علمی و پزشکی

عکس | واردکنندگان چینی های نامرغوب می گذارند تویوتا کرولای ۶۰۰ میلیون تومانی به ایران برسد؟

تویوتا کرولا 2023 با توجه به سقف واردات خودرو ایران ممکن است وارد بازار ایران شود. در ادامه با جزئیات و ویژگی های این خودرو آشنا می شویم.

تویوتا کرولا 2023 تغییرات جزئی را نسبت به قبل تجربه کرده است. در واقع، علاوه بر برخی تغییرات اعمال شده در جلوپنجره و روشنایی، لوگوی جدید حرف بزرگ C به جای آرم تویوتا در نمای جلو قرار گرفته است. البته ژاپن در آن زمان فروش این خودرو را با نشان مخصوص کرولا آغاز کرد. آرم تویوتا همچنان در نمای عقب این خودرو دیده می شود و طراحان نشان های پیشرانه هیبریدی را نیز در جلو و عقب نصب کرده اند.

عکس تویوتا کرولا 600 میلیون تومانی وارد ایران می شود؟

نسل فعلی کرولا برای اولین بار در سال 2018 عرضه شد و تویوتا با ایجاد تغییراتی در این سال ها توانسته آن را به روز نگه دارد. تویوتا کرولا 2023 به یک موتور هیبریدی 1.8 لیتری مجهز شده و اکنون از موتور الکتریکی ارتقا یافته نیز استفاده می کند. علاوه بر این تویوتا تغییراتی را برای موتورهای 1.5 لیتری و 2 لیتری بنزینی این خودرو در نظر گرفته تا مصرف سوخت آنها را بهینه کند. همچنین مشتریان می توانند این خودرو را در رنگ های بدنه جدید سفارش دهند.

تویوتا کرولا 2023 در ژاپن اکنون به جای نمایشگر 8 اینچی قبلی از صفحه نمایش 10.5 اینچی استفاده می کند که می تواند از اپل کارپلی بی سیم نیز پشتیبانی کند. علاوه بر این، امکان سفارش اتصال وای فای نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است. برخی از مدل های این خودرو با سنسور پارک به صورت استاندارد به فروش خواهند رسید.

سطح ویژگی های ایمنی کرولا 2023 نیز بهبود یافته است و اکنون از دستیار رانندگی فعال نیز بهره می برد. این سیستم از نزدیک شدن بیش از حد خودرو به عابران پیاده، دوچرخه سواران و سایر وسایل نقلیه پارک شده جلوگیری می کند. کرولا 2023 در ژاپن نیز مجهز به قابلیت به روز رسانی از راه دور است تا مشتریان بتوانند پس از خرید این خودرو امکانات ایمنی بهبود یافته ای را دریافت کنند. سیستم ایمنی پیشگیری از تصادف این خودرو می تواند خودروهای روبرو را نیز تشخیص دهد.

عکس تویوتا کرولا 600 میلیون تومانی وارد ایران می شود؟

تویوتا کرولا در ژاپن با قیمت 13700 (حدود 420 میلیون تومان) تا 20700 دلار (حدود 600 میلیون تومان) به فروش می رسد. همچنین قیمت نسخه استیشن این خودرو با پسوند Touring از 14200 تا 21000 دلار است. مدل هاچ بک این خودرو با نام اسپرت با قیمت 15 هزار تا 20 هزار دلار روانه بازار خواهد شد. بنابراین تویوتا کرولا 2023 به دلیل سقف واردات خودرو در ایران می تواند وارد بازار کشورمان شود.

5858

دکمه بازگشت به بالا