اقتصادی

صباغیان: آقای وزیر ارتباطات اعصاب مردم را خرد می کنید

نماینده مردم بافیق و مهریز در شورای اسلامی با بیان اینکه این دارو در کشور کمیاب و کمیاب است، گفت: این دارو به دلیل عملکرد ضعیف وزیر بهداشت است.

به گزارش نازک نارنجی، محمدرضا صباغیان در نشست علنی امروز (سه شنبه) در یادداشتی با اشاره به طرح سوال از وزیر ارتباطات گفت: در جریان صحبت های وزیر ارتباطات افراد زیادی با من تماس گرفتند و مکالمه تلفنی ما همیشه قطع می شود. وزیر ارتباطات، اعصاب مردم را خرد می کنید، لااقل تماس تلفنی را از مردم نگیرید.

وی در یادداشتی درباره طرح دارویی گفت: داروها کمیاب است و مردم در تهیه آن با مشکل مواجه هستند و مدیریت درستی وجود ندارد و شرایط به این صورت است که شربت با قیمت 4 هزار تومان به قیمت 11 هزار تومان به فروش می رسد. یعنی نظارت وجود ندارد وضعیت مساعد نیست.

این نماینده مجلس ادامه داد: ما از وضعیت بد پزشکی صحبت می کنیم، اما وزیر بهداشت درباره کرونا صحبت می کند. دارو کمیاب و کمیاب است که نشان از ضعف وزیر بهداشت دارد.

صباغیان با انتقاد از عملکرد معاونت پارلمانی وزیر بهداشت گفت: عملکرد معاونت بهداشتی مجلس ضعیف است; یک پارتی بازی در حوزه کاری شما وجود دارد به این صورت که دانشجوی پزشکی از اصفهان به تهران منتقل می شود اما دانشجوی دیگری از همان دانشگاه با زن و فرزند نمی تواند به تهران منتقل شود. این یک پارتی بازی و بی عدالتی است.

صباغیان در پایان گفت: توزیع پزشکان در استان های مختلف عادلانه نیست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا