عمومی

بررسی خسارت تندباد/ شرایط برق در مازندران پایدار است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حسینعلی احمدی در گفتگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به وقوع توفان در استان بامداد یکشنبه اظهار داشت: بیشترین سرعت وزش باد به میزان ۹۰ کیلومتر بر ساعت در نوشهر ثبت شده است.

وی با اظهار اینکه این حادثه به صورت موقت و محدود منجر به بروز قطعی برق و خسارت به بنرهای تبلیغاتی در مناطق مختلف استان شد و خسارت‌های احتمالی در دست بررسی است.

پایداری برق در مازندران

سید کاظم حسینی کارنامی در خصوص آخرین وضعیت شبکه‌های توزیع برق شهرهای مرکزی و شرقی در استان مازندران پس از طوفان شب گذشته اظهار کرد: طوفانی که با سرعت ۸۶ کیلومتر بر ساعت شب گذشته بیشتر مناطق استان را درگیر کرده بود از سمت مناطق غرب مازندران شروع و به تدریج به مناطق شرقی استان رسید که موجب شد در برخی از نقاط استان شاهد قطعی کوتاه مدت برق باشیم.

وی افزود: با توجه به شرایط جوی و قطع برق در بعضی از فیدرها سریعاً با رصد نیروهای امور فوریت‌های برق کلیه مناطق در همان دقایق و ساعات اولیه وصل شد.

حسینی کارنامی اظهار داشت: در اثر این طوفان هیچ گونه آسیبی به شبکه‌های برق وارد نشده و هم اکنون شرایط پایدار است..

وی با اشاره به آمادگی کامل این شرکت در مواقع بحران تصریح کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی تمامی هماهنگی‌های صورت گرفته با تمامی سطوح عملیاتی صورت پذیرفته بود و تیم‌های اتفاقات شبکه در محل امورهای برق مازندران با آمادگی کامل و رصد لحظه‌ای پایداری شبکه را برعهده داشتند.

دکمه بازگشت به بالا