عمومیمطالب کسب و کار

راهنمای قدم به قدم ساخت لینک جوین برای کانال عمومی

لینک جوین تلگرام چیست؟

لینک جوین تلگرام یک لینک (آدرسی) است برای کانال تلگرام شما که با کلیک کردن بر روی آن، کاربر بلافاصله عضو کانال و یا گروه شما میشود✅ لینک جوین معمولا در هنگامی از کانال های تلگرامی دیگر تبلیغات برای دیده شدن کانال خود و تبلیغ کردن کانال خود خریداری میکنید مورد استفاده قرار میگیرد و بهترین روش برای جذب دنبال کننده برای کانال تلگرام شما میباشد.

کاربرد لینک جوین کانال یا گروه تلگرام

برای خرید ممبر کانال تلگرام لطفا کلیک کنید.همانطور که قبل تر اشاره کردیم لینک جوین یا همان لینک عضویت تلگرام به شما این امکان را میدهد تا کاربر بلافاصله پس از کلیک بر روی آن به کانال تلگرام شما وارد شود؛ این موضوع باعث شده در هنگام خرید تبلیغات در کانال های تلگرامی دیگر و یا گروه های تلگرامی و یا حتی وبسایت ها، تاثیر مثبتی بر روی تبلیغاتی که انجام داده اید بگذارد.
معمولا در هنگام خرید ممبر (عضو) برای کانال تلگرام خود نیز به این لینک جوین نیاز دارید. همچنین یکی دیگر از کاربرد های این نوع لینک برای گرفتن عضو از طریق پاپ اپ در سایت ها است که امروزه روشی نوین و بهتر برای افزایش اعضای واقعی کانال تلگرام است.

? یعنی تو واقعا فکر می‌کنی هیچوقت اینستاگرامت هک نمیشه؟! یه چک بکن: (رایگان)

لینک جوین تلگرام چه تفاوتی با لینک عادی میکند؟

برای خرید ممبر تلگرام لطفا کلیک کنید.در این قسمت از مقاله میخواهیم تفاوت لینک جوین را با لینک معمولی (آی دی) برای شما بازگو کنیم. هر کانال در تلگرام دارای یک آدرس مخصوص به خودش میباشد که به نام آی دی (ID) شناخته میشود و با علامت @ (اَتساین) مشخص میشود. ممکن است تا کنون همچین آی دی هایی را دیده باشید. برای مثال آیدی کانال تلگرام همیارسوشال Hamyar3ocial@ میباشد.
برای اینکه این لینک را در جای دیگر به اشتراک بگذارید کافیست @ را بردارید و به جای آن /t.me را اضافه کنید؛ برای مثال برای کانال تلگرام مجموعه ما میشود :

اما مساله اینجاست که وقتی کسی روی این لینک کلیک کند، فقط وارد کانال شما می‌شود و تازه باید دکمه عضویت (Join) در انتهای صفحه را فشار دهد تا عضو کانال شما شود. و خب، بسیاری مواقع پیش می‌آید که شخصی کانال شما را دوست داشته باشد، اما فراموش کند این دکمه را فشار دهد. ولی راه دیگری هم وجود دارد.

دکمه عضویت (join) برای کانال های تلگرامی است که در دسترس همگان هستند و اصطلاحاً به آنها کانال عمومی (public) می‌گویند. اما وقتی که یک کانال خصوصی (private) باشد و همه نتوانند در آن عضو شوند، مساله کمی فرق می‌کند. اگر یک کانال تلگرام خصوصی باشد، دیگر خبری از یک آی دی مثل @jazabha نیست. بلکه شما یک آدرس (یا بگوییم لینک) خواهید داشت که مخاطب با کلیک بر روی آن، بلافاصله عضو کانال خصوصی شما میشود. بدون اینکه لازم باشد دکمه Join را بزند (یک گروه تلگرام هم دقیقاً همینطور کار می‌کند.) و همانطور که گفتیم، این لینک های تلگرامی به عنوان لینک جوین شناخته می‌شوند.

همچنین بخوانید : (همراه با آموزش ویدیویی)

خبر خوب!

و اما خبر خوب چیست؟ یک راه وجود دارد که حتی اگر کانال شما یک کانال عمومی تلگرام است، باز هم برای آن یک لینک جوین بسازید که دقیقاً عملکردی مشابه لینک گروه ها و کانال های خصوصی تلگرام دارد. به زودی این موضوع را به شما آموزش می‌دهیم.

راهنمای گام به گام ساخت لینک جوین (عضویت) برای کانال عمومی

خب دوستان حالا که کاملا با تفاوت لینک جوین (عضویت) کانال های عمومی و کانال های خصوصی به خوبی آشنا شدید، وقت آن است که به سراغ آموزش اصلی خودمان برویم که یعنی نحوه ساختن لینک جوین برای یک کانال عمومی. اما ابتدا ذکر دو نکته حائز اهمیت است. نکته اول اینکه ساخت لینک جوین فقط از طریق تلگرام اندروید و دسکتاپ (کامپیوتر) ممکن است. یعنی نمی‌توان لینک جوین یک کانال را به کمک تلگرام آیفون ساخت. نکته دوم هم اینکه عضویت اتوماتیک فقط در گوشی ها اتفاق میافتد و بنابراین روی کامپیوتر، عملکرد لینک ساخته شده را تست نکنید.

قدم اول: اولین کاری که باید انجام دهید، این است که کانال عمومی خود را تبدیل به کانال خصوصی کنید. برای اینکار، وارد صفحه اطلاعات کانال خودتان بشوید و بر روی آیکون edit در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید. (درتصویر زیر مشخص شده است)

قدم دوماز طریق گزینه Channel Type (نوع کانال) که بصورت پیشفرض بر روی Public قرار دارد را کلیک کنید. (در تصویر زیر مشخص شده است)

آموزش پیشنهادی برای شما:

قدم سومدر صفحه ای که باز می‌شود، شما میتوانید نوع کانال خود را انتخاب کنید. گزینه private channel را فشار دهید و نگران هیچ چیز هم نباشید.

قدم چهارمزمانی که شما گزینه خصوصی را انتخاب می‌کنید، بخش Link صفحه تنظیمات تغییر می‌کند و دیگر یک آدرس ساده نیست. کافی است روی این لینک کلیک کنید (یا در گوشی خود آن را لمس کنید) تا به صورت اتوماتیک کپی شود.

مطلب پیشنهادی برای شما:

قدم پنجمحال کافی است گزینه Cancel را فشار دهید تا کانال شما بدون هیچ تغییری (به صورت عمومی) باقی بماند.

تبریک می‌گویم. شما اکنون صاحب یک لینک جوین مستقیم برای کانال عمومی خود هستید که هر زمان کسی روی آن کلیک کند، بلافاصله عضو کانال شما می‌شود

منبع : drtelegram.com

دکمه بازگشت به بالا