عمومیمطالب کسب و کار

هر قرص ماشین ظرفشویی برای چند بار است؟

محتوای این مطلب پنهان
11 کاربرد های جالب قرص ماشین ظرفشویی در خانه داری

نحوه استفاده درست از قرص ماشین ظرفشویی

این محصول امروزه در صدر پرفروش ترین مواد شوینده در دنیا قرار دارد. ما در اینجا سعی داریم به مواد تشکیل دهنده یک قرص ظرفشویی مناسب، نحوه استفاده درست و بهترین مارک های ماشین ظرفشویی اشاره کنیم و نکاتی را ذکر کنیم که برای مصرف کنندگان هر نوع از قرص ماشین ظرفشویی کاربردی و مهم است. در این مقاله به بررسی موارد زیر خواهیم پرداخت:

مشخصات بهترین قرص ماشین ظرفشویی

نقش قرص باکیفیت در سلامت ماشین ظرفشویی

نقش قرص های باکیفیت در سلامت ظروف

قرص ماشین ظرفشویی مناسب برای مارک ظرفشویی شما

قرص ظرفشویی اصل و تقلبی

نگهداری از انواع قرص های ظرفشویی

طرز استفاده از قرص ظرفشویی

بهترین مارک های موجود در دنیا

راهکاری برای صرفه جویی در مصرف تعداد قرص های ظرفشویی

مشکلات احتمالی در هنگام استفاده از قرص ماشین ظرفشویی

به هنگام استفاده از ظرفشویی، قطعاً کاربرد مواد شوینده مخصوصی را برای استفاده انتخاب می کند و بدین منظور باید در ابتدا ظروف را به طوری که سطح آن ها کاملاً از یکدیگر جدا باشد و به طوری که جریان آب مناسبی از لابه لای ظروف امکان عبور داشته باشد را بچینید.

توجه داشته باشید که قرص ماشین ظرفشویی و شوینده های مرتبط با نقره، برنز، فیبر، چدن، برنج و طلای سفید سازگاری ندارد پس سعی کنید برای شستشوی این قبیل ظروف نه تنها از قرص ظرفشویی بلکه مواد شوینده دیگر که مخصوص این جنس ها نیستند، استفاده نفرمایید. از دیگر مواردی که لازم است به آن توجه فرمایید این است که انواع شوینده های ظرفشویی ازجمله قرص های ماشین ظرفشویی می تواند به چوب، چاقوها یا دستگیره های تو خالی آسیب برساند.

مشخصات بهترین قرص ماشین ظرفشویی:

در هنگام شستشوی ظروف، انتخاب قرصی مناسب بسیار مهم است پس بهتر است جزییات کامل انتخاب قرصی مناسب را بدانید:

شستشوی باکیفیت از مهم ترین مواردی است در ابتدای خرید یک قرص ماشین ظرفشویی بدان توجه می کنیم اما آیا شستشوی باکیفیت فقط به معنی شسته شدن ظروف ما از کثیفی ها یا چربی‌هاست؟ باید بگوییم خیر؛ خودمانی بگوییم بسیاری از شوینده ها هستند که این کار را انجام می دهند اما موردی که کیفیت شستشوی یک شوینده مانند قرص ماشین ظرفشویی را تعیین می کند، مواردی بیش از این مسائل است.

کار شستشوی ظروف در قالب یک کلمه کار اصلی شوینده ای مانند قرص ظرفشویی اما مارک های معتبر چه اولویتی در ساختارشان دارند که مدعی کیفیت بالای شستشو هستند؟ قرص ماشین ظرفشویی مناسب قابلیت پاک کردن هرگونه چربی و کثیفی را از ظروفی که ساعت ها این مواد بر رویشان خشک شده اند دارد و علاوه بر تمیز کردن آن ها از باقی ماندن لک های ناشی از چربی و رنگ های داخل غذا بر روی سطح ظروف جلوگیری می کند و علاوه بر این از باقی ماندن بوی زخم غذا و بوهای نامطبوع جلوگیری می کند.

قرص ماشین ظرفشویی مناسب باید ظروف شیشه ای و کریستال شما را باکیفیتی مناسب بشورد چراکه در غیر این صورت پس از مدت کوتاهی کدر می شوند و خش و خطوطی که بر روی آن ها می افتد در واقع آن ها را بی مصرف می کند. لازم به ذکر است که قرص های تولیدشده از برندهایی معتبر دارای ماده جلا دهنده و فرمولاسیونی ویژه برای کم کردن میزان سختی آب هستند که در ادامه به توضیح کامل و روند کار آن ها می پردازیم؛ موردی که به صورت چشم گیر در شستشوی این جنس از ظروف کمک خواهد کرد. پس همان طور که توضیح دادیم موارد گوناگونی در قرص ماشین ظرفشویی در نظر گرفته می شود که در کنار هم می تواند تضمین کننده کیفیت شستشوی آن قرص باشد.

نقش قرص باکیفیت در سلامت ظرفشویی:

قرص های ظرفشویی از برندهای معتبر به شکل چشم گیری در سلامت و طول عمر دستگاه شما مؤثر است. در اینجا به توضیح دو مورد دراین‌باره و نقش اصلی قرص ظرفشویی می پردازیم:

مورد اول: تمامی دستگاه های شوینده دائماً در معرض کار با آلودگی و جرم ها هستند که البته این جرم ها می تواند ناشی از کثیفی های چیزی که می شویید باشد یا آهک و رسوبات آب در جریان در دستگاه شما؛ ماشین ظرفشویی نیز از این مورد مستثنی نیست یعنی کثیفی ها، آشغال ها و چربی های موجود در ظروف به مرور در داخل دستگاه شما و در محل چرخش آب در دستگاه نفوذ می کند و باقی ماندن آن ها باعث خرابی دستگاه و در عین حال آلودگی خواهند کرد.

مورد دوم: فرقی نمی کند در کجای ایران زندگی می کنید، کم یا زیاد در آب های مصرفی کشورمان رسوبات و میزان سختی وجود دارد که به مرور به شدت به دستگاه شما آسیب وارد می کند؛ شما رسوبات درون کتری آب جوش و یا گرفتگی منافذ دوش حمام تان را می بینید اما در ظرفشویی این مورد برای شما قابل رؤیت نیست اما عدم مشاهده این مورد را نمی توانید به عدم وجود آن معنی کنید. لوله های داخلی دستگاه شما نیز به مرور این جرم و رسوبات را تجربه می کند.

حال باید بگوییم قرص ماشین ظرفشویی در این هنگام تا چه نقش مهمی را ایفا می کند. انواع قرص ماشین ظرفشویی موجود با تکنولوژی های جدید از ایجاد این رسوبات و جرم ها تا میزان چشم گیری جلوگیری می کند و درواقع تضمین کننده سلامت و طول عمر ظرفشویی شماست البته فراموش نکنید که علی رقم اینکه قرص ظرفشویی مناسب سهم بسیار زیادی در این روند دارد، استفاده از جرم گیرهای تخصصی در ظرفشویی نباید از دید شما دور شود.

نقش قرص ماشین ظرفشویی باکیفیت در سلامت ظروف:

قرص ظرفشویی و انواع شوینده ظروف به طور مستقیم بر روی سلامت ظروف شما مؤثر است پس انتخاب قرصی مناسب را برای تضمین سلامت ظرف هایتان فراموش نکنید. کدر شدن، خش افتادن ظروف و تغییر رنگ آن ها با قرص ماشین ظرفشویی نامناسب لطمه ای کاملاً جدی به ظرف های شما خواهد زد.

قرص ظرفشویی در مارک های معتبر دارای فرمولاسیون مناسب می باشند که باعث کم کردن میزان سختی آب می شود، موردی که در صورت عدم وجود آن شما شاهد خش افتادن و کدر شدن ظرف هایتان خواهید شد پس در انتخاب قرص ظرفشویی مناسب، داشتن این قابلیت را فراموش نکنید. از موارد دیگری که در یک قرص ظرفشویی نقش بالای دارد وجود مواد جلادهنده مناسب است که بتواند در حد استاندارد با ساختاری کاملاً مناسب ظروف شیشه ای و براق را بشوید تا آن ها با همان کیفیت باقی بماند.

قرص ماشین ظرفشویی مناسب برای مارک ظرفشویی شما:

در هنگام انتخاب قرص ماشین ظرفشویی اولین چیزی در ذهن بسیار یاز افراد خطور می کند این است که چه قرص ظرفشویی ای بخرم تا با مارک ظرفشویی من سازگاری کامل داشته باشد. پیش از توضیح خیال شما را در یک جمله کوتاه راحت کنیم که شرکت های تولیدکننده قرص ظرفشویی معتبر در دنیا آن‌قدر دقیق و باسابقه‌ای قدرتمند کار می کنند که هیچ جای نگرانی برای شما در این مورد نمی‌گذارد مگر آنکه شما بخواهید برندهای متفرقه ای را در این هنگام استفاده کنید پس اگر شما ظرفشویی برند بوش، زیمنس، ال جی یا هر مارک دیگری را دارید با خیالی آسوده از برندهای معتبر دنیا استفاده کنید.

متأسفانه برخی افراد به خاطر گفته بی علت بعضی از فروشندگان و نصاب ها قدرت تصمیم گیری مناسبی در تعویض یا انتخاب خود ندارند و اگر شما هم در این دسته از افراد هستید در ادامه این مقاله با دلیل کامل برندهای با اعتماد قرص ظرفشویی را بشناسید و از آن ها با خیال راحت استفاده کنید.

خوشبختانه انواع قرص ظرفشویی در برندهای معتبر انقدر تکنولوژی پیشرفته ای دارند که معمولاً گونه تقلبی آن ها در آن سطح نمی تواند وجود داشته باشد چراکه تولید گونه های تقلبی قرص ظرفشویی برای آن که شباهت زیادی به اصل آن داشته باشد تا جایی هزینه‌بر است که کار را سخت می کند و در واقع شما به راحتی با دیدن قرص های موجود در بازار می توانید تقلبی و اصل بودنشان را تشخیص دهید. لازم به ذکر است گاهی افراد به دلیل عدم نگهداری درست قرص ظرفشویی، شک به تقلبی بودن آن می کنند اما در حقیقت مسئله چیز دیگری است؛ در پاراگراف بعد نگهداری درست قرص ظرفشویی را مطالعه کنید تا بتوانید بدون کاستن از کیفیتشان از آن ها استفاده کنید.

نگهداری از قرص ظرفشویی:

در هنگام نگهداریاین محصول سه نکته زیر را هرگز فراموش نکنید:

نکته اول: قرص را در جای خشک و خنک نگهداری کنید چراکه در دمای نامناسب قرص ها سوراخ می شود و یا به یکدیگر می چسبند.

نکته دوم: بسته های قرص ظرفشویی را بر سطوح بسیار سردی مانند سرامیک، سنگ و کاشی های سرد قرار ندهید چراکه قرص ها می ترکند.

نکته سوم: قرص ظرفشویی را از دسترس کودکانتان دور نگهدارید چراکه مواد تشکیل دهنده آن ها باعث مسمومیت خواهد شد.

طرز استفاده از قرص ظرفشویی:

مدت زمان استفاده از قرص ماشین ظرفشویی بسیار ساده است، تنها کافی است آن را در محفظه تعبیه شده در دستگاهتان قرار دهید و با قرار دادن ظرفشوییتان در برنامه مورد نظر، کار شستشو را آغاز کنید.

بهترین مارک های قرص ماشین ظرفشویی:

بهترین مارک قرص ظرفشویی که می توانیم با سندیت کامل و با اطمینان از آن ها نام ببریم، برند فینیش و فیری می باشد.

شرکت فیری و فینیش دو کمپانی بسیار پیشرفته هستند که در تولید تخصصی قرص ظرفشویی حرف اول را می زنند. موفقیت و محبوبیت هیچ گاه اتفاقی نیست و محبوبیت این دو مارک در دنیا نیز حاصل تولیدات بی نقص این دو کمپانی است. در ادامه توضیح مختصری از این دو برند را خواهیم گفت تا شما نیز بتوانید با تولیدکنندگان کامل ترین و پیشرفته ترین قرص های ماشین ظرفشویی بیشتر آشنا شوید.

قرص ماشین ظرفشویی فینیش: این کمپانی بالای 60 سال است که در 40 کشور دنیا تولیدات قرص ظرفشویی فینیش را به فروش می رساند و روز به روز با در نظر گرفتن پیشرفت تکنولوژی و ساختار ماشین های ظرفشویی پیش می رود تا جایی که اکنون در صدر پرفروش ترین های قرص ظرفشویی در دنیاست.

قرص ماشین ظرفشویی فیری: این کمپانی چند ملیتی نیز از سال 1837 شروع به فعالیت نموده. P&G همان شرکت پروکتر اند گمبل یک شرکت آمریکایی است که توانسته تولیدات فوق العاده باکیفیتی در دنیا داشته باشد و خود را در دسته دارندگان فناوری تولید قرص ظرفشویی در دنیا قرار دهد.

هر دو برند از بهترین مارک های قرص در دنیاست و اگر شما به دنبال باکیفیت ترین های دنیا هستید و کیفیت برای شما حرف اول را می زند پس بهتر است بگوییم به سراغ گزینه سومی نروید.

راهکاری برای صرفه جویی در مصرف قرص ها:

همانطور که گفتیم تاپ برندهای دنیا کامل ترین قرص ها را تولید می کنند و با توجه به تکنولوژی های جدید قرص های موجود دارای ساختاری ژله مانند هستند و مانند قرص های قدیمی نمی توانید آن ها را نصف کنید. حال به شما پیشنهاد می کنیم برای صرفه جویی در مصرف قرص ماشین ظرفشویی تان علاوه بر استفاده از قرص ظرفشویی، استفاده از ژل ها را نیز فراموش نکنید.

ژل های امروزی نیز با قابلیت هایی بالا و در سطح قرص ها هستند که می تواند در مواردی که شما نیمی از ظرفشویی خود را پر کردید یا ماشین ظرفشویی رومیزی دارید، از آن ها استفاده کنید چراکه یک قرص ماشین ظرفشویی کامل به منظور استفاده در یک ماشین ظرفشویی پر تولیدشده است پس شما می توانید در هنگامی که ظرفشویی تان پر نیست به میزان لازم و بنا به تعداد ظروفتان، ژل را به دستگاه ظرفشویی خود اضافه کنید.

قرص ماشین ظرفشویی تنها برای استفاده در ماشین ظرفشویی نمی باشد، بلکه این قرص کاربردهای بسیار زیادی برای تمیز کردن وسایل خانه به همراه دارد.

کاربرد های جالب قرص ماشین ظرفشویی در خانه داری

قرص های ماشین ظرفشویی برای جمع کردن آب اضافی، از بین بردن لکه ها و حل کردن چربی و روغن در تکه های به جا مانده از مواد غذایی پروتئینی طراحی شده اند. بنابراین اصلا جای تعجب نیست که متوجه شویم این قرص ها می توانند کمی فراتر از ماشین ظرفشویی هم کاربرد داشته باشند. اخیراً این قرص ها را در قسمت های دیگر هم تست کردیم و متوجه شدیم که خواص بسیار زیادی دارند که در این قسمت آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

1.تمیز کردن درِ اجاق گاز با قرص ماشین ظرفشویی

همیشه تمیز کردن در اجاق گاز کار سختی است؛ مخصوصا این که بخواهید داخل اجاق گاز را تمیز کنید. استفاده از قرص ظرفشویی حل شده در آب گرم و کشیدن آن روی در گاز از قسمت داخلی، به راحتی آن را تمیز می کند.

2. تمیز کردن ماهیتابه ها و ظروف سوخته با قرص ماشین ظرفشویی

همان طور که گفتیم این قرص های ظرفشویی دقیقاً همان گونه که برای در اجاق گاز مناسب هستند، می توانند قسمت های سوخته ماهیتابه را نیز به راحتی تمیز کنند. دقیقا زمانی که ناامید شده اید، این قرص های ظرفشویی به کمک شما می آیند.

3. لکه زدایی فنجان قهوه با قرص ماشین ظرفشویی

حتماً تعداد زیادی ماگ و یا فنجان دارید که از رنگ قهوه دچار لک شده اند. این لکه ها به راحتی از بین نمی رود و احساس می کنید که برای همیشه ماندگار هستند اما قرص ماشین ظرفشویی و حل کردن آن داخل مقداری آب بعد از یک ساعت می تواند تمام این لکه ها را از بین ببرد؛ به شرطی که در نهایت آن را با آب داغ بشویید.

4.شستن سطل زباله ها با قرص ماشین ظرفشویی

سطل زباله ها گاهی اوقات به شدت کثیف می شوند. علت آن هم باقی ماندن تکه های غذا و دیگر خرده زباله هایی است که داخل آن ها ریخته اید اما در هر حال بهتر است که حداقل دو بار در سال آن ها را به طور کامل بشویید. راحت ترین راه این است که سطل آشغال را تا جایی که می توانید با آب گرم پر کنید. سپس یک عدد قرص ماشین ظرفشویی داخل آن بیندازید و منتظر باشید تا این قرص داخل آب حل شود. سپس یک ساعت صبر کنید و بعد آن را با آب داغ بشویید.

5. تمیز کردن یخچال با قرص ماشین ظرفشویی

آیا بقایای مواد غذایی داخل یخچال شما ریخته و کثیف شده و نمی دانید چه کار کنید؟ ترکیب قرص ماشین ظرفشویی و مقداری آب گرم چیزی است که در این موارد نیاز دارید. این قرص ها می توانند برای مواد غذایی که کمی هم آبکی هستند، لکه ها را به خوبی از بین ببرند. کافی است این قرص را داخل آب گرم حل کنید و با دستمال روی قسمت هایی بکشید که کثیف شده اند سپس با آب گرم و دستمال تمیز یک دور دیگر روی این لکه ها بکشید.

6. برق انداختن سینک با قرص ماشین ظرفشویی

شاید برایتان جالب باشد که سینک ظرفشویی با این روش تا چه حد تمیز شده و برق می افتد گاهی اوقات سوختگی حاصل از ماهیتابه ها و یا مواد غذایی دیگر، رنگ تیرگی به سینک ظرفشویی می دهند. در نتیجه در چنین مواردی می توانید یک عدد قرص ظرف شویی را به عنوان یک پاک کننده استفاده کنید. فقط باید آن را با کمی آب گرم داخل سینک بریزید و کمی صبر کنید و بعد از شستن نهایی متوجه براق شدن و نو شدن سینک ظرفشویی خواهید شد.

7.رفع لکه های روغن با قرص ماشین ظرفشویی

اگر ماشین شما روغن ریزی دارد و گاراژ را کثیف کرده، قرص ظرفشویی کمک خواهد کرد که این لکه ها را از بین ببرید. این قرص ها می توانند به راحتی روغن را به خودشان جذب کنند و با اسکراب کردن می توانید تمامی لکه ها را از بین ببرید. بسته به حجمی که روغن ریزی انجام شده ، می توانید از چند عدد قرص استفاده کنید. البته باید اجازه دهید که ماده پاک کننده حدود نیم ساعت در آن قسمت باقی بماند و بعد آن را با آب گرم بشویید.

8.تمیز کردن توالت با قرص ماشین ظرفشویی

زمانی که نوبت به تمیز کردن دستشویی می رسد می توانید یک عدد قرص ماشین ظرفشویی را داخل کاسه توالت فرنگی بریزید. همزمان که کارهای دیگری می کنید، قرص ماشین ظرفشویی داخل آب حل شده و باعث تمیز شدن آن خواهد شد.

9. تمیز کردن ماشین لباسشویی با قرص ماشین ظرفشویی

معمولا داخل ماشین لباسشویی باکتری و آلودگی های زیادی وجود دارد بنابراین بسیار مهم است که هر سه ماه یکبار داخل آن را تمیز کنید. البته روش های مختلفی برای این کار وجود دارد اما راحت ترین آن، انداختن یک عدد قرص ماشین ظرفشویی داخل کابین لباسشویی است. باید اجازه دهید که ماشین لباسشویی با آب گرم بچرخد. این روش بسیار سودمند است و به راحتی داخل آن را تمیز می کند و بقایای به جا مانده از آلودگی لباس را از بین می برد.

10. تمیز کردن صندلی های پلاستیکی داخل بالکن با قرص ماشین ظرفشویی

اگر داخل تراس یا بالکن از صندلی های پلاستیکی استفاده کرده اید و این صندلی شما لکه هایی دارد، قرص های ماشین ظرفشویی یک راه آسان و سریع برای تمیز کردن لکه های روی آن ها هستند. کافی است که این قرص ها را داخل یک سطل آب گرم بریزید و یا با استفاده از پد، آن ها را به لکه های روی صندلی بزنید و تمیز کنید.

**نکته :این روش برای لوازم پلاستیکی کاربرد دارد اما بهتر است که ابتدا آن را روی قسمت کوچکی امتحان کنید و مطمئن شوید که رنگ لوازم را از بین نمی برد.

**نکته مهم :بسیار مهم است که قبل از استفاده از هر نوع ماده پاک کننده ای از دستکش های محافظتی برای دستتان و همچنین ماسک استفاده کنید و مستقیماً آن را تنفس نکنید.

11.شستشوی لکه های رنگی از روی لباس های سفید با قرص ماشین ظرفشویی

احتمالا تا کنون برایتان پیش آمده که به اشتباه لباس های رنگی را با لباس سفید رنگ داخل ماشین لباسشویی انداخته و پس از شستشو متوجه شوید که لباس سفید، رنگ لباس های دیگر را به خود گرفته است. هیج جای نگرانی وجود ندارد! کافی است دفعه بعدی که لباس سفیدتان را می شویید، یک قرص در کنار آن حل کنید!

12.پاک کردن لکه های مداد رنگی از روی دیوار با قرص ماشین ظرفشویی

اگر کودک بازیگوشی دارید که همه­ ی ایده های خلاقانه اش را با مداد رنگی روی دیوار پیاده می کند، برای از بین بردن لکه های رنگی روی دیوار می توانید از قرص ها استفاده کنید.یک قرص را در یک چهارم لیوان آب حل کرده و از آن برای تمیز کردن دیوار استفاده کنید. هنگام انجام این کار از دستکش های پلاستیکی و از پارچه و اسفنج استفاده کنید.

13.براق کردن فلزات با قرص ماشین ظرفشویی

این ترفند روی فلزات ضد زنگ و مخصوصا قاشق، چنگال و سینک ظرفشویی به خوبی جواب می دهد. کافیست یک قرص را درون یک ظرف حاوی آب داغ حل کرده و فلزات را داخل آن قرار دهید. 24 ساعت به آن فرصت دهید تا فلزات جلوه ای براق و درخشان پیدا کنند.

14.پاکسازی رسوبات شیشه حمام با قرص ماشین ظرفشویی

زدودن لکه های سخت آب و مواد معدنی روی شیشه ها کاری مشکل به نظر می رسد. اگر از دیوارهای شیشه ای و یا آینه در حمامتان استفاده می کنید، به آسانی می توانید با یک قرص رسوبات ایجاد شده روی آن ها را پاک کنید.کافیست مقدار اندکی آب گرم روی شیشه اسپری کرده و بوسیله دستکش قرص را به آرامی روی سطح بکشید و سپس با یک اسفنج یا حوله پارچه ای آن را تمیز کنید.

15. شستشوی سرخ کن با قرص ماشین ظرفشویی

یکی از آزار دهنده ترین کارهای خانه تمیز کردن قابلمه است. تمیز کردن چربی اضافی موجود در داخل ماهیتابه دشوار است. خوشبختانه یک قرص ماشین ظرفشویی به راحتی می تواند این مشکل را برطرف کند. سه چهارم ماهیتابه خالی را با آب (گرم) پر کنید و یک قرص ماشین ظرفشویی اضافه کنید.

همچنین سبد سرخ کردن را درون ماهیتابه بگذارید. سرخ کن را با حداکثر ۹۰ درجه به مدت ۱۰ دقیقه روشن کنید. سپس ماهیتابه را با مقداری آب گرم بشویید.

نکته : هنگام تمیز کردن ماهیتابه و سبد سرخ کن، یک پنجره سرخ کن را باز کنید تا هوای آن آزاد شود.

16. از بین بردن بوی پخت و پز با استفاده از قرص ماشین ظرفشویی

اتفاقی که به طور مرتب در بسیاری از خانواده ها رخ می دهد این است که بوی پخت و پز در مدت طولانی در خانه می ماند. به خصوص وقتی ماهی پخته اید.

یک راه آسان برای خلاص شدن از شر این بوها در خانه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی است.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک قابلمه بزرگتر را با یک لایه آب سخاوتمندانه پر کنید. این کار را روی شعله کم قرار بدهید و یک قرص ماشین ظرفشویی اضافه کنید.

بوهای پخت و پز توسط تابه با آب جذب می شود و خانه شما از همه بوهای بد آشپزی خلاص می شود.

17. رفع لکه های زرد لباس با قرص ماشین ظرفشویی

یکی دیگر از لکه های مشکل برای از بین بردن، لکه های زرد در تی شرت های سفید. به خصوص در زیر بغل، خلاص شدن از شر این لکه های عرق زرد بسیار دشوار است.یک قرص ماشین ظرفشویی در این حالت ناجی شماست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک قرص را به ماشین لباسشویی اضافه کنید.برنامه شستشوی عادی را دنبال کنید و لباس های شما دوباره سفید روشن خواهد شد!

دکمه بازگشت به بالا