اجتماعیمطالب کسب و کار

قوانین خوشتیپ بودن را به کودکتان بیاموزید + عکس

نکاتی برای خوشتیپ بودن کودک

شاید شما هم جزو والدینی باشید که دوست دارید کودک تان با لباس پلیس بچه گانه یا لباس نظامی بچه گانه؛ همیشه و همه جا خوشتیپ و منحصر به فرد باشد، خوشتیپ شدن کودکان شاید ساده به نظر برسد اما نیازمند رعایت نکات خاصی است. انتخاب سبک لباس پوشیدن، ترکیب رنگ لباس ها و سایز لباس جزو نکات مهمی است که باید هنگام خرید لباس پلیس یگان ویژه یا دیگر مدل های لباس به آن ها دقت کنید.

از یک سنی به بعد باید کودک را با مد آشنا کنید، از ست کردن و ترکیب کردن رنگ لباس برایش توضیح دهید. سبک لباس پوشیدن و قوانین ست کردن لباس جزو نکاتی هستند که از سن کم باید به کودک تان آموزش دهید. برای انتخاب رنگ لباس باید رنگ پوست کودک را در نظر بگیرید تا بتوانید کشف کنید که چه رنگ هایی برای رنگ پوست فرزندتان مناسب است. در ست کردن رنگ لباس خیلی باید دقت کنید و بدانید هر لباسی را نمیتوانید با هر رنگ لباسی که دوست دارید ست کنید.

قوانین خوشتیپی کودکان

گاهی بگذارید کودک خودش مدل لباس اش را انتخاب کند اگر مناسب سن و آب و هوا بود اجازه دهید همان لباسی که خودش انتخاب کرده است را بپوشد، این کار به او اعتماد به نفس میدهد. مجله های طراحی لباس را با فرزندتان تناشا کنید و ببینید کدام سبک لباس ها بیشتر توجه اش را جلب میکند، به سلیقه او احترام بگذارید و مدل لباس هایی که دوست دارد را برای بخرید.

ترفندهای خوشتیپی بچه ها

مد روز را هم در نظر بگیرید زیرا یکی از نکاتی که در خوشتیپ شدن بسیا تاثیر گذار است همین مد روز است، لباس های مد روز خواسته یا ناخواسته باعث خوشتیپ شدن میشوند پس فرزندتان را از مد روز باخبر کنید.

تکنیک های شیک پوشی کودکان

والدین باید کم کم در لباس پوشیدن به فرزندانشان کمک کنند و اصول شیک پوشی را به آنها آموزش دهند .مثلا به آنها در مورد جنس ،مدل و رنگ لباس  صحبت کنند و به آنها یاد دهند با لباس کم و محدود چگونه بهترین ظاهر را برای خود داشته باشند. نخستین قدم حذف کردن لباس‌هایی است که نمی‌خواهید. لباس‌ها موجود در کمد بیرون بیاورید و براساس سلیقه یا نیازتان آن را انتخاب کنید.واین باعث میشود شما همیشه  کمدتان را از لباس‌های بیشتری می‌تکانید و جعبه‌های بیشتری از لباس‌های بخشیدنی به پشت در خانه‌تان برای نیازمندان می باشد . بعد از مدتی موجودی لباس‌هایتان کمتر اما کاربردی‌تر خواهد بود.

لباس کودک

سادگی همیشه زیبایی و جذابیت دارد و البته طرفدارن زیادی هم دارد. نیازی نیست برای خوشتیپ بودن کودکانتان حتما لباسهای گران و برند بخرید. یک تیشرت ساده به همراه یک شلوار مناسب فرم و سایز بدن کودک تمامی نیاز شیک پوشی کودک شما را برآورده می کند.

برای کودک باید توجه به جنس لباس داشت ، لباس کودک باید جنس پنبه ای، نخی یا کتان داشته باشد. همچنین فرزندان  در سن کم  در حال رشد هستند. اندازه های شان به سرعت تغییر می کند و لباس هایشان برای شان کوچک می شود بنابراین لازم نیست برای لباس کودک زیاد هزینه کنید. راحتی لباس کودک را در اولویت قرار دهید و لباس های راحت و گشاد که پوشیدن و درآوردن آنها آسان است، انتخاب کنید. توجه داشته باشید لباس در قسمت های یقه، سرآستین و مچ پاها نرم و راحت باشد و کش های سرآستین و پاچه شلوار تنگ نباشد.

نظافت در شیک پوشی کودکان

یکی از مهمترین اصولی شیک پوشی کودکان نظافت می باشد.یکی از شروط اصلی برای زیبایی و شیک پوشی برای کودک و همچنین بزرگسال  نظافت است .شما  اگر می خواهید کودک دلبندتان جلوه  زیباتری داشته باشد  بهتر است ابتدا به نظافت او اهمیت دهید و از همان کودکی به او حمام کردن، شستن دست و صورت، نحوه ی مسواک زدن، تمیز نگه داشتن ناخن ها و چگونگی تمیز کردن ومرتب کردن موی سر را بیاموزید زیرا هیچکس کودک کثیف را دوست ندارد. و او را تشویق کنید به نظافت شخصی خود هر روز رسیدگی کند.

مدل مو در شیک پوشی کودکان

یکی دیگر از مواردی که به کودک شما کمک میکند تا شیک بنظر بیایید بستن مدل موی ساده میباشد . امروزه مدل مو های عجیبی برای  کودکان می‌بینیم.مثلا  مدل موی خروسی و … این مدل های عجیب گزینه مناسبی برای مدل موی کودکان نمی‌باشد. موی کودکان به خودی خود بسیار زیبا می‌باشد. سادگی بهترین مدل مو برای پسر بچه‌ها می‌باشد. برای دختران هم موهای کمی بلند و ساده توصیه می‌شودو همچنین میتوانید موهای آنها را گیس کنید .که این مدل از قدیم بوده و هست و از مد هم نمیافتد .

کلاه برای کودکان خوش تیپ

در فصول پاییز و زمستان كه هوا سرد مي‌شود، شما میتوانید با استفاده از كلاه بافت یا پشمی که  به حفظ سلامت كودک كمک مي‌كند هم سبب خوش استایل شدن يك كلاه علاوه بر محافظت از سر و صورت، از گردن نيز در برابر سرما حفاظت كند. اگر كلاه داراي گردن‌ گير و پوشش گوش نيست، براي حفاظت گردن و صورت و گوش‌هاي كودك بايد از شال استفاده كنيد.

در هنگام خرید شال و کلاه برای فرزندانتان به کمد لباسهایشان دقت کنید و سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که بیشتر لباسها راحت ست شود.علاوه بر فصول سرد شما میتوانید در فصل گرما نیز با استفاده از کلاه هم از آفتاب سوختگی صورت کودکان جلوگیری کنید هم به خوش استایل بودن ،کلاه تابستانه هم مانند زمستانه با توجه به رنگ لباس کودکتان انتخاب کنید.

لباس پسرانه شیک

شما برای پسر بچه ها می توانید از طرح های جلقه و شلوار استفاده کرده و با یک پاپیون جذاب زیبایی آن را دو برابر کنید. یا از یک تیشرت و پیراهن روی آن علاوه بر استایل جذابی که به پسر بچه ها میدهد به راحتی می توانیم تغییر پوشش دهیم یا اگربخواهدبه  بازیگوشی اش برسد به سرعت با حذف پیراهن این امکان را برایش مهیا می کنیم.

اگر تیشرت فرزندانتان طرح دار است روی آن پیراهن ساده و اگر تیشرت ساده بر تن دارد می توانید از یک پیراهن چهارخانه استفاده کنید در صورت امکان آستین پیراهن را بالا بزنید که برای بچه ها راحتر باشد. انتخاب شلوارهای جین برای پسر بچه ها بسیار مناسب است چرا که مقاومت بالایی داشته و در مقابل بازیگوشی های آنها دوام بیشتری دارد و سریع پاره نمی شود. به سراغ شلوارهای تنگ نروید شما باید راحتی بچه ها در اولویت قرار بگیرد . همچنین کودکی که کفش هایش پای او را اذیت کند یا  هدبندش باعث آزار او می شود مطمئنا کودک بهانه گیری شده و هیچ کس یک کودک بهانه گیر ، اما خوش پوش را دوست ندارد.

لباس دخترانه شیک

با توجه به تنوع زیاد لباس های دخترانه انتخاب لباس کار چندان سختی برای والدین نیست .برای  لباس های دخترانه دست شما بازتر از لباسهای پسرانه است اکثر دختر بچه ها در هر سنی علاقه خاصی به پوشیدن لباس های پرنسسی دارند پیراهن های مجلسی، تاپ  همراه دامنهای دخترانه انتخاب خوبی برای مهمانی هستند توجه داشته باشید انتخاب رنگ شاد برای روحیه کودکان تاثیر بسیار زیادی دارد.

برای دختر بچه ها از جوراب شلواری غافل نشوید، یکی از رازهای شیک پوشی است این جوراب شلواریهای متنوع با رنگ ها و طرح های مختلف میباشند، که برای کودکتان تهیه کنید و مناسب با هر لباسی به او بپوشانید. دخترها عاشق زیور‌آلات هستند. حتی اگر با آنها زیباتر به نظر نرسند، لااقل اعتماد به نفس بیشتری در کنارشان پیدا می‌کنند.یا استفاده از تل های دارای مهره و منجوق زیبایی دختران را دو چندان می کند.

دکمه بازگشت به بالا