عمومی

آغاز هفته ۳۵ لیگای اسپانیا؛ کادیس از منطقه خطر فاصله گرفت

هفته سی و پنجم فوتبال لیگای اسپانیا جمعه آغاز شد.

آغاز هفته ۳۵ لیگای اسپانیا؛ کادیس از منطقه خطر فاصله گرفتبه گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صداوسیما به نقل از گلز، در اولین بازی هفته تیم کادیس با ۲ گل بر تیم رئال وایادولید غلبه کرد. تئو بونگوندا مهاجم اهل دموکراتیک کنگو هر دو گل تیم کادیس را در دقایق ۶۹ و ۷۶ – پنالتی به ثمر رساند. روبن آلکاراس هافبک کادیس در دقیقه ۳۶ یک ضربه پنالتی را به هدر داد. تیم وایادولید از دقیقه ۸۰ با اخراج مارتین اونگلا هافبک کامرونی ده نفره شد. تیم کادیس با ۳۸ امتیاز به رده چهاردهم جهش کرد و کاملا از منطقه خطر سقوط دور شد. تیم رئال وایادولید با ۳۵ امتیاز هفدهم است و همسایه منطقه خطر سقوط شد.
برنامه ادامه مسابقات به این شرح است: 
شنبه ۳۰ اردیبهشت:
جیرونا – ویارئال
آتلتیک بیلبائو – سلتاویگو
آلمریا – رئال مایورکا
ختافه – الچه 
بارسلونا – رئال سوسیداد 
یکشنبه ۳۱ اردیبهشت: 
رایو وایکانو – اسپانیول
آتلتیکومادرید – اوساسونا
والنسیا – رئال مادرید 
سویا – رئال بتیس 

در جدول رده بندی لیگای اسپانیا، تیم بارسلونا (تفاضل گل ۵۱+) با ۸۵ امتیاز قهرمان زودهنگام فصل شد و تیم‌های رئال مادرید (قهرمان دوره قبل) (تفاضل ۳۸+) با ۷۱، آتلتیکو مادرید (تفاضل گل ۳۳+) با ۶۹ و رئال سوسیداد (تفاض گل ۱۴+) با ۶۲ امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند. تا کنون صعود تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید به دور گروهی لیگ قهرمانان مسجل شده است.
در پائین جدول تیم‌های ختافه با ۳۴ و اسپانیول با ۳۱ امتیاز در رده‌های ۱۸ و ۱۹ قرار گرفتند و در خطر سقوط به دسته دوم هستند. تیم الچه با ۱۹ امتیاز در رده بیستم قرار دارد و به دسته دوم سقوط کرد. از لیگای اسپانیا ۳ تیم به دسته دوم سقوط می‌کنند.

دکمه بازگشت به بالا