ارائه راهکار های کاربردی به ریسک های فروش بیمه در همایش

دبیر یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه مطرح کرد:

به گفته زهرا جافری (دبیر یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد شبکه فروش) موضوع یازدهمین دوره این رویداد؛ چالش های فروش و ریسک های مطرح شده در این خصوص بود که با برگزاری آن سعی شده تا با ارائه راهکار هایی به ریسک های فروش همکاران پاسخ داده شود.

زهرا جافری دبیر علمی و اجرایی یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد شبکه فروش در گفتگو با خبرنگار گروه پژوهش خبرگزاری آنا در خصوص این رویداد گفت: این همایش هر سال با رویکرد های مختلفی برگزار می شود و بسته به ضرورت و شرایطی که ایجاب می کند محور ها و موضوعات آن مشخص می شود. از سال ۱۳۹۳ که این همایش برگزار شده است در مدت ۱۱ سال به صورت متوالی در حال برگزاری است و باید گفت که دومین همایش در صنعت بیمه است که بعد از همایش بیمه مرکزی تاکنون به صورت مستمر و مداوم در حال برگزاری است. 

وی ادامه داد: این رویداد به صورت مستقل توسط شرکت بیمه کوثر در حال برگزاری است، اما در برخی از رویداد ها مثل برگزاری پنل ها و مشورت هایی در خصوص انتخاب اعضای هیئت علمی، داوران و اطلاع رسانی حتما از پژوهشگاه بیمه؛ به عنوان همراه بهره برده ایم.

وی ادامه داد: موضوعی که در سال ۱۴۰۳ و یازدهمین دوره این رویداد به آن پرداخته شد، بحث چالش های فروش و ریسک های مطرح شده در این خصوص بود. در شرایط فعلی که فروش بیمه به صورت اپلیکیشنی و آنلاین و مدیریت فروش پیچیده ای را شاهد هستیم بدون شک ریسک های زیادی را در حوزه فروش برای همکاران خود شاهد هستیم که با برگزاری این رویداد سعی شده است تا با پرداختن به محور ها و موضوعاتی از جمله بازتعریف نقش شبکه فروش بیمه در راستای تحول دیجیتال؛ چالش ها و راهکارها، تغییرات و چالش های آینده شبکه فروش در صنعت بیمه، ارتقاء مهارت ها و توانمندسازی شبکه فروش در صنعت بیمه، راهکار های حذف رقابت ناسالم جهت صیانت از حقوق شبکه فروش در صنعت بیمه و. بتوانیم راهکار های مناسبی را جهت فروش به فعالان این حوزه ارائه کنیم.

ارائه راهکار های کاربردی به ریسک های فروش بیمه در همایش

جافری ادامه داد: تقریبا از اواسط مرداد ماه که پوستر همایش منتشر شد و ابلاغیه هایی را به شرکت های بیمه، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و … فرستادیم تا ۳۱ شهریور که آخرین مهلت ارسال آثار بود در این بازه زمانی؛ ۴۵ مقاله به دبیرخانه ارسال شد که توسط تیم کمیته علمی ما که از اساتید دانشگاه علامه و دانشکده اکو هستند مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با پایان ارزیابی؛ ۳ مقاله برای ارائه و سخنرانی های کابردی تر و ۳ مقاله صرفا برای چاپ و ۳ مقاله هم برای چاپ پوستر انتخاب شد و نهایتا این ۹ مقاله به عنوان مجموعه مقالات همایش به چاپ رسیدند که در روز اختتامیه کتاب همایش به رونمایی رسید و امیدوارم تا با بارگزاری آن در پرتال همایش شرکت علاقه مندان بتوانند از آن استفاده کنند.

دبیر همایش مدیریت ریسک خاطر نشان کرد: امسال دو کتاب که شامل مجموعه مقالات دوره دهم به صورت کی یو آر کد و مجموعه مقالات دوره یازدهم به صورت فیزیکی است منتشر شد. سطح کیفی مقالات رسیده بسیار خوب بودند و با توجه به ارزیابی مقالات توسط تیم دانشگاه علامه و همچنین به گفته رئیس کمیته علمی همایش بیش از ۷۰ درصد از مقالات قابلیت ارائه را داشتند.

دکمه بازگشت به بالا