اقتصادی

متقاضیان نهضت ملی مسکن آورده خود را به موقع واریز کنند

نازک نارنجی/خوزستان معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کشور ضمن ابراز نگرانی از تکمیل صندوق متقاضیان نهضت ملی مسکن گفت: در صورتی که اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن زمان زیادی به طول بینجامد. تورم قطعا بر ساخت آنها تاثیر می گذارد و مجبور می شویم واحدها را با قیمت بالاتری بفروشیم تحویل مردم.

حمیدرضا سهرابی در گفت وگو با نازک نارنجی، با اشاره به سفر دو روزه خود به شهرهای خوزستان، اظهار کرد: در این سفر دو روزه به شهرهای آبادان، خرمشهر، اهواز، دزفول و اندیمشک از پروژه های بنیاد مسکن بازدید کرد. . در این شهرها شد.

وی با اشاره به بافت ضعیف و خارج از شهر آبادان افزود: در این سفر اعتباری برای ساماندهی بافت حاشیه ای و ضعیف آبادان در نظر گرفته شد و مشاور این پروژه نیز انتخاب شد.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کشور با بیان اینکه برای ساماندهی بافت های فرسوده خوزستان تلاش خواهیم کرد، گفت: طرح مطالعاتی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای بهسازی برخی بافت های فرسوده آبادان آغاز شد. .

سهرابی با اشاره به بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن در برخی شهرهای خوزستان از جمله اهواز، دزفول و اندیمشک تصریح کرد: در این پروژه ها که در حال اجراست پیشرفت خوبی داشته ایم و ساخت خانه در ملی. طرح نهضت مسکن توسعه طبق برنامه است.

وی با اشاره به اینکه قیمت زمین در طرح نهضت ملی مسکن رایگان است، گفت: بخشی از سهم باید از سوی متقاضیان باشد و بخشی دیگر تسهیلات است. در این زمینه تنها نگرانی این است که متقاضیان پول مورد نیاز برای ساخت این واحدها را به موقع واریز کنند تا تاخیری در اجرای پروژه ها ایجاد نشود.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کشور گفت: اگر اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن طولانی شود، قطعاً تورم بر ساخت آنها تأثیر می گذارد و مجبور می شویم واحدها را در یک واحد به مردم تحویل دهیم. قیمت بالاتر. .

سهرابی در پایان افزود: بر اساس برنامه ریزی، فازبندی پروژه های نهضت ملی مسکن بر اساس سپرده های متقاضیان، زمان و میزان سپرده آنها اولویت بندی شود و بر این اساس واحدها تحویل داده می شود. از متقاضیان کسانی که پرداخت را به موقع انجام می دهند در وهله اول حق انتخاب واحدهای اقامتی را دارند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا