عمومیمطالب کسب و کار

روش‌ های ‌خرید جم فری فایر

خرید جم بازی Free Fire و نکات آن

بازی فوق العاده مهیح موبایلی که توسط گارنا ساخته شده است، این بازی بتل رویال در سال ۲۰۱۷ میلادی منتشر گردید و در سال ۲۰۱۹ نیز توانست عنوان پر دانلود‌ترین بازی موبایل در سراسر دنیا را از آن خود کند. روند بازی‌ در فری فایر پرسرعت‌تر از دیگر بازی‌های بتل رویال پیگیری می‌شود و به همین جهت، همواره به لطف این سرعت بالا بازی جذابیت‌ خودش را حفظ می‌کند و بیش از حد طولانی نمی‌شود. انواع و اقسام آیتم‌ها و اسلحه‌ها در مود بتل رویال فری فایر برای رسیدن شما به هدف با امکان خرید جم فری فایر ارزان جم، در کنارتان خواهند بود و این شما هستید که با استفاده درست از آن‌ها، می‌توانید مسیر رسیدن به پیروزی را برای خودتان هموارتر کنید.

البته اگر طرفدار سبک بتل رویال هم نیستید، کماکان فری فایر می‌تواند به نحو دیگری تبدیل به بازی مورد علاقه شما شود. یکی دیگر از مودهای جذاب این بازی، کلش اسکواد (Clash Squad) نام دارد که طی آن، دو تیم ۴ نفره مقابل یک‌دیگر قرار می‌گیرند. در این مود بازی حتی از حالت بتل رویال هم اکشن‌تر پیگیری می‌شود و تجربه آن با جذابیت بالایی همراه است.

ویژگی های چشم گیر بازی Free Fire

  1. گرافیک فوق العاده بالا، گیم پلی روان و ساده و سازگاری با بیشتر تلفن های همراه.
  2. دسترسی بسیار زیاد برای شخصی سازی کارکترها، شما حتی میتوانید حالت موی سر کارکتر خود را تغییر دهید!
  3. امکان خرید محصولات درون برنامه ای با تنوع بسیار زیاد و قیمت های بصرفه.
  4. دارا بودن کارکتر های معروف مثل کریستین رونالدو و جاستین بیبر.
  5. تنوع زیاد سلاح های کشنده و مرگبار.
  6. دارا بودن حالت های مختلف بازی که شامل بتل رویال و مولتی پلیر هستند.

نکات مهم

  • قابلیت آفلاین بازی کردن برای این بازی ممکن نیست و فقط میتوانید بصورت آنلاین بازی کنید.
  • بازی Free Fire با اکثریت دستگاه های اندرویدی و iOs سازگار است. حداقل اندروید مورد نیاز نسخه ۴.۱ و رم ۲ میباشد و در سیستم های iOs حداقل به آیفون ۶s نیاز دارید.
  • بازی شامل دیتا میباشد.
  • حتما بازی خود را برای امن نگه داشتن و ذخیره همیشگی به گوگل یا فیسبوک متصل کنید. (میتوانید بازی خود را به توییتر و وی کی نیز متصل کنید.)

حالت بتل رویال Free Fire

این حالت از بازی شما را مقابل ۵۰ نفر دیگر در جزیره ای دور افتاده قرار میدهد که تنها راه برگشت شما به خانه و موفقیت شما، زنده ماندن است! همه افراد جزیره باید با جمع آوری تجهیزات جنگی در مناطق مختلف این جزیره آمادگی خود را برای جنگیدن بالا ببرند و پس از کسب آمادگی کافی، دیگر افراد جزیره را به قتل برسانند.

حالت مولتی پلیر Free Fire

سازندگان فری فایر به این موضوع که شاید شما علاوه بر سبک بتل رویال، سبک مولتی پلیر را دوست داشته باشید نیز فکر کرده اند و این حالت فوق العاده جذاب را طراحی کرده اند. در این حالت شما میتوانید به صورت تیمی (تیم ۴ نفره) یا تک نفره در نقشه های مختلف به جنگ دیگر تیم ها بروید و توانایی ها و قدرت خود را نشان دهید.

جم بازی فری فایر چیست ؟

در واقع جم بازی فری فایر، اعتبار شما در این بازی میباشد که با استفاده از آن میتوانید بسیاری از آیتم های محبوب، شخصیت های این بازی، پت ها، انواع کلاه ها و آیتم هایی که میتوانید کارکتر خود را شخصی سازی کنید خریداری نمایید. بدست آوردن این جم ها کار آسانی نیست. شما میتوانید جم بازی فری فایر را در وبسایت ارزان جم تهیه نمایید.

لول آپ پس بازی فری فایر چیست ؟

با خریدن این آیتم در بازی فری فایر، شما در مجموع میتوانید ۵۷۰ جم دریافت کنید، برای دریافت تمامی جم ها میبایست لول شما در بازی ۳۰ باشد. اگر لول شما کمتر از ۳۰ باشد فقط بخشی از جم ها را میگیرید اما نگران نباشید چون به مرور که لولتان بیشتر شود میتوانید جم هایتان را از فری فایر دریافت کنید.

کارت هفتگی بازی Free Fire:

با خرید کارت هفتگی فری فایر میتوانید به مدت یک هفته ۴۵۰ جم دریافت کنید. (روز اول ۱۰۰ جم و بقیه روز ها ۵۰ جم)

شما با خرید این کارت های هفتگی میتوانید اقلامی را برای ارتقا کاراکتر خود خریداری کنید تا قدرت شما چندین برابر شود و همچنین میتوانید تجهیزاتی را برای جعبه کمک های اولیه خود خریداری کنید تا در مواقع لازم از آنها استفاده کنید.

کارت ماهانه بازی فری فایر:

با خریداری کارت ماهانه، اسلحه “AK-47” به مدت ۳۰ روز فعال میشود و همچنین در طول یک ماه ۲۶۰۰ جم به علاوه جوایز دیگر به ارزش ۳۴۸۰ جم دریافت خواهید کرد. کنار اسمتان هم یک علامت “VIP” قرار میگیرد.

 سوپر وی آی بازی Free Fire:

امکان خرید کارت هفتگی و ماهانه به صورت همزمان نیز وجود دارد که روزانه ۱۳۴ جم به علاوه تمامی جوایز به شما تعلق میگیرد و علامت “Super VIP” نیز کنار اسمتان قرار خواهد گرفت. (با خرید این بسته تمامی جوایز کارت هفتگی و ماهانه را دریافت میکنید)

با بازی جذاب فری فایر آشنا شوید.

اگر از آن دسته افراد هستید که به بازی های اکشن و جنگی علاقه دارید، بازی فری فایر را حتما دانلود و نصب کنید. این بازی با گرافیک بالا توسط استودیو Dots Studio 111 ساخته شده است که در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد و در همان سال های اول به محبوبیت بالایی رسید.

در این بازی که آنلاین است، گیمرها در یک جزیره به رقابت می پردازند و برای زنده ماندن باید تلاش کنند و دیگر گیمرها را از بین ببرند. ایجاد تشکیل تیم نیز وجود دارد و به صورت چند نفری می توانید، رقبا را از بین ببرید. مدهای مختلفی در این بازی وجود دارند که هر کدام شامل بخش های مختلفی هستند و شما زمانی پیروز میدان خواهید بود که در نهایت تنها فرد زنده در جزیره باشید. استفاده از سلاح های مختلف، وسایل نقلیه و … در این بازی شما را به پیروزی نزدیک می کند که به کمک جم فری فایر می توانید آن را خریداری کنید.

قبل از آنکه روش های به دست آوردن جم در بازی فری فایر را به شما معرفی کنیم، ابتدا تعریفی کلی از جم را به شما معرفی خواهیم کرد. در بازی فری فایر شما می توانید امکانات مختلفی را در اختیار داشته باشید که برای این کار نیاز به جم خواهید داشت.

جم یک واحد پول در بازی فری فایر است که به صورت رایگان و پولی می توانید، آن را به دست آورید. به یاد داشته باشید، اگر از امکانات و آیتم های مختلف بازی استفاده نکنید، لذت بازی فری فایر را تجربه نخواهید کرد و همچنین برنده شدن و مبارزه با گیمرهای حرفه ای در دنیا برای‌ شما امکان پذیر نخواهد بود پس حتما باید افزایش تعداد جم به عنوان یک گیمر حرفه ای یا عادی را در دستور کار خود قرار دهید.

با توجه به مطالب فوق داشتن جم زیاد به معنای استفاده بیشتر از امکانات و آیتم هاست پس باید تعداد آن را در طول بازی اضافه کنید.

یک راه ساده که شما را سریع تر به جم فری فایر می رساند، خرید گیفت کارت جم فری فایر از فروشگاه گیفت کده می باشد. در این فروشگاه بسته های مختلف جم با قیمت های بسیار مناسب و ارزان به فروش می رسد. خرید آنلاین جم فری فایر از گیفت کده در همه ساعات شبانه روز امکان پذیر است و پشتیبانی های لازم را انجام می دهد پس با خیال راحت می توانید به این سایت معتبر اعتماد کنید.

البته به یاد داشته باشید که به هر فروشگاهی اعتماد نکنید و تنها سایت های آنلاین معتبر و دارای مجوز را برای این کار انتخاب کنید که گیفت کده یکی از معتبرترین سایت های فروش جم بازی های مختلف است. در مقابل خرید جم فری فایر پولی راه های دیگری نیز وجود دارد که در قسمت بعدی به معرفی آن ها پرداخته ایم.

روش های به دست آوردن جم فری فایر

لذت بازی فری فایر زمانی افزایش پیدا می کند که با امکانات و تجهیزات مختلف در سطح های بالاتر  به رقابت بپردازید که خرید جم فری فایر ساده ترین و سریع ترین راه به دست آوردن جم است. در مقابل روش های رایگانی نیز وجود دارد که جمع کردن و به دست آوردن جم طولانی تر و زمان بر تر است. در ادامه به برخی از روش های به دست آوردن رایگان جم بازی فری فایر  اشاره کرده ایم:

جم فری فایر رایگان

از کدهایی که در بازی در اختیار گیمر قرار می گیرد، می توان جم به دست آورد. این روش چندان مورد علاقه گیمرها نیست زیرا تنها در برخی از موقعیت ها قابلیت استفاده دارد و همچنین به دلیل مشکل در یافتن سرور گیمرهای مبتدی در استفاده از این روش دچار مشکل خواهند شد.

اپلیکشن های متعددی طراحی شده اند که با صرف زمان زیادی می توان تعداد کمی سکه به دست آورد.

یکی دیگر از روش های به دست آوردن جم رایگان فری فایر، استفاده از نرم افزارهای هک این بازی است که شاید تعداد جم زیادی را در اختیار شما قرار دهد، اما ممکن است، حساب شما بسته و محدود شود که خود سازنده این بازی نیز استفاده از این روش به واسطه هشدار را منع کرده است.

روش های رایگان زمان بر و طولانی است و تعداد جم فری فایر اندکی را در اختیار گیمر قرار می دهد پس خرید گیفت کارت جم فری فایر از گیفت کده، ساده ترین و سریع ترین راه به دست آوردن جم می باشد.

اگر میخواهید پکیج‌های دیگر را‌ مشاهده کنید و خرید جم فری فایر انجام دهید لطفا روی لینک کلیک کنید.

گیفت کارت فری فایر الماس بازی فری فایر

✔️این پکیج‌ها که مخصوص بازی فری فایر هستند هم در‌ دستگاه‌های اندرویدی و هم در دستگاه‌های سیستم عامل IOS همانند آیفون، آیپد‌ و… قابل استفاده هستند.

✔️ما به شما این اطمینان را میدهیم که پس از خریداری جم فری فایر از سایت گیف کده، بصورت آنی شما می‌توانید اکانت خود را در این بازی شارژ کنید.

منبع :

 memuplay.com

  free-fire-battlegrounds.en.uptodown.com

دکمه بازگشت به بالا