حوادثمطالب کسب و کار

فواید بیمه عمر برای زنان خانه دار

محتوای این مطلب پنهان

بیمه زنان خانه دار چیست؟

 بیمه تکمیلی خانواده زنان خانه دار در واقع همان بیمه عمر است که برای زنان خانه دار صادر می شود و مزایا زیادی برای زنان خانه دار دارد.

فواید بیمه عمر برای زنان خانه دار چیست؟

همانطور که گفته شده بیمه زنان خانه دار همان بیمه عمر است، در این قسمت به بررسی فواید بیمه عمر برای زنان خانه دار خواهیم پرداخت:

1-  پوشش های بیمه ای

اصلی ترین ویژگی بیمه عمر برای زنان خانه دار، پوشش های بیمه ای می باشد که با استفاده از این پوشش ها بیمه گذار می تواند در مواقع مختلفی از شرکت بیمه گر خسارت دریافت نماید. پوشش های بیمه عمر و سرمایه گذاری عبارت هستند از:

  • سرمایه فوت به هر علت
  • سرمایه فوت ناشی از حادثه
  • غرامت نقص عضو ناشی از حادثه
  • معافیت از پرداخت حق بیمه به علت از کار افتادگی
  • دریافت مستمری ناشی از از کارافتادگی
  • امراض خاص
  • هزینه ها پزشکی ناشی از حادثه
  • بیمه عمر و سرمایه گذاری

2-  سرمایه گذاری

شما با خرید بیمه عمر برای زنان خانه دار سامینس، امکان سرمایه گذاری در این بیمه نامه را دارید، به این معنی که شما در هر سالی از قرار داد می توانید، نسبت به فسخ بیمه نامه خود اقدام نمایید و تمامی حق بیمه های پرداختی خود به همراه سود آنرا از شرکت بیمه گر دریافت کنید. البته سرمایه گذاری در بیمه زنان خانه دار مزیت های بسیاری نسبت به سرمایه گذاری در بانک و بورس دارد، یکی از مزیت های سرمایه گذاری در بیمه عمر نسبت به بورس بدون ریسک بودن این بیمه نامه می باشد.

3-  هماهنگی با تورم

با سرمایه گذاری در بیمه زنان خانه دار به علت هماهنگی با تورم، ارزش سرمایه های شما از بین نمی رود در دراز مدت ارزش سرمایه شما به طور کامل حفظ خواهد شد. زیرا شما می توانید مبلغ حق بیمه پرداختی خود را هر ساله افزایش دهید، و اینگونه سرمایه گذاری موثری را تجربه خواهید کرد.

4-  امکان دریافت مستمری

شما با خرید بیمه زنان خانه دار این امکان را دارید که در انتها قرار داد، مستمری ماهیانه یا سالیانه دریافت کنید.

5-  دریافت سرمایه به صورت یکجا

علاوه بر دریافت مستمری شما می توانید تمامی سرمایه های خود را به صورت یکجا دریافت نمایید که این موضوع یکی از مزیت های بسیار مناسب بیمه زنان خانه دار می باشد.

6-   امکان فسخ زودتر از موعد

در بیمه زنان خانه دار یا همان بیمه عمر شما می توانید زودتر از موعد، نسبت به فسخ قرار داد خود اقدام نماید.

7-  دریافت وام

با خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری شما این امکان را دارید که از سال دوم قرار داد به بعد، از سبد اندوخته خود وام دریافت کنید و این وام را به صورت دوساله به شرکت بیمه پرداخت نمایید. لازم به توضیح است برای دریافت این وام شما نیاز به هیچگونه ضامن و وثیقه ندارید.

8-  امکان تعیین ذی نفعان

پس از خرید بیمه عمر شما می توانید در زمان پُر کردن فرم پیشنهاد بیمه نامه، ذی نفعان را مشخص کنید. ذی نفعان به اشخاصی گفته می شود که بیمه نامه پس از فوت بیمه شده بین این اشخاص تقسیم خواهد شد.

9-  معافیت مالیاتی

جالب است بدانید با سرمایه گذاری در این بیمه نامه، به مبلغ موجود در سبد اندوخته شما هیچگونه مالیاتی تعلق نخواهد گرفت که این موضوع باعث می شود تا سرمایه گذاری شما سود بسیار بالایی داشته باشد.

10-   فسخ زود تر از موعد

شما با خرید بیمه زندگی می توانید زود تر از موعد نسبت به فسخ قرار داد و دریافت مبلغ خود اقدام نمایید. به طور مثال اگر شما بیمه عمر 30 ساله خریداری کرده باشید می توانید در سال 15 ام قرار داد، نسبت به فسخ آن اقدام کرده و سرمایه موجود در سبد اندوخته خود را به طور کامل دریافت نمایید. اما توجه داشته باشید از آنجایی که این بیمه نام یک بیمه دراز مدت است اگر زودتر از موعد نسبت به فسخ آن اقدام نمایید، سود دریافتی شما مبلغ قابل توجهی نخواهد بود.

راهنمای خرید بیمه عمر

قبل تر به طور کامل فواید بیمه عمر برای زنان خانه دار بیان شد، اما اگر شما قصد خرید بیمه عمر برای زنان خانه دار را داشته باشید باید به برخی از موارد دقت کنید تا بتوانید بهترین بیمه را تهیه نمایید.

توانگری مالی شرکت بیمه

یکی از مهمترین مواردی که برای خرید بیمه عمر باید به آن دقت داشته باشید، توانگری مالی شرکت های بیمه می باشد. باید بدانید توانگری مالی به توانایی شرکت های بیمه در پرداخت خسارت گرفته می شود و هر شرکتی که توانگری بالاتری داشته باشد، توانایی بیشتر در پرداخت خسارت به بیمه گذاران دارد.

سود شرکت های بیمه

اگر قصد اصلی شما از خرید بیمه عمر، سرمایه گذاری می باشد، پس باید به سود شرکت ها بیمه دقت داشته باشید. بنابراین حتما قبل از خرید بیمه عمر میانگین سود سالیانه شرکت های بیمه را با هم مقایسه کنید و به سمت شرکت هایی بروید که سود بالاتری داشته باشند. در جدول پایین میانگین سود شرکت های بیمه گر مختلف در سال های گذشته را مشاهده می کنید.

پوشش های بیمه ای

مورد بعدی که در خرید بیمه عمر باید به آن دقت داشته باشید، پوشش های بیمه عمر و سرمایه گذاری است، به همین خاطر اگر می خواهید تا بیمه مفیدی خریداری کنید، به سمت شرکت هایی بروید که سقف پوشش های آنها بالاتر باشد.

بیمه عمر را از چه شرکتی تهیه کنیم؟

بنابر توضیحات گفته شده شما می توانید شرکت های مخلتفی را برای خرید بیمه عمر خود انتخاب کنید، اما پیشنهاد ما به شما، بیمه رسمی بانک ملت یا بیمه ما می باشد.  برتری های مختلفی نسبت به سایر شرکت ها دارد، به طور مثال سود این شرکت از سایر شرکت های بیمه گر بالاتر بوده و سرمایه گذاری شما در شرکت بیمه ما پر سود تر خواهد بود. از طرفی شرکت بیمه ما دارای توانگری بالایی بوده و با پشتوانه بانک ملت می توانید به خوبی تمامی خسارت های وارد شده به بیمه گذاران خود را پرداخت نماید

طرح بیمه آتیه زنان خانه دار

نگاهی متفاوت به تامین مالی مادران و زنان خانه دار

چرا زنان خانه دار به این بیمه نیاز دارند؟

یکی از مهمترین دغدغه های زنان به عنوان اصلی ترین رکن هر خانواده نگرانی از تامین نیازهای مادی آنان در آینده می باشد. شرکت های بیمه همواره در تلاش بودند تا با طراحی بیمه نامه ای به عنوان بیمه مستمری زنان خانه دار نیازهای این قشر از اجتماع را پوشش داده و پس اندازی برای آتیه و آینده آنان ایجاد نمایند.

از گذشته تا به امروز مادران و زنان خانه دار، جزو آسیب پذیر ترین قشر جامعه بوده اند، با توجه به تورم و شرایط موجود، بانوان خانه دار باید به فکر تامین آتیه و پس اندازی مطمئن برای خود باشند. این در صورتی است که خانه داری در سایر کشورها به عنوان یک شغل محسوب شده و دارای حقوق، بیمه و مزایا می باشد.

دختران امروز و مادران فردا باید به آتیه خود اهمیت ویژه ای بدهند. با نگاهی اجمالی به وضعیت جامعه و بررسی نیاز این قشر می توان دریافت ایجاد یک پس انداز برای آینده این عزیران یک امر مهم و حیاتی خواهد بود. در میان انواع مختلف حساب و پس اندازها، دارای قابلیت ویژه و منحصر به فردی می باشد، چرا که علاوه بر برخورداری از خصوصیات بیمه، ماهیت تشکیل سرمایه و پس انداز را نیز دارد، که این سرمایه و پس انداز می تواند برای تامین مواردی از قبیل: تهیه مسکن، بازنشستگی، مستمری و … مورد استفاده قرار گیرد.

بیمه آتیه زنان خانه دار چیست؟

بیمه عمر و تامین آتیه زنان خانه دار یکی از پرطرفدار ترین بیمه های در میان خانم های خانه دار می باشد. در این بیمه نامه که با اضافه نمودن یک برنامه سرمایه گذاری سیستماتیک به بیمه عمر بلند مدت، روز به روز طرفداران بیشتری را در ایران و اکثر کشورها به خود جلب می نماید. در این طرح افراد با پرداخت مبلغی تحت عنوان حق بیمه علاوه بر تامین منابع لازم برای تشکیل سرمایه ای در آتیه امکان برخورداری از پوشش این بیمه نامه را نیز خواهند داشت.

زنان خانه دار می توانند از مبالغی که معمولا برای آن برنامه ریزی ندارید یا صرف هزینه های غیر ضروری می کنند را به این بیمه نامه اختصاص دهند و اطمینان داشته باشند که این پس انداز به طور منظم و سیستماتیک برای آنها سرمایه گذاری می شود. مهم تر اینکه اگر حادثه و اتفاق ناگواری مثل فوت، نقص عضو ، ازکار افتادگی حادثه و یا بیماری های خاص اتفاق بیافتد، بیمه پاسارگاد حامی این عزیزان خواهد بود و نه تنها مبلغ سرمایه گذاری شده و سود آن را پرداخت می کند بلکه مبلغی هم به عنوان پوشش بیمه ای نیز پرداخت می شود تا مشکلات مالی را پوشش دهد.

بیمه پاسارگاد حق بيمه‌های پرداختی شما را با اختصاص نرخ سود تضمينی در اندوخته‌های شما انباشته می نمايد. اين اندوخته، طي سالهای بعد با افزوده شدن حق بيمه‌ها و سود آنها، افزايش يافته و پس‌اندازی مطمئن برای رفع نيازهای احتمالی و برنامه‌های آينده شما خواهد بود. این طرح بیمه نامه ای با پس انداز و پوشش های بیمه ای می باشد. شما با توجه به شرایط مالی و اقتصادی خود تصمیم می گیرید در ماه به چه میزان پس انداز داشته باشید (از بین 20.000 تا 334.000 تومان)

سلامتی شما ، آرزوی ماست

هدف اصلی این بیمه نامه ایجاد یک صندوق مالی و پس انداز برای بیمه شده می باشد ولی در کنار این نوع پس انداز، بیمه شده را تحت پوشش و حمایت درمان بیماری های خاص و پوشش های تکمیلی آن نیز قرار می دهد.
پوشش های تکمیلی و درمانی بیمه عمر شاید در ذهن تداعی کننده بیماری، فوت و یا ناراحتی باشد ولی در اصل این گونه نبوده و یکی از مزایای مهم و اصلی این طرح پس انداز به شمار می رود.

پوشش های این بیمه نامه

*این بیمه نامه پوشش بیماری های خاص برای 5 نوع بیماری شامل سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی عروق قلب، سرطان، پیوند اعضای اصلی بدن تا سقف 125 میلیون تومان را پوشش می دهد.
*نقص عضو و از کارافتادگی (حادثه) (طرح جدید)
*هزینه های درمانی و پزشکی (حادثه) (طرح جدید)
*پرداخت غرامت فوت طبیعی (تا سقف 250 میلیون تومان)
*پرداخت غرامت فوت در اثر حادثه (تا سقف 500 میلیون تومان)
*پوشش بیمه آتش سوزی منزل مسکونی بیمه شده (طرح جدید)

بیمه عمر و آتیه زنان خانه دار کاملاً انعطاف پذیر بوده، به گونه ای که منطبق بر شرایط و نیازهای شما طراحی گشته و در طی مدت اعتبار بیمه نامه می تواند همراه و هم گام با نیازهای شما شرایط قراداد تغییر یابد بدون آنکه نیازی به فسخ آن باشد.

با بیمه پاسارگاد، بهترین شرایط و مزایای بیمه نامه عمر خود را انتخاب کنید

تمامی شرایط با درخواست شما قابل تغییر می باشد …

مبلغ حق بیمه

شما با هر شرایط اقتصادی می توانید از بیمه عمر و تامین آتیه زنان خانه دار برخوردار شوید.
این مبلغ بین حداقل 200.000 ریال و حداکثر 3.334.000 ریال به روش پرداخت ماهیانه می تواند باشد.

شرایط سنی بیمه شده

محدودیت سنی برای بیمه شدن وجود ندارد و تمام افراد زیر 65 سال از بدو تولد می توانند تحت پوشش این نوع بیمه عمر باشند.

مدت بیمه

مدت این بیمه نامه  بین ۵ تا 30 سال می باشد.

نحوه پرداخت

حق بیمه بنا به تقاضای بیمه گذار می تواند به اقساط شش ماهه، سه ماهه، سالانه و یا ماهانه تقسیط گردد.

امکان دریافت وام برای زنان خانه دار

اندوخته پس‌انداز شما در این بیمه نامه با پرداخت حق‌بيمه شكل گرفته و دارائي بيمه‌نامه شما محسوب می شود. شما می توانيد در مواقع ضروری تا 90 درصد ارزش بازخريد اندوخته بيمه‌نامه خود وام دريافت كنيد. این وام می تواند در مواقعی که شما نیاز ضروری به صندوق پس انداز خود دارید به شما کمک کند تا بتوانید از سرمایه خود برداشت داشته باشید.

با طرح بیمه آتیه زنان خانه دار نگرانی های شما نسبت به نرخ سود و بهره بانک ها و نوسانات بازار سهام برطرف خواهد شد. حداقل میزان سود سالانه برای 2 سال اول این بیمه نامه 16% بوده و برای دو سال بعد از آن 13 درصد و برای دوره مازاد چهار سال اول  10درصد در هر سال می باشد. همچنین با توجه به توان سرمایه گذاری وجوه حاصل از اندوخته های بیمه گذاران خود را سرمایه گذاری نموده و علاوه بر تضمین سود سالانه 90% منافع حاصل از آن سرمایه گذاری را بین بیمه گذران بیمه عمر و تامین آتیه خود تقسیم و سرمایه آنان را سالانه تعدیل می نماید.

بیمه عمر زنان خانه دار

معرفی دیگری از بیمه آتیه زنان خانه دار

این بیمه‌نامه زیرمجموعه طرح‌های مستمری مطرح شده در آیین‌نامه شماره ۶۸ بیمه مرکزی است که به منظور پوشش‌ درآمدی بانوان در دوران کهولت طراحی شده‌است. در این بیمه‌نامه، بیمه‌گذار و بیمه‌ شده زن خانه‌دار یا شاغل می‌باشد و بیمه‌گذار پس از پرداخت مبلغی به عنوان حق‌‌بیمه (مثلا به مدت ۳۰ سال)، از مستمری مادام‌العمر بیمه برخوردار خواهد شد.

بیمه عمر و تامین آتیه زنان خانه دار یکی از پرطرفدار ترین بیمه های در میان خانم های خانه دار می باشد. در این بیمه نامه که با اضافه نمودن یک برنامه سرمایه گذاری سیستماتیک به بیمه عمر بلند مدت، روز به روز طرفداران بیشتری را در ایران و اکثر کشورها به خود جلب می نماید. در این طرح افراد با پرداخت مبلغی تحت عنوان حق بیمه علاوه بر تامین منابع لازم برای تشکیل سرمایه ای در آتیه امکان برخورداری از پوشش این بیمه نامه را نیز خواهند داشت.

مزایای بیمه بازنشستگی زنان خانه دار

با توجه شرایطی که شرکت های بیمه در بیمه نامه های عمر ارائه می شود ، دارندگان بیمه زنان خانه دار می توانند از مزایای این بیمه نامه استفاده نمایند:

  • دریافت مستمری مادام العمر برای زنان خانه دار
  • داشتن پوشش های بیمه ای
  • امکان پس انداز و سرمایه گذاری در مدت زمان مشخص شده
  • امکان دریافت وام بدون نیاز به ضامن
  • امکان برداشت از اندوخته در طول داشتن بیمه نامه
  • امکان داشتن پوشش امراض خاص برای بیماری ها
  • امکان داشتن پوشش هزینه های پزشکی و درمانی

بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی

همه افراد با شروع به کار می توانند تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار بگیرند ولی افرادی که موفق به شاغل شدن نمی شوند، بالتبع نمی توانند از این امکان برخودار باشند تا در آینده از مزایای بیمه عمر استفاده نمایند. یک گروه بزرگی از این افراد ، خانم های خانه داری هستند که موفق به کسب شغل نشده اند و یا به هر دلایلی موفق به داشتن پوشش بیمه ای نشده اند می توانند از این طرح بیمه تامین اجتماعی استفاده نمایند.

شرایط بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی متفاوت با بیمه نامه های تامین اجتماعی دیگر می باشد. به عنوان مثال این بیمه نامه امکان پرداخت هزینه زایمان و بیمه بیکاری و … وجود ندارد. همچنین امکان برداشت از اندوخته و امکان شکل گیری سرمایه گذاری برای فرد بیمه شده در تامین اجتماعی وجود ندارد.

چگونه خود را بیمه بازنشستگی زنان خانه دار کنیم؟

اگر خانم خانه داری هستید که می خواهید این بیمه نامه را داشته باشید، می توانید به صورت آنلاین درخواست خریدتان را در سامانه بیمه تایم ثبت نمایید. شما می توانید با مشخص کردن میزان حق بیمه پرداختی، تعداد سال های بیمه ای و میزان پوشش های بیمه ای ، جدول و شرایط بیمه نامه تان را مشاهده کرده و به راحتی تصمیم گیری خودتان را درباره خرید بیمه بازنشستگی تان بگیرید.مشاوران بیمه تایم شما را در مقایسه و انتخاب بهترین بیمه نامه همراهی می کنند.

حقوق بیمه زنان خانه دار چقدر است؟

حقوق بازنشستگی بیمه زنان خانه دار با توجه به حق بیمه پرداختی، مدت زمان پرداخت، سن فرد بیمه شده محاسبه می‌شود. به عنوان مثال اگر شما ماهانه ۵۰۰ هزارتومان به عنوان حق بیمه پرداخت کنید بعد از مدت ۱۰ سال ۵ میلیون تومان، بعد از ۱۵ سال ۱۶ میلیون تومان، بعد از ۲۰ سال ۶۲ میلیون تومان به عنوان مستمری پرداخت می‌شود.

مبلغ پرداختی بیمه زنان خانه دار چقدر است؟

برای انجام بیمه بازنشستگی زنان خانه دار، مبلغ مشخصی را نمی‌توان تعریف کرد. هر فردی با توجه به برنامه ریزی که برای زمان بازنشستگی دارد می‌تواند هر مبلغی را در طول مدت بیمه نامه پرداخت نماید.

بیمه زنان خانه دار بعد از چند سال بازنشسته می‌شود؟

امکان دریافت بازنشستگی بعد از مدت ۵ سال و ۱۰ سال و ۳۰ سال وجود دارد. هر فردی به انتخاب خود می‌تواند تعداد سال‌های مدت بیمه نامه را انتخاب را نماید.

بهترین بیمه بازنشستگی برای زنان خانه دار چیست؟

اگر می‌خواهید بیمه زنان خانه دار داشته باشید و در این خرید بهترین بیمه نامه را خریداری نماید باید چند نکته رو مد نظر داشته باشید:

  • شرکتی را انتخاب نمایید که بالاترین سود مشارکت را در سال های اخیر پرداخت کرده باشد.
  • شرکت بیمه ای را انتخاب کنید که مستمری مادام العمر داشته باشد.
  • داشتن پوشش های بیمه ای کامل می تواند گزینه انتخاب برای بسیاری از بیمه گذاران باشد.
  • داشتن امکان برداشت از اندوخته ، وام  و سایر شرایط از مزایای بیمه بازنشستگی که برخی شرکت ها ارائه می نمایند.

بیمه بازنشستگی زنان خانه دار خاورمیانه

با توجه به این که شرکت به صورت تخصصی بیمه عمر کار می کنه، طرح های مستمری مادام العمر و مستمری آنی را ارائه می‌کند که بیمه گذاران می‌توانند از مزایای داشتن انواع این بیمه نامه‌ها استفاده نماید. در این شرکت بیمه، خانم‌های خانه دار می‌توانند از دو طریق اقدام به نمایند. برای خرید بیمه مستمری زنان خانه دار  شرکت خاورمیانه،  بیمه گذاران می توانند با پرداخت یکجا و یا با پرداخت های سالانه و … انواع طرح مستمری بیمه را خریداری نمایند.

  • مستمری مادام العمر خاورمیانه با امکان تضمین مستمری
  • مستمری آنی خاورمیانه

مزایای بیمه مستمری خاورمیانه

  • پرداخت مستمری مادام العمر تا سن ۱۰۶سالگی
  • امکان افزایش سالیانه حق‌بیمـه برای پوشش نرخ تورم
  • افزایش سالیانه نرخ مستمری به میزان ۵ درصـد
  • بازه سنی گسترده برای خرید بیمه‌نامه (از بدو تولد تا ۶۰ سالگی)
  • پرداخت اندوخته ایجاد شده به ذینفع یا ذینفعان در صورت فوت بیمه‌شده در دوران پرداخت حق‌بیمه
  • پرداخت  ۳۰ سال مستمری به ذینفع یا ذینفعان در صورت فوت بیمه‌شده
  • پرداخت سود حاصل از سرمایه‌گذاری به صورت مشارکت در منافع علاوه بر نرخ سود علی‌الحساب
  • امکان پرداخت حق بیمه به انتخاب فرد بیمه گذار

بیمه بازنشستگی زنان خانه دار پاسارگاد

زنان خانه دار می توانند با خرید بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد از مزایای نیز استفاده نمایند.

  • این بیمه نامه پوشش بیماری‌های خاص برای ۵ نوع بیماری شامل سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی عروق قلب، سرطان، پیوند اعضای اصلی بدن تا سقف ۱۲۵ میلیون تومان را پوشش می دهد.
  • نقص عضو و از کارافتادگی (حادثه)
  • پوشش تکمیلی هزینه های درمانی و پزشکی و بستری (حادثه)
  • پرداخت غرامت فوت طبیعی (تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان)
  • پرداخت غرامت فوت در اثر حادثه (تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان)
  • پوشش بیمه آتش سوزی منزل مسکونی بیمه شده (طرح جدید)

بیمه زنان خانه دار ملت

شرکت بیمه ملت نیز از جمله شرکت‌های بیمه ای می‌باشد که طرحی را برای مستمری زنان خانه دار ارائه می‌نماید.

مزایای بیمه مستمری زنان خانه دار ملت

  • پرداخت مستمری مادام العمر به بانوان
  • امکان افزایش سالیانه حق‌بیمه برای  جبران نرخ تورم
  • افزایش سالیانه نرخ مستمری به میزان ۸ درصـد
  • بازه سنی گسترده برای خرید بیمه‌نامه (از ۱۸ تا ۶۰ سالگی)
  • پرداخت اندوخته ایجاد شده به ذینفع یا ذینفعان در صورت فوت بیمه‌شـده در دوران پرداخت حق‌بیمه
  • پرداخت ۱۰سـال مستمری به ذینفع یا ذینفعان در صورت فوت بیمه‌شـده در طول ۱۰سال اول دریافت مستمری
  • پرداخت سه برابر آخرین مستمری ماهانه به ذینفع یا ذینفعان درصورت فوت بیمه‌شده برای هزینه‌های ضروری فوت
  • پرداخت سود حاصل از سرمایه‌گذاری به صورت مشارکت در منافع علاوه بر نرخ سود علی‌الحساب
  • امکان پرداخت حق بیمه
  • برخورداری از بیمه درمان تکمیلی انفرادی در چندین طرح (مطابق اندوخته بیمه گذار)

بیمه بازنشستگی زنان خانه دار سامان

شرکت بیمه سامان نیز ، طرحی برای زنان خانه دار ندارد اما خانم‌های خانه دار می‌توانند از مزایای بیمه عمر سامان و طرح رشد و یا طرح بیمه عمر با امراض خاص این شرکت برای داشتن مستمری به همراه پوشش های بیمه ای استفاده نمایند.

بیمه زنان خانه دار ایران

شرکت بیمه  ایران، بیمه نامه را به صورت تخصصی ارائه نمی‌کند ولی تمامی خانم‌های خانه دار در صورت تمایل می توانند و یا بیمه  عمر مان ایران را تهیه کرده و از مزایای بیمه عمر ایران استفاده نمایند.

معایب بیمه بازنشستگی زنان خانه دار

بیمه نامه‌های عمری که توسط شرکت های مختلف برای زنان خانه دار ارائه می‌کنند، دارای مزیت سرمایه گذاری در کنار پوشش‌های بیمه‌ای هستد. اما اگر بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی داشته باشید باید بدانید که امکان برداشت از اندوخته، دریافت وام و شکل گیری سرمایه گذاری و برخی موارد دیگر وجود ندارد.

بهترین بیمه زنان خانه دار

اگر قصد خرید بیمه زنان خانه دار را دارید و در انتخاب طرح های مختلف بیمه ای نیاز به کمک دارید می توانید از استعلام بیمه  عمر سامانه بیمه تایم کمک بگیرید تا مقایسه پوشش ها و شرایط شرکت های بیمه برای شما انجام بگیرد.

دکمه بازگشت به بالا