سرم ویتامین سی گارنیر اصل

فرمولاسیون این محصول به گونه ای است که بافتی کاملا سبک و بدون چربی دارد و پس از استفاده احساس سنگینی نمی کنید.به سرعت جذب می شود و هیچ گونه اثری از آن حس نخواهید کرد.یک آنتی اکسیدان قوی و روشن کننده فوری است که غنی از ویتامین سی،سالیسیلک اسید و نیاسینامید نیز می باشد.

گارنیه ادعا می کند که در 6 روز اول استفاده نتیجه این سرم را می بینید.کارتون این محصول قابل بازیافت است و حتی 40 درصد شیشه آن هم بازیافتی است.

با افزایش سن ، پوست نیاز به مراقبت بیشتری دارد . که می توان با استفاده  از خواص سرم بوتاکس گاتیو که باعث می شود پوست از حالت افتادگی و پیری خارج شود از پوست مراقبت کرد.

روش استفاده از سرم brightening گارنیه

طرز استفاده از سرم روشن کننده ویتامین c گارنیر :
در اولین گام پوست خود را از آلودگی ها،آرایش و کرم ها با فیس واش مناسب تمیز کنید.
یک قطره چکان کامل از سرم ویتامین سی و نیاسینامید گارنیر را روی تمام گردی صورت ریخته و مقداری ماساژ دهید.
این کار را صبح و شب در دو نوبت انجام دهید.پ،پس از جذب سرم از و استفاده کنید.
استفاده از یکی از واجبات است و در طول دوره سرم ویتامین c حتما از آن استفاده کنید.

هنگام استفاده مراقب چشمانتان باشید و در صورت نفوذ سرم درون چشم آن را سریعا شستشو دهید.پیشنهاد ما این است که برای اطراف چشمتان از استفاده کنید که ترکیبی عالی با این سرم است.
بهترین مکمل این محصول از همین برند گارنیر است که یک ترکیب آبرسان،روشن کننده و ضدلک فوق العاده تاثیر گذارند.

سرم های مکمل گارنیر
آب، گلیسیرین، الکل، دی پروپیلن گلیکول، بوتیلن گلیکول، نیاسینامید، PEG/PPG/پلی بوتیلن، گلیکول-8/5/3، گلیسیرین، هیدروکسی اتیل پیپرازین، اتان سولفونیک اسید، BIS-PEG-18 متیل اتر، ایسونونوناتیل، دی متیل سیلسون 3-O-اتیل اسکوربیک اسید، عصاره میوه مرکبات جونوس، عصاره میوه لیمو مرکبات / عصاره میوه لیمو، سیترات سدیم، هیالورونات سدیم، آدنوزین، فنیل اتیل رزورسینول، آمونیوم، پلی آکریل یل دی متیل تاورات، گزانودیم لکستتریک اسید، دی سدیم لکستتری، دی سدیم لکستترینت، صمغ، اکسوتیازولیدین کربوکسیلیک اسید، توکوفرول، توکوفریل استات، اسید سالیسیلیک، فنوکسی اتانول، لینالول، ژرانیول، لیمونن، بنزیل الکل، بنزیل سالیسیلات، 

ویژگی ترکیبات موثر سرم ویتامین سی گارنیر اصل

نیاسینامید : این ماده ضد تحریک باعث لطیف تر شدن پوست می شود و در طول زمان منافذ را کوچکتر می کند.البته مقدار آن در سرم ویتامین سی زیاد نیست اما میتوانید از استفاده کنید.
سالسیلیک اسید : اسید سالیسیلک که یک نوع ماده شد جوش و لایه بردار ملایم است بخشی از ترکیبات این سرم را بر عهده دارد.این ماده باعث کاهش جوش های سر سیاه و سر سفید می شود.

ویتامین سی باعث روشن تر شدن پوست و کم رنگ شدن تیرگی های پوست می شود . کرم دور چشم بیز با داشتن ویتامین سی ، پوست را روشن میکند.

قیمت و خرید سرم ویتامین سی گارنیه :
قیویتامین C دارای خاصیت روشن کنندگی و کاهش لک است. سرم ویتامین C گارنیر از این قدرت ویتامین C بهره می برد و با لیموی ژاپنی یوزو و ۳۰ برابر ویتامین C** غنی شده است.
این مورد باعث شده سرم صورت را به فرمول روشن کننده غلیظی تبدیل کند که انواع لکه ها، حتی لکه های تیره و علائم آکنه را محو می کند.

از خصوصیات سرم ویتامین سی گارنیر اصل

این سرم درای خصوصیات ویژه ای است از جمله:
۱- فرمول جذب سریع:
بافت سبک منحصر به فرد و فرمول غیر چرب سرم ویتامین C به سرعت جذب پوست شده و از درون عمل می کند.
۲- نتایج سریع :
به پوست شما درخشندگی فوری می بخشد و لکه ها را فقط در ۳ روز کاهش می دهد.
۴- مناسب برای همه انواع پوست
سرم گارنیر برای انواع پوست از جمله پوست های چرب، خشک و همچنین پوست های حساس مناسب است.
روش استفاده از سرم ویتامین C گارنیر
برای بهترین نتیجه، از سرم تقویت کننده ویتامین C گارنیر دو بار در روز، صبح و شب استفاده کنید.
1. مرحله ۱: صورت خود را با یک شوینده ملایم کامل تمیز کرده و خشک کنید.
2. مرحله ۲: مقداری از سرم ویتامین C به اندازه نخود را در کف دست خود بگیرید. بدون مالش زیاد آن را بین کف دست خود پخش کنید. سرم صورت را با حرکات ضربه ای کوچک و ملایم به تمام صورت و گردن خود بمالید. سرم ویتامین C گارنیر غیر چسبنده است و به سرعت در پوست نفوذ می کند.
3. مرحله ۳: برای بهترین نتیجه، روزانه ۲ بار صبح و شب استفاده کنید.
بعد از استفاده از این سرم پوستی شاداب، صاف، نرم، روشن و کشیده خواهید داشت.
این سرم روی انواع مختلف لک های پوستی تاثیر گذاشته و پوست را درخشان می کند.
این سرم از پوست در برابر آسیب های طبیعی محافظت کرده و با تمامی پوست ها حتی پوست های بسیار حساس سازگار است.

چرا باید از این سرم استفاده کنید؟

امروزه پوست در مواجه با عواملی نظیر استرس، رژیم غذایی نا مناسب و آلودگی های محیطی دچار مشکلاتی فراوانی می شود. یکی از مشکلاتی که در اثر این عوامل و بالا رفتن سن پدیدار می شود کدر شدن، پدیدار شدن لک و پیری پوست است.
این سرم وتامین c ضد جوش بوده و لک های ناشی از جوش را نیز از بین می برد.
آنتی اکسیدان های موجود در سرم ویتامین سی گارنیر پوستی ابریشمی و شاداب برای شما به ارمغان می آورد.
وجود این ترکیبات در این سرم باعث تولید کلاژن بیشتر می شود و از پوست صورت در برابر عوامل محیطی محافظت می کند.
اگر پوستتان شفافیت، درخشندگی و استحکام چند سال قبل را ندارد، زیباپرفیوم پیشنهاد می کند از این سرم به صورت روزانه استفاده کنید.
فواید ویتامین سی برای پوست
کمبود کلاژن باعث کدر و مرده به نظر رسیدن پوست می‌شود. کلاژن باعث جوانی مجدد پوست شده و چین و چروک و علائم پیری را کاهش می‌دهد.
ویتامین C یکی از اجزای مورد نیاز برای کلاژن سازی پوست است. پوست به این ترکیبات شیمیایی برای پیوند مولکول‌هایی که کلاژن تولید می‌کنند نیاز دارد.

 ویتامین  سی همچنین خاصیت ارتجاعی و سفتی پوست را بالا می‌برد.کرم ۵کاره گاتیو  به کم ‌رنگ شدن انواع لک های پوستی، نشانه‌های پیری پوست و افزایش جوان‌سازی، درخشش و روشنی پوست کمک می‌کند. ویتامین C موجود در این کرم قرمزی سطح پوست را کاهش داده و از پوست در برابر آسیب های نور خورشید محافظت می کند. همچنین از ایجاد جوش در پوست جلوگیری می کند.

از سوی دیگر، ویتامین سی باعث افزایش ساخت الاستین می‌شود. الاستین سبب افزایش ضخامت، خاصیت ارتجاعی، محافظت و ترمیم سلول‌ های پوستی می‌شود. سفتی پوست به حفظ رطوبت، افزایش جریان سلول ‌های پوست و صاف شدن سطح پوست کمک می‌کند.

دکمه بازگشت به بالا