اقتصادی

طرح ثبت‌نام نقدی کامیون شیلر اعلام شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، گروه بهمن از ثبت نام نقدی کامیون شیلر 6 نفر گزارش کردند. در این طرح پول فروشی، کامیون شیلر فروش 6 تنی با قیمت قطعی و تعداد محدود از روز دوشنبه مورخ 25/07/1301 ساعت 10 صبح الی 16 بعد از ظهر همان روز و یا با تکمیل ظرفیت از طریق http: //Bahman.iranecar انجام می شود. com

قیمت نقدی این محصول 9,300,000,000 ریال می باشد. با قیمت اعلام شده توسط بهمن دیزل شیلر این ارزان ترین کامیون و وسیله نقلیه تجاری در بازار است.

این قیمت شامل کل هزینه هوشمندسازی کارت خودرو، پست و خدمات، شماره گذاری، بیمه شخص ثالث، مالیات و هزینه شماره گذاری می باشد. لازم به ذکر است موعد تحویل خودروها در هفته دوم آذر ماه اعلام شد.

طرح ثبت نام نقدی کامیون شیلر اعلام شد

لازم به ذکر است نرخ فوق بدون در نظر گرفتن قیمت کاربری می باشد و بر اساس نوع کاربری انتخابی مشتری و ثبت نام کامیون ها مبلغ کاربری به مبلغ فوق اضافه می گردد. شیلر برای کاربر امکان پذیر است و به هیچ عنوان امکان تغییر کاربر وجود ندارد، همچنین زمان ایجاد کاربر به زمان تحویل خودرو اضافه می شود.

محصول دیزل بهمن شیلر با مصارف مختلف از جمله میله چوبی با روکش فلزی، میله جانبی باز، میله فلزی، سقف فلزی، سقف فلزی برای حمل نوشابه، سقف چادری، یخچال ها (واحد تک منظوره) لوازم.

با توجه به اینکه روش فروش ثبت وجه و با تعیین وقت قبلی می باشد نهیل ضروری است، هنگام ثبت نام و تشکیل کامل پرونده، خودرو تخصیص داده شود.

متقاضیان قبل از ثبت نام لازم است شرایط و قوانین این طرح فروش را در صفحه گروه بهمن در پورتال کاریابی در ایران به آدرس http://Bahman.iranecar.com به دقت مطالعه نمایید.

دکمه بازگشت به بالا