عمومیمطالب کسب و کار

درب های ضد سرفت کلاسیک برای جه ساختمان هایی مناسب است؟

درب ضد سرقت کلاسیک شیشه با قابلیت ضد آب و ضد آفتاب

سوپر لوکس تولید شده در درب امن، ضد آفتاب و ضد آب مناسب مناطق جنوب و شمال کشور با چارچوب کشویی و ثابت تولید می شوند و روانه بازار می وشند. این درب های ضد سرقتی لوکس دارای وزن بسیار سنگینی می باشند و جهت اشخاصی که دنبال درب لوکس با کیفیت می گردند، مناسب است. درب امن تنها شرکتی است که درب ضد اب واقعی تولید را تولید می نماید. شما می توانید این درب ها را با قیمت مناسب از ما تهیه بفرمایید. خرید درب ضد سرقت ضد آب از مهم ترین دغدغه افرادی است که می خواهند از این درب ها به عنوان و یا درب ورودی ساختمان استفاده نمایند.

انواع درب ضد سرقت کلاسیک

درب ضد سرقت کلاسیک را می‌توان مانند سایر درب‌هایی که طبق دیگر سبک‌های طراحی ساخته می‌شوند، بر اساس معیارهای مختلفی معرفی کرد که مهم‌ترین آن‌ها انواع درب ضد سرقت کلاسیک بر اساس کشور سازنده و کاربرد است. برای تعیین کیفیت این درها می‌توانیم ضخامت و متریال استفاده شده را به عنوان فاکتور در نظر بگیریم. البته تنها این دو عامل اصلی نیستند و به موارد دیگری نیز بستگی دارد. هر چه درب ضخامت بیشتری داشته باشد طبیعی است که آسیب رساندن به آن سخت‌ تر می باشد و به راحتی قابل تخریب نیستند، با این وجود ممکن است یک در ضد سرقت ضحیم کاستی هایی داشته باشد.

لولاها و قفل‌های استفاده شده در ساخت دربهای ضد سرقت نیز بر کیفیت آن‌ها تاثیر به سزایی دارد. لولای درهای ضد سرقت می‌توانند قابل مشاهده یا پنهان باشند. لولا پایه‌ و ستون نگه دارنده درب است از این رو باید کیفیت لازم را داشته باشند. قفل در ضد سرقت یکی دیگر از عوامل تعیین کیفیت این نوع درب‌هاست، مقاوم بودن قفل موجب ناتوانی سارقین در برابر باز کردن درب خواهد شد، قفل درب‌های ضد سرقت علاوه بر اینکه باید از متریال خوبی ساخته شوند، باید ساختار با کیفیتی نیز داشته باشند تا از نظر مهندسی ایمنی لازم را داشته باشد. این مدل برای نصب به عنوان نیز بسیار مناسب می باشد.

سایر مشخصات درب مدل کلاسیک شیشه

ارزان بودن درب ضد سرقت در مواقعی دلیل بر بی کیفیت بودن درب نیست.برای خرید در ضد سرقت با کیفیت میتوانید با کارشناسان درب امن تماس حاصل فرمایید و از تجربه ها و راهنمایی های آنها برخوردار شوید.

  • بسیار مقاوم و با کیفیت
  • دارای ابعاد استاندارد(امکان ساخت در ابعاد سفارشی)
  • نوع رویه : شیشه و چوب ترمووود
  • قابل سفارش در دو سایز : 210*110  و  210*105
  • ضخامت رویه ورق جلو : 1.5 میلی متر
  • ضخامت رویه ورق پشت : 8  میلی متر
  • ضخامت ورق چهارچوب : 1.5 میلی متر
  • کفی چهارچوب :18 سانتی متر
  • رنگ چهارچوب : مشکی
  • نوع قفل : قفل با 5 سال ضمانت
  • انتخاب رنگ به سفارش مشتری
  • کیفیت عالی
  • بسیار زیبا و با دوام
  • در این درب از بهترین مدل قفل ضد سرقت استفاده شده است.
  • دارای طراحی شیک و زیبا

درب ضد سرقت مدل ترمو گلس یکی از باکیفیت ترین و زیباترین مدل های  در بازار ایران می باشد. در این درب از بهترین یراق آلات استقاده شده است. درب ضد سرقت به کار رفته در این مدل از بهترین برندهای قفل ترک می باشد و در مقابل هر گونه ضربه و خرابکاری مقاوم است. عوامل متعددی بر قیمت درب ضد سرقت مدل ترمو گلس تاثیر می گذارد. این عوامل عبارت اند از:

  1. یراق آلات به کار رفته در درب
  2. جنس روکش و رویه درب
  3. رنگ درب
  4. ابعاد درب
  5. نوع چهارچوب
  6. و

ویژگی درب ضد سرقت کلاسیک

سبک کلاسیک از سبک های معماری است که برگرفته از معماری دوران کلاسیک روم و یونان می باشد. بیشتر سبک‌های معماری() بعد از رنسانس در اروپا‌ معماری کلاسیک محسوب میشوند. عناصر معماری کلاسیک در زمینه‌های معمارانه متفاوتی به کار گرفته شده‌اند.

تعریف کلی سبک کلاسیک

تصور ما از سبک کلاسبک تصوری معمارانه ای است که اغلب با بناهای خاصی معرفی می شود. مانند پارتنون برای یونان باستان، کلیسای سنت پیترو باستانی صدر مسیحیت، و تمپیه تو برای دوره رنسانس پیشرفته. استفاده از طرح نمای رومی در بناهای کلاسیک از مهم ترین نشانه های این دوره بوده است.

از قرن ۱۶ میلادی ، نظریه پردازان معماری سبک کلاسیک را در پنج دسته قرار داده اند. این دسته ها از یونان باستان ریشه گرفته و بعدها توسط رومیان مورد تغییر قرار گرفتند. البته تنها سه دسته اصیل معماری وجود دارند که دوریسی، ایونی و کورینتی نی باشد و توسط یونانیان اختراع شده‌اند. بعدها رومی‌ها شیوه توسکانی، که مدل ساده شده شیوه دوریسی می باشد و شیوه آمیخته را که در اصل شیوه کورینتی با تزئینات بیشتر است به آن هااضافه کردند.

در این میان طراحی داخلی کلاسیک طبق اهداف امپراطوری یونان و روم، یعنی « نظم، تقارن و تعادل » بنیانگذاری شد. عنصر اصلی در سبك کلاسیك قراردادن نقطه کانونی در محدوده دارای تعادل بصری می باشد. دکوراسیون کلاسیک دارای عظمت و شكوه معماری می باشد و در تمام جوانب با اُبهت است.در این سبک متریال های سبك باید طبیعی و وزین باشند مانند سنگ های کار شده یا ساده، پارکت های طبیعی، رنگ، کاغذ دیواری،گچ لوسترهای کریستال، ورق طلا و …

سایر ویژگی های درب ضد سرقت خوب

عناصری که در دکوارسیون سبک کلاسیک استفاده می شونند حتماً باید هماهنگ باشند و بیانگر حسی آشنا باشند تأکید سبک کلاسیک بر اساس خطوط، فضاهای منحنی و وسایل مدور می باشد. به نوعی می توان گفت این سبك یكی از سبك های منظم است که پایداری و استقامت را به محیط القا می کند.سبک کلاسیک به سبكی با رنگ های غنی و فاخر معروف است . سبک کلاسیک مناسب کسانی نیست که به ناهماهنگی و شیوه های تلفیقی علاقه دارند بلکه این سبک سبک بر مبنای تقارن است.البته راه هایی نیز جهت جلوگیری از جلوه ی ایستای دکوراسیون وجود دارند.

در سبک کلاسیک گرما یکی از  مهمترین ویژگی ها می باشد در نتیجه طرح زیبا و رنگ منحصر بفرد چوب موجب افزایش گرما می شود و باعث می گردد محیط داخلی لوکس تر به چشم بیاید. همچنین استفاده از چوب در طراحی داخلی ساختمان نشانگر قدمت طراحی می باشد و با توجه به اینکه سبک کلاسیک به حفظ سنت پایبند است بنابراین درب ضد سرقت کلاسیک از جمله عناصر مناسب برای این سبک می باشد.

معرفی مدل درب ضد سرقت کلاسیک

درب های چوبی کلاسیک

با توجه به نیاز تمامی سبک ها به درب های مناسب با سبک خود درب ضد سرقت کلاسیک نیز به تدریج در دنیا طراحی شده و گسترش یافتند.این نوع دربها به صورت تمام چوب و یا روکش چوب هستند و می توانند شامل عناصری مانند بر جستگی ، قاب های دارای فریم ، کتیبه های لوکس ، منبت های فاخر،تاج های مزین، روکوب و پشت کوب، دستگیره های گلد، کرومیک و برنزی،رنگ های پتینه و پوششی یا پلی اورتان و همچنین رنگ های تیره باشند.

درب های چوبی کلاسیک آتاک درب ایران از چوب های مختلفی مانند چوب راش، بلوط و گردوی آمریکایی در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شوند. این دسته از درب های آتاک درب ایران که جهت مصارف داخلی، لابی و ورودی واحد طراحی شده اند دارای روکش های طبیعی چوب همراه با چینش صحیحی از عناصر مورد استفاده در سبک کلاسیک می باشد و مجموعه ای از زیباترین انتخاب ها برای سبک کلاسیک را در اختیار کاربران قرار داده است. در حال حاضر نیز مجموعه ی آتاک درب ایران با بهره مندی از تیم مجرب طراحی خود در حال طراحی دسته های جدیدی از درب های ضد سرقت و ضد دیلم با رویکرد کلاسیک می باشد و به طور پیوسته سعی در تامین نیازهای کاربران کلاسیک دارد.

انواع درب ضد سرقت کلاسیک بر اساس کشور سازنده

به‌طور خلاصه بازار ایران بیشتر از محصولات کشورهای دیگر، با سه دسته درب ضد سرقت کلاسیک ترک، ایرانی و چینی اشباع شده است. از لحاظ کیفیت، انواع این درب که ساخت کشور ترکیه باشد از وضعیت مطلوب‌تری برخوردار است و به همین دلیل آتاک درب به‌عنوان یک تولیدکننده ایرانی مونتاژ و ارائه مدل‌های مختلف درب ضد سرقت ترک را در دستور کار خود قرار داده است.

انواع درب ضد سرقت کلاسیک بر اساس کاربرد

از لحاظ کاربرد از این نوع درب ضد سرقت می‌توان برای دو منظور و استفاده کرد. استفاده از انواع درب با طراحی کلاسیک برای مجهز کردن مکان‌هایی مانند پارکینگ عمومیت ندارد و کم‌تر مشاهده می‌شود که درب ضد سرقت کلاسیک کاربری به‌غیراز موارد ذکر شده داشته باشد.

مدل‌های درب ضد سرقت کلاسیک

اصول طراحی درب ضد سرقت امکان استفاده از طرح‌ها و الگوهای زیادی را در اختیار قرار می‌دهد که به‌طور غالب بیشتر آن‌ها معرف یک هویت بصری آشنا و مرتبط با فرهنگ‌های مختلف بصری است. در اینجا منظور از فرهنگ بصری الگوهای شناخته شده و جاافتاده‌ای است که یک ارتباط تاریخی یا جغرافیایی با یک سبک هنری و معماری کلاسیک دارد.

برای مثال استفاده از خطوط مدرو و نقوش برجسته از مهم‌ترین ویژگی‌های این سبک طراحی به شمار می‌آید و مدل‌های درب ضد سرقت با این نقوش، در دسته درب ضد سرقت کلاسیک قرار می‌گیرد. به‌غیراز این نقوش برجسته با طرح‌های منحنی، مدل‌های ساده‌تر که با نام‌ها مدل دو قاب و سه قاب درب شناخته می‌شوند هم از مدل‌های مرسوم این نوع درب است که بیشتر افراد با آن آشنا بوده و فضای درونی محیط سطوح درب‌ها را از طریق دو یا سه قاب ساده تقسیم‌بندی و درواقع به شکل کلاسیک تزئین می‌کند.

قیمت درب ضد سرقت کلاسیک

برای ساخت درب سرقت کلاسیک به دلیل لزوم حفظ یک هویت بصری خاص که معمولاً به وسیله متریال درب انتقال داده می‌شود، از معمول‌ترین و متداول‌ترین متریال ساخت درب استفاده می‌شود. چوب اصلی‌ترین متریال‌هایی است که برای ساخت این درب‌ها استفاده می‌شود و به‌این‌ترتیب بیشتر این درب‌ها با استفاده از روکش‌های چوبی تزئین شده‌اند.

این محدود بودن متریال ساخت باعث شده که راهنمایی افراد در موضوع قیمت درب ضد سرقت کلاسیک چندان پیچیده نباشد، اما تنها با مرور کلی قیمت یک درب ضد سرقت ساخته شده با استفاده از روکش چوبی هم ممکن نیست. برای راهنمایی سرراست‌تر در این زمینه می‌توان به کیفیت و قیمت روکش چوب بلوط آمریکایی با چوب کاج نگاه کرد.

چوب بلوط آمریکایی که چه به دلیل زیبایی چه به دلیل دوام فوق‌العاده بالا در محصولات آتاک درب هم استفاده زیادی دارد، از بهترین و باکیفیت‌ترین روکش‌های چوبی مورد کاربر است و طبیعتاً قیمت آن نسبت به چوب کاج با خواص مقاومت کم‌تر در برابر عوامل طبیعی همچون آب و رطوبت، بالاتر است و از همین جهت هم قیمت نهایی درب ضد سرقت کلاسیک را تحت تأثیر قرار می‌دهد. علاوه بر این، معیارهای مهم دیگری مانند کشور سازنده و تکنولوژی ساخت، کاربرد درب (داخلی و لابی)، وزن درب، طراحی نقوش، استفاده از چارچوب ثابت یا چارچوب کشویی، یراق آلات درب و… هم در قیمت این محصول مؤثر است و کم و کیف آن‌ها مشخص کننده قیمت نهایی درب خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا