تیم ثروتمند سایپا امروز مقابل ما کم آورده بود/ درگیری نبود اما کار کشتی گیر حریف اخلاقی نبود

رئیس انجمن کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با آنا؛

رئیس انجمن کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از رئیس کل دانشگاه آزاد به دلیل حمایت ها و کشتی دوستی او تشکر ویژه دارم.

به گزارش خبرگزاری آنا، امروز، دوازدهم مهرماه هفته سوم از دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور برگزار شد و باشگاه سایپا توانست مقابل دانشگاه آزاد اسلامی مازندران به پیروزی دست یابد.

 سید میرالله حسینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره این دیدار گفت: ما با اختلاف یک امتیاز به یک تیم میلیاردی که نفرات اول تا چهارم هر وزن تیم ملی را گرفته است، باختیم. تیم سایپا که بیش از 50 تا 60 میلیارد هزینه کرده است، با تیم ما 5_5 مساوی بود اما به دلیل یک امتیاز فنی شکست خوردیم. خیلی خوب مقابل این تیم ایستادیم و جنگیدیم و در نهایت شکست خوردیم. در دیدار برگشت با تمام قدرت مقابل این تیم می ایستیم و می جنگیم. از کشتی گیرانمان کاملا راضی هستیم چرا که واقعا در این جنگ نابرابر سنگ تمام گذاشتند. قیمت گلیج که یک کشتی گیر تیم سایپا است دو میلیارد تومان است. کل مجموعه ما این مقدار نمی شود. اینگونه ایستادن جلوی یک تیم ثروتمند و واگذاری نتیجه تنها با یک اختلاف یک برد محسوب می شود.

وی در پاسخ به این سوال که  تصاویر پخش شده مبنی بر درگیری و مصدومیت کشتی گیران گفت: هیچگونه درگیری رخ نداد اما متأسفانه به دلیل بی اخلاقی یک کشتی گیر، وقتی در ارتفاع بودند کشتی گیر ما را رها کرد و او به زمین خورد و کمی مصدوم شد اما خوشبختانه آسیب جدی نبود و حال وی خوب است.

رئیس انجمن کشتی کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از رئیس کل دانشگاه آزاد که یک کشتی دوست به تمام معنا است، رئیس مرکز تربیت بدنی دانشگاه آزاد و رئیس دانشگاه آزاد استان مازندران بابت تلاش هایشان تشکر کنم. سرمایه ما دانشجویان ما هستند. تیم های ثروتمندی مانند بانک شهر، سایپا و ستارگان و پانلا تیم های چند ده میلیاردی هستند. لیگ برتر کشتی ایران مانند لیگ برتر فوتبال اسپانیا است و هیچ کشوری همچون ایران لیگ برتر کشتی ندارد. هفته گذشته که با تیم ستارگان دیداری داشتیم، دوتا ستاره روس داشتند و در کل بیشتر تیم ها کشتی گیر خارجی دارند به جز تیم دانشگاه آزاد. ما نیز به این دانشجویان افتخار می کنیم. حتی تیم سایپا با این همه ستاره امروز مقابل ما کم آورده بود. ان شالله در دیدار برگشت جبران می کنیم.

دکمه بازگشت به بالا