامه تبدیل آبنما به پل محور روستایی بهمنیاری-اسلام آباد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را دیگر طرح فعال در این شهرستان اعلام کرد.

 

وی به دو طرح حوزه راه روستایی شهرستان گناوه هم اشاره کرد و گفت: مرحله اول طرح تعریض محور گاوسفید- چهارروستایی به‌طول ۵ کیلومتر و تکمیل راه روستایی چهارمحال-گمارون به‌طول ۵.۵ کیلومتر در مرحله انعقاد قرارداد پیمانکار و تجهیز کارگاه است که انتظار می‌رود براساس دوره پیمان و تخصیص اعتبار ظرف یک سال به بهره‌برداری برسد.

 

علوی همچنین با اشاره به شروع تعمیرات پل بزرگ بهمنیاری با اعتبار یک میلیارد تومان، ادامه داد: اجرای آسفالت حفاظتی (فوگسیل) محور گناوه -برازجان نیز با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان انجام شده است.

 

وی از خط کشی نزدیک‌به ۱۰۰ کیلومتر محور‌های مواصلاتی با اولویت محدوده‌های حادثه خیز، نصب بیش از ۲۰۰ عدد علائم هشداری و اخطاری و اجرای شانه‌سازی و شیب شیروانی و شیار‌های لرزاننده به میزان ۷۰ کیلومتر طی دو ماه ابتدایی امسال خبر داد.

دکمه بازگشت به بالا