اجتماعیمطالب کسب و کار

فالوور با کیفیت چیست؟

اینستاگرام یک فضای گسترده و پرطرفدار برای بیشتر دیده شدن خدمات و محصولات است. این بستر آنلاین میتونه باعث جذب مشتری بشه تا شما فروش و درآمد بیشتری را کسب کنید. اولین موردی که برای فعالیت در اینستاگرام باید به آن توجه داشته باشید، تعداد فالوور است. راه های بسیاری برای افزایش فالوور وجود دارد که می توان به تولید محتوا، کپشن نویسی مناسب، افزایش تعاملات، تبلیغات و خرید فالوور با کیفیت اشاره کرد.

شاید تعجب کرده باشید که چرا خرید فالوور با کیفیت برای افزایش فالوور مهم است. در این مطلب به بررسی فالوور با کیفیت و مزایای آن می پردازیم تا چالش های ذهنی شما رفع شود. اگر شما هم می خواهید که با افزایش فالوور به پیشرفت های بزرگی دست پیدا کنید پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

فالوور با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

فالوورها از نظر سطح کیفی به دو دسته با کیفیت و بی کیفیت تقسیم می شوند. فالوور با کیفیت دارای هویت مشخصی در اینستاگرام است. این کاربران عکس پروفایل و فالوور دارند و مانند سایر پیج ها به فعالیت می پردازند. این فالوورها به شما کمک می کنند تا پست ها و استوری ها را با بازخورد بهتری ثبت کنید. مثلا وقتی هزار فالوور با کیفیت داشته باشید، بیشتر آنها ممکن است که پست های شما را لایک کنند تا بهتر دیده شوید. حالا اگر به همین تعداد فالوور بی کیفیت داشته باشید، هیچ نتیجه مثبتی نخواهید گرفت زیرا اکثر آنها هویت و فعالیت مناسبی در اینستاگرام ندارند.

فالوور با کیفیت به فالووری گفته می شود که در پیج شما به طور موثری فعالیت دارد. این نوع فالوور محتوای پیج شما را می بیند و لایک، کامنت، اشتراک گذاری و ذخیره سازی پست ها را می تواند انجام می دهد. البته هیچ اجباری در این راستا وجود ندارد. این پیج ها مانند پیج های فیک بی کیفیت و یا فالوورهای روح نیستند و به همین دلیل نرخ تعامل پیج را افزایش می دهند.

اهمیت وجود فالوور با کیفیت در پیج اینستاگرام

بدون شک همه کسانی که در اینستاگرام کسب و کار خودشان را راه اندازی کرده اند، می خواهند بیشتر و بهتر دیده شوند. زمانی که فالوورهای پیج با کیفیت باشند با فعالیت مستمر خود، باعث می شوند که پیج روند مثبتی داشته باشد. روند مثبت و رو به رشد پیج، منجر به جذب مشتریان و مخاطبان هدف میشه و این مورد برای بیشتر شدن مشتری های بالقوه عالیه.

وقتی که فالوور با کیفیت توی پیج باشه، هوش مصنوعی اینستاگرام، پیج را به عنوان یک پیج پر مخاطب شناسایی کرده و پست ها را در اکسپلور به افراد بیشتری نشان می دهد. افرادی که می پرسند چرا خرید فالوور با کیفیت داشته باشیم این موضوع را نمی دانند که فالوور با کیفیت مثل گنجی در پیج است. هر یک از این فالوورها می توانند فالوورهای بیشتری را به سوی پیج هدایت کنند. در واقع شما با داشتن هزار فالوور با کیفیت می توانید بیشتر از وقتی دیده شوید که میلیون ها فالوور بی کیفیت دارید.

روش های طلایی افزایش فالوور با کیفیت

برای افزایش فالوور با کیفیت روش های گوناگونی وجود دارد که از بین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- تولید محتوا

از جمله مواردی که تاثیر خوبی در افزایش فالوور با کیفیت دارد، تولید محتوا می باشد. زمانی که تولید محتوای جذاب و اصولی داشته باشید، فالوورهای با کیفیتی که به محتوای شما علاقه دارند، جذب می کنید. این فالوورها به دلیل علاقه ای که به محتوای شما دارند، از آن با لایک و کامنت حمایت می کنند. البته میزان حمایت فالوورهای با کیفیت عدد ثابتی ندارد و ممکن است در مواقعی بیشتر و یا کمتر شود.

۲- کپشن نویسی

زمانی که پستی منتشر می کنید باید برای آن کپشن بنویسید. کاربران با پست های بدون کپشن ارتباط لازم را برقرار نمی کنند و در نتیجه پیج شما را فالو نخواهند کرد. در این راستا بهتر است نکات تکمیلی یا راهنمایی های لازم را در کپشن پست ارائه دهید تا کاربران پس از خواندن آن، به موضوع و نکته جدیدی دست پیدا کنند.

۳- خرید فالوور با کیفیت

بعضی از افراد به هنگام خرید فالوور این دغدغه را دارند که چرا خرید فالوور با کیفیت داشته باشیم. خرید فالوور با کیفیت باعث می شود که علاوه بر بالا رفتن آمار و ارقام ظاهری پیج، نتایج خوبی نیز به دست آید. فالوورهای با کیفیت خریداری شده زمانی که محتوای جذاب پیج را می بینند، از کنار آن به سادگی رد نشده و برای دیدن پست و استوری های بیشتر، کنجکاو می شوند. با بالا رفتن فعالیت این فالوورها، نرخ درگیری و میزان تعاملات پیج نیز افزایش می یابد. تمامی این موارد در نهایت با افزایش فروش، شما را به درآمد بیشتری می رسانند.

۴- تبلیغات اصولی

بسیاری از کاربران اینستاگرام با پیج شما آشنا نیستند و شما باید برای اینکه بیشتر دیده شوید، تبلیغات انجام دهید. تبلیغات می تواند در همان فضای اینستاگرام و یا دیگر بسترها انجام شود اما اگر اصول مربوط به آن رعایت نگردد، نتیجه دلخواه را نخواهد داشت.

۵- افزایش تعاملات پیج

افزایش میزان تعاملات پیج وقتی با تولید محتوا و خرید فالوور همراه باشد، فالوورهای با کیفیت بسیاری را به سمت پیج سرازیر می کند. این فالوورها وقتی می بینند که شما یک پکیج کامل هستید و تعداد افراد زیادی شما را فالو و لایک کرده اند، پیج شما را از دست نخواهند داد.

آیا خرید فالوور با کیفیت باعث رشد پیج می شود؟

یکی از بهترین و موثر ترین روش های افزایش فالوور با کیفیت، خرید فالوور است. اینکه چرا خرید فالوور با کیفیت اهمیت دارد وابسته به الگوریتم اینستاگرام است. به طور کلی الگوریتم اینستاگرام به گونه ای تدوین شده است که پیج هایی با تعداد فالوور بالا را به عنوان پیج محبوب شناسایی می کند. حال اگر پس از مدتی فالوورهای این پیج ها آمار و ارقام لایک و کامنت آن را بالا نبرند، پیج با افت شدیدی همراه خواهد بود.

خرید فالوور با کیفیت این مشکل را حل می کند زیرا همزمان با خرید فالوور و بالا رفتن تعداد فالوورهای پیج، میزان تعاملات و آمار و ارقام نیز افزایش می یابد. بدین شکل رشد پیج سریع تر اتفاق می افتد و در مدت زمان کوتاهی شما را به اهدافتان می رساند. تهیه فالوور با کیفیت در واقع پلی به سمت موفقیت است که باید در زمان مناسب و از طریق مرکز معتبری خریداری شود.

مزایای خرید فالوور با کیفیت

 خرید فالوور با کیفیت باعث می شود که اعتبار پیج شما افزایش یابد و افراد بیشتری به شما اعتماد کنند. این اعتماد منجر به فروش بیشتر محصولات شده و درآمد بیشتری را نصیب شما می نماید. این فالوورها با بالا بردن نرخ تعامل پیج، جایگاه شما را در اکسپلور تثبیت می کنند تا از این طریق نیز به جذب فالوور با کیفیت و فروش خوب برسید.

چگونه فالوور با کیفیت داشته باشیم؟

اکنون شما می دانید که چرا خرید فالوور با کیفیت تا این اندازه با اهمیت است. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، چگونگی تهیه فالوور با کیفیت می باشد. برای خرید فالوور با کیفیت باید سایت معتبر و مناسبی را انتخاب کنید. سابقه، نوع خدمات و رضایت مشتریان یک سایت از جمله موارد مهمی است که پیش از خرید فالوور باید مورد توجه قرار گیرد. پس از خرید فالوور با کیفیت، از تولید محتوا و رعایت اصول و قوانین اینستاگرام غافل نشوید تا رشد و پیشرفت خوبی در این عرصه داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا