مطالبات گندم کاران اولویت پیگیری سران قوا است

به گزارش نازک نارنجی به نقل از فارس، حجت الاسلام حمزه خلیلی صبح امروز دردیدار با فعالان اقتصادی استان گلستان که در ساختمان دادگستری کل استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: کشور برای پیشرفت اقتصادی به حمایت از فعالان اقتصادی و همراهی فعالان اقتصادی با دولت نیاز دارد.

وی اضافه کرد: موضوع اقتصاد یک مسئله اساسی و بنیادی در کشور است و باید به آن توجه شود، خوشبختانه در گلستان یک همراهی و وحدت و انسجام ویژه برای رفع مشکلات اقتصادی برقرار است، ساختارهای مزاحم برای اقتصاد کشور باید از بین برود و دولت نیز در تلاش است این امر را اجرایی کند.

وی افزود: در روز های اخیر در جلسه سران قوا راجع به گندم کاران تصمیم گرفته شد با وجود اینکه دولت با مشکلات متعدد اقتصادی روبرو است، مطالبات گندم کاران باید با اولویت پرداخت شود.

معاون اول رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: برخی از مدیران به جای آنکه مشکل را حل کنند بیشتر در کار گره می زنند و این مدیران باید از سمت کنار گذاشته شوند و با آنها برخورد شود.

خلیلی افزود: کارگروهی از معاونان سران قوا تشکیل شده تا درباره دستورالعمل ها و ساختارهای مزاحم تصمیم گیری شود و این قوانین و دستورالعمل های مزاحم حذف شود.

وی گفت: منزلت و کرامت فعالان اقتصادی باید حفظ شود چون این امر سفارش امیر مومنان حضرت علی(ع) است، در بخش اقتصادی ما باید قلمرو حاکمیتی را محدود کرده و کار را به بخش خصوصی بسپاریم.

خلیلی بیان کرد: با فاسد در هر سطحی باید مقابله شود و در این عرصه هیچ کوتاهی نخواهیم کرد، با همه تحریم ها و ظلمی که به کشور می شود اما کشور روی پای خود ایستاده چون این کشور متعلق به مردم است و در همه عرصه ها مردم را محور می داند.

معاون رییس قوه قضاییه تصریح کرد: نیازهای استان ها باید شناسایی شود و با برنامه ریزی درست در مسیر توسعه اقتصادی حرکت کرد و ما نیز در چهارچوب قانون در کنار همه فعالان اقتصادی هستیم.

خلیلی در پاسخ به درخواست های مصداقی فعالان اقتصادی در این جلسه افزود: تمام مسائل مطرح شده توسط شما عزیزان بررسی می شود و برخی موارد مربوط به مسائل ملی است که همه را بررسی خواهیم کرد.

46

دکمه بازگشت به بالا