اقتصادی

قیمت تارا اعلام شد – نازک نارنجی

پس از تعیین قیمت رسمی خودرو دنده تارا معادل 290 میلیون و 472 هزار و 900 تومان توسط شورای رقابت ، دعوت نامه مشتریانی كه قبلاً این خودرو را ثبت نام كرده اند صادر می شود و پس از اتمام ، مراحل تحویل مشتریان آغاز می شود.

به گزارش نازک نارنجی ، از روز دوشنبه ، با اعلام قیمت رقابت ، دعوت نامه هایی برای مشتریان تارا صادر و برای آنها ارسال شد.

گروه صنعتی ایران خودرو اولین ثبت نام پیش فروش وی محصول جدید خود ایران (TARA) را برای تحویل از ژوئیه تا ژانویه 1400 در ژانویه سال گذشته نگه داشت که ارزش حساب آن 143 میلیون و 550 هزار تومان تعیین شد.

در راستای تعهد ایران خودرو به مشتریان برای شروع تحویل در تیرماه امسال ، پس از اعلام قیمت محصول شورای رقابت برابر با 290 میلیون و 472 هزار و 900 تومان ، برای مشتریان تارا دعوت نامه ارسال کنید و امکان تکمیل پول برای مشتریان تارا با جعبه چک دستی تحویل ماشین آنها در جولای 1400 داده شد.

بر این اساس ، با پرداخت مبلغ باقیمانده خودرو (146 میلیون و 922 هزار و 900 تومان) به مشتری ، فرآیند تحویل آغاز می شود و خودروها به مالکان تحویل می شود.

با توجه به اینکه اولین تاریخ تحویل تارا اتوماتیک در اکتبر 1400 به بعد تعیین شده است ، قیمت نهایی این خودرو هنوز مشخص نیست.

در حالی که کمتر از یک ماه به پایان رسمی دولت دوازدهم مانده و بیشترین متقاضیان فعال در زمینه قطعات خودرو (خودروسازان ، قطعه سازان و زنجیره تامین آنها) حذف قیمت اجباری است ، باید منتظر ماند و دید دولت بعدی تصمیم گیری در مورد قیمت گذاری خودرو انجام می شود. آن را در نظر بگیرید و نهادی مانند شورای رقابت قیمت ها را تعیین کند یا فقط آن را به سازندگان خودرو بسپارید …

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا