علمی و پزشکی

«تصفیه خون» در درمان بیماران بدحال کرونا

عضو کمیته ملی تاج گذاری درباره درمان لخته های خون در بیماران مبتلا به بحرانی که دچار خونریزی شدید هستند و گفت: “این روش در بیمارانی استفاده می شود که بدن آنها به روش های معمولی پاسخ نمی دهد. درمان ICU ، اما این روش به طرز معجزه آسایی انجام نشده است. ”

مسعود مردانی – بیماریهای عفونی در مصاحبه با نازک نارنجی ، وی در مورد چگونگی استفاده از روش انتقال خون در بیماران مبتلا به Covid 19 ، اظهار داشت: پاکسازی خون یا خونریزی خون با پاک کردن دلایل التهاب و آلودگی خون روشی است که برای درمان استفاده می شود بیماران. “

تصفیه خون بیماران مبتلا به بحرانی که مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا هستند

وی با تأکید بر اینکه این روش درمانی برای بیماران مبتلا به بحرانی در بخش مراقبت های ویژه در نظر گرفته شده است ، افزود: بدن بیماران به درمان های معمولی ICU پاسخ نمی دهد و با انجام عمل خونریزی می توان اثرات مثبت آن را مشاهده کرد بیمار ، اما این تأثیرات شکل می گیرند. معجزه مؤثر نیست.

مردانی در ادامه با بیان اینکه این روش درمانی در ایران نیز انجام می شود ، ادامه داد: درمان هموفافیوژن به ویژه در بیماران کلیوی مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا به خوبی جواب می دهد زیرا کلیه های آنها نمی توانند سموم را درمان کنند حیرت زده اما مردم نباید فکر کنند که این روش درمانی برای همه مؤثر است و به محض دریافت Covid 19 ، این روش درمانی برای آنها انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه این روش درمانی هزینه بالایی نیز دارد ، توضیح داد: این درمان با اطمینان انجام نمی شود اما همه بیماران به آن احتیاج ندارند.

بیمارستان ها داخل هستند
تاج ضعیف نیست

وی گفت: “برخلاف تصور عامه ، بیمارستان های ما اکنون بسیار بزرگ هستند.” این ویروس مسری تر است و هنوز هم ضعیف نشده است.

عضو کمیته ملی مبارزه با تاج گذاری همچنین به تخت های بتونی اشاره کرد و گفت: از تخت های احتراق به درستی استفاده نمی شود ، افزود: معمولاً بیماران برای بازگشت به خانه انتخاب می شوند و به همین دلیل امروزه بیشتر بیماران آمد به ما نه تنها. ” ، بسیاری از افراد خاطرنشان می كنند ، هر كدام بیماری را از یكدیگر منتقل می كنند ، و این نشان می دهد كه نقش قرنطینه در خانه و نحوه انجام آن مهم نیست.

یکی از متخصصان بیماریهای عفونی گفت: “من فکر می کنم در صورت وجود قرنطینه های دولتی برای افراد آزاد ، از این ظرفیت بهتر استفاده می شد.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا