علمی و پزشکیمطالب کسب و کار

معرفی دکتر فوق تخصص شانه در تهران  ، دکتر حسن درتاج

یکی از مهمترین عضو های بدن که هر روز تمام آن درگیر کارهای روزمره گی است شانه است به ممکن است در بعضی از مواقع دچار آسیب‌دیدگی و درد شدید شود که از ما نباید به آن رسیدگی شود. شانه ها ممکن است دچار شکستگی و یا همچنین در بعضی از مواقع دچار دررفتگی شود که حتماً باید آن را به یک فوق تخصص شانه در تهران نشان دهید. در این مقاله می خواهیم دکتر حسن درتاج یکی از فوق تخصص های شانه در تهران است را به شما بیماران عزیز معرفی کنیم. همچنین در ادامه به عمل‌های جراحی معروف انجام شده توسط دکتر حسن درتاج به طور کامل اشاره خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

جراحی تاندون دو سر بازو

یکی از جراحی های مهم در نواحی شانه که باعث درد شدید هم میشود جراحی تاندون دوسر بازو است اما قبل از اشاره به این جراحی بهتر است بدانید که عضله دوسر بازو در قسمت جلوی بازوی شما قرار گرفته است و همچنین به گفته دکتر حسن درتاج یکی از متخصصین شانه در تهران است در قسمت بالایی بازو یک تاندون قرار گرفته است که به آن تاندون دوسر بازو می گویند. دکتر درتاج در این باره می‌گوید که این تاندون که در قسمت بالایی بازو قرار گرفته است با عبور از روتاتور کاف عضله های شانه فرد متصل میشود پس میتوان نتیجه گرفت که این تاندون به شانه هم متصل است و ممکن است باعث بروز مشکلاتی در قسمت شانه فرد هم شود.

جراحی و عمل تاندون عضله دوسر بازو باعث می شود به تنهایی روتاتور کاف تامین شود. شما می‌توانید این جراحی را به عهده دکتر حسن درتاج یکی از فوق تخصص شانه در تهران است بسپارید پس جراحی ها و عمل های شانه را به یک فوق متخصص شانه بسپارید.

جراحی تعویض شانه

یکی از جراحی های موفق دکتر حسن درتاج جراحی تعویض شانه می باشد به گفته فوق تخصص شانه در تهران این جراحی معمولاً برای درمان آرتریت پیشرفته مفصل شانه است. به گفته دکتر حسن درتاج بهتر است بدانید که این جراحی ممکن است برای درمان شکستگی های پیچیده و همچنین دررفتگی های پیچیده در قسمت شانه هم باشد که در این مواقع یک جراح حرفه ای شانه با تعویض معمولی شانه مفصل توپ و همچنین سوکت را با یک توپ مصنوعی که از جنس فلز است جایگزین می کند. شما باید جراحی تعویض شانه را به یک متخصص شانه نشان دهید تا شما را به طور کامل راهنمایی کند و در این مواقع می‌توانید دکتر حسن درتاج که گواهینامه تعویض شانه از اسپانیا را دارد ویزیت کنید.

انواع عمل و جراحی شانه

اما شاید این سوال برایتان پیش بیاید که عمل و جراحی شانه به چند صورت می باشد و چگونه باید شانه های خود را به دست یک جراح مورد اطمینان سپرد. در پاسخ به این سوال که گفته فوق تخصص شانه در تهران یعنی دکتر درتاج عمل و جراحی شانه به صورت عمل باز و همچنین عمل آرتروسکوپی می باشد که هر کدام به طور کامل تفاوت هایی دارند. به گفته این متخصص شانه در عمل باز فرد به طور کامل بی حس میشود و متخصص و جراح در این مواقع قسمتی از شانه را به طور کامل باز می کند تا بتواند مفصل آسیب دیده را مشاهده کند و دید کامل نسبت به آسیب دیدگی داشته باشد. به گفته دکتر درتاج که سابقه طولانی در این زمینه دارد بهتر است بدانید که دوران درمان و بهبود پس از جراحی عمل باز کمی طولانی تر از عمل آرتروسکوپی می باشد زیرا فرد دچار خونریزی میشود و درد پس از عمل هم شروع خواهد شد.

 اما عمل آرتروسکوپی به هیچ عنوان بدینگونه نمی‌باشد زیرا جراح و متخصص شانه در این زمان ۱ قسمت کوچکی از شانه را باز می‌کند تا بتواند با استفاده از دستگاه های پیشرفته قسمت های آسیب دیده و مفصل های آسیب دیده شانه فرد را بررسی کند و پس از بررسی جراحی شروع خواهد شد. به دلیل آنکه در این عمل قسمت کمی از شانه باز شده است خونریزی کمتری را بیمار تجربه می‌کند و دوران درمان آن پس از عمل در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکمیل خواهد شد و معمولاً به گفته دکتر درتاج فرد درد کمتری را پس از عمل تجربه خواهد کرد.

پس از عمل آرتروسکوپی و بعد از گذشتن چند هفته استراحت نشانه های فرد می‌تواند به دامنه حرکتی قبلی و سابق خود که به صورت طبیعی است برگردد و هیچ مشکلی برای نشانه های فرد ایجاد نخواهد شد. اما این نکته مهم را در نظر داشته باشید که شما باید جراحی شانه را به یک فرد و جراح معروف و متخصص در این حوزه بسپارید که دکتر حسن درتاج با سالها تجربه کاری در این زمینه که یکی از فوق تخصص های شانه در تهران است بسپارید.

عمل شانه یخ زده

شانه یخ زده یکی از بیماری هایی است که معمولاً برای افراد بی تحرک در قسمت نواحی شانه فرد رخ می دهد و معمولاً به گفته دکتر حسن درتاج فرد در این مواقع درد شدیدی را در هنگام خواب تجربه می کند. به گفته دکتر درتاج یکی از متخصصین شانه در تهران است این بیماری معمولاً برای خانم های بالای ۴۰ سال رخ می‌دهد و بانوان بیشتر دچار این بیماری خواهند شد. اما شاید برایتان سوال پیش بیاید که دلیل اصلی وقوع این بیماری چیست و توصیه فوق تخصص شانه در تهران درباره این بیماری چیست. در پاسخ به این سوال همانطور که به آن اشاره شد افراد بالای ۴۰ سال بیشتر مبتلایان بیماری خواهند شد و همچنین به گفته دکتر حسن درتاج افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند معمولاً درگیر این بیماری خواهند شد.

به عنوان مثال افراد مسنی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای مانند فشار خون و دیابت هستند ممکن است درگیر یخ زدن شانه خود باشند. در این مواقع فرد بیمار نمی تواند شانه های خود را به درستی تکان دهد و به زبان ساده دامنه حرکتی شانه به صورت چشمگیری کاهش می یابد و باعث ایجاد درد شدیدی در قسمت شانه می شود. اما خوشبختانه با آمدن فناوری‌های جدید این امکان وجود دارد که در این مواقع بیمار جراحی شود و در کشور ایران هم جراحی شانه یخ زده انجام می پذیرد. دکتر حسن درتاج فوق تخصص شانه است آماده به جراحی و عمل تمامی آسیب دیدگی ها در نواحی شانه شما از جمله آسیب دیدگی یخ زدن شانه می باشد.

دکتر حسن درتاج ، متخصص شانه

دکتر حسن درتاج یکی از جراحان معروف شانه و زانو در ایران می باشد که با سالها سابقه کاری درخشان در زمینه جراحی شانه توانسته نظر تمامی بیماران خود را جلب کند. این فوق تخصص شانه عضو انجمن آرتروسکوپی و همچنین طب ورزشی در کشور آمریکا می باشد و علاوه بر آن دکتر حسن درتاج عضو انجمن آرتروسکوپی در ایران هم است. جالب است بدانید که این فوق تخصص شانه در تهران دارای گواهینامه ارتوپدی و همچنین تعویض مفصل از کشور اسپانیا هم می باشد. شما می توانید تمامی آسیب دیدگی ها و درد های مفصلی در نواحی شانه و سرشانه و همچنین دردهای زانو را به این فوق تخصص شانه در تهران بسپارید و با یکبار ویزیت تمامی مشکلات شانه خود را حل کنید. مطب دکتر حسن درتاج در تهران و در خیابان شریعتی برای گرفته است که می توانید با نوبت گیری آنلاین این دکتر و این متخصص را ویزیت کنید.

 

منبع : drhassandortaj.com

دکمه بازگشت به بالا