اقتصادی

تولید و اشتغال‌آفرینی دغدغه مدیران استان کردستان

اطلاعات/سوالات من ပန္လည္သိမ္း لوله بر نیاز به آموزش نیروی کار ماهر و حرفه ای تعمیر برای پوشش برخی از نیازهای کشور تاکید کرد.

مرادنیا سقوط در سی و هشتمین جلسه شورای دولت و بخش خصوصی برخی از مشاغل و نیروی کار ماهر روز. اظهار داشت:دولت باید کارگران در همه نقش اما متاسفانه برای ماهر مشاغل در استان وجود ندارد.

او می گوید:شغل وجود دارد در بیکاری از طریق دولت بخشی از گسل مانند یک مرغک بود در حالی که این کار اعمال شده است توسط یک متخصص آموزش دیده و ماهر و بسیار تندک و سازمان فنی و حرفه ای مهارت های لازم برای یادگیری به منظور افزایش جدی از جمله به عنوان یک تو رفتگی در دیوار.

در مرادنیا از سخنان خود کار و بیکاری و افزایش اشتغال تمام مدیران ذکر شده در اولویت بر اساس دغدغە و عبارتند از:به اعتقاد من شما باید تمام توانایی ها و امکانات در راستای تحقق این مهم استفاده کنید.

نیست که چه ပန္လည္သိမ္း ပိုက္ဖော် به این بیماری در کشور و دولت در تولید و اشتغال اثر این تاثیر منفی باید حداقل تاثیر ممکن است به برنامەریزی توجه:بخش خصوصی می تواند چند پیشنهاد در مورد شناسایی کسب و کار است که هم دولت و وضعیت خاص اقتصادی دولت,قانون خاص و متفاوت از سایر استانهای کشور است.

در پایان مرادنیا بیان امید و هشدار:با مهار کرونا و مدیریت صحیح آرام آرام کسب و کار و فعالیت های اقتصادی به امن از بازگشت به شرایط عادی.

در پایان این پیام

دکمه بازگشت به بالا