عمومیمطالب کسب و کار

واردات قطعات الکترونیک از چین

محصولات چینی از درجه بندی های مختلفی برخوردار هستند. این موضوع واردات قطعات الکترونیکی از چین را دشوار می کند. قطعات فیک زیادی در این زمینه وجود دارد که باید مدنظر قرار بگیرد. دقت کنید که بسیاری از قطعات الکترونیکی از نظر سبک اجرایی و مدل بندی متنوع ارزیابی می شوند. شما می توانید هر قطعه را با کیفیت خوب خریداری کنید.

واردات قطعات الکترونیک از چین از نظر هزینه به نسبت اروپا و دربی قطعاً ارزانتر است. اما در مورد کیفیت قطعات، شرکت های اروپایی شرایط خاص خود را اعلام کرده اند. اینطور که بررسی ها نشان می دهد بسیاری از قطعات وارد شده از چین باید بتوانند از نظر سطح کیفیت شرایط خاصی داشته باشند. نحوه قیمت گذاری نیز متفاوت ارزیابی شده است. البته که شما می توانید محصولی را انتخاب کنید که هم کیفیت خوبی دارد و هم از نظر قیمت مناسب است.

واردات قطعات الکترونیکی از چین

واردات از چین بیشتر به واسطه راه های هوایی یا دریایی از طریق بنادر صورت می گیرد. این موضوع بستگی به حجم کالا و خواسته خود واردکنندگان دارد. در روش هوایی به طور کلی زمان واردات بسیار سریع تر خواهد بود. این در حالی است که در روش دریایی زمان بیشتری نیاز است. البته موضوع هزینه نیز در نحوه واردات قطعات الکترونیکی تاثیر دارد. مراحل ترخیص و واردات قطعات الکترونیکی به صورت زیر است:

1-      ثبت اظهار: در ابتدا نیاز است که اظهارنامه از طریق سامانه گمرکی EPL ثبت شود. در چنین حالتی بسیار مهم است که ثبت به درستی صورت بگیرد.

2-      احراز هویت: موضوع مهم دیگر در واردات قطعات الکترونیکی مربوط به احراز هویت و تعیین مسیر قطعات الکترونیکی است. تعیین مسیر قطعات باید به صورت کاملاً دقیق و درست باشد.

3-      کنترل: قطعات الکتریکی می بایست تعیین ارزش شوند و نیاز است که کنترل آنها به درستی صورت بگیرد. دقت کنید که در این زمینه همه چیز به شکل قابل قبول سنجیده می شود.

4-      دریافت مجوزهای لازم: برای واردات قطعات الکترونیکی قطعاً نیاز به یک سری مجوزهای مهم است. در صورتی که در دریافت مجوزها سهل انگاری صورت بگیرد مشکلات زیادی ایجاد می شود.

5-      بررسی تعرفه: بررسی تعریف نیز بخشی از شرایط واردات قطعات الکترونیکی محسوب می شود.

6-       پرداخت هزینه گمرک: پرداخت هزینه گمرک یکی از موارد پر اهمیت محسوب می شود و صدور سند ترخیص از موارد مهم محسوب می شود.

سوالات متداول واردات قطعات الکترونیک

برای استعلام قیمت در خصوص واردات قطعات الکترونیک باید چه مراحلی را طی کنم؟

شما می توانید با کارشناسان باروس ارتباط بگیرید تا هزینه ها را با شما در میان بگذارند. به هر حال هزینه ها بر اساس کیفیت کار و حجم واردات سنجیده می شوند و این موضوع اهمیت زیادی دارد.

پس از درخواست قیمت، چطور می توان از وضعیت درخواست اطلاع کسب کرد؟

در این راستا نیاز است که پیامک حاوی کد رهگیری را برای استعلام وضعیت قطعات داشته باشند. دقت کنید که واردات قطعات الکترونیکی به طور کلی بر اساس موقعیت آنها سنجیده می شود.

مدت زمان تحویل کالا در سفارشات خارجی چقدر است؟

معمولاً جهت واردات قطعات الکترونیک بین 2 الی 4 هفته کاری زمان نیاز است. اینطور که مشخص است خرید مستقیم از کارخانه می تواند روی زمان تاثیر بگذارد. در بهترین شرایط می تواند از طریق راه های هوایی شرایط واردات را بهبود بخشید.

نحوه ارسال کالا برای مشتریان به چه صورت است؟ 

به طور کلی نحوه ارسال کالا برای مشتریان ساکن تهران به واسطه پیک صورت می گیرد. برای شهرستان نیز روش های باربری استفاده می شود.

مزیت های واردات با شرکت باروس

شرکت های بازرگانی گسترده ای در زمینه واردات قطعات الکترونیکی فعالیت می کنند اما شرکت بازرگانی واردات باروس توانسته یک سری ویژگی های مهم را پوشش دهد. مورد اول قیمت مناسب و تنوع مدل بالاتر است. در واقع شرکت باروس در یافتن شرکت های مختلف در زمینه قطعات الکترونیکی به شما کمک زیادی می کند. شما می توانید صفر تا صد خدمات را توسط شرکت باروس دنبال کنید.

شرکت واردات قطعات الکترونیک

یکی از مزایایی که از سوی شرکت باروس در اختیار شما قرار می گیرد گارانتی معتبر قطعات وارداتی است. در واقع گارانتی در این راستا می تواند سبب تضمین کیفیت شود. تامین نیاز داخل کشور از دیگر مواردی است که می بایست مورد ارزیابی قرار دهید. از سوی دیگر گسترده کردن دایره انتخاب از موارد مهمی است که شرکت باروس در اختیار شما قرار می دهد.

شرکت باروس به شما کمک می کند تا بتوانید قطعات الکترونیک که در داخل کشور تولید نمی شود را به سادگی تامین کنید. دقت کنید که مشاوره در گزینش قطعات الکترونیکی می تواند از موضوعات پر اهمیت قرار بگیرد به این ترتیب شرکت باروس به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا