علمی و پزشکی

افزایش بستری بیماران کرونایی در استرالیا

طبق اعلام مقامات بهداشتی استرالیا، پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان‌های این کشور امروز (سه‌شنبه) برای دومین روز متوالی به بالاترین حد خود رسید.

به گزارش نازک نارنجی، میزان مرگ و میر روزانه ناشی از ابتلا به کووید-۱۹ نیز به یکی از بالاترین آمارها رسیده است، در حالی که این بیماری پس از شیوع زیرشاخه آمیکرون در کشور دوباره افزایش یافته است.

طبق آمار رسمی، تقریباً 5600 بیمار مبتلا به کووید-19 در بیمارستان‌های استرالیا بستری شده‌اند. این کشور همچنین امروز 100 مورد مرگ ناشی از عوارض کووید-19 را گزارش کرده است.

واکسن بزنید، در اجتماعات ماسک بزنید و اگر مریض هستید در خانه بمانیدنزدیک به 330 هزار مورد جدید ابتلا به کووید-19 در هفت روز گذشته در کشور گزارش شده است، به گفته مقامات بهداشتی، تعداد واقعی افراد مبتلا ممکن است دو برابر این تعداد باشد.

شیوع فعلی کووید-19 در استرالیا ناشی از زیرسویه‌های جدید و بسیار مسری BA.4 و BA.5 آمیکرون است که فشار بیشتری را بر کادر پزشکی در بیمارستان‌ها و خانه‌های سالمندان وارد می‌کند. مراقبت از کشور به دلیل افزایش شماره. تعداد مبتلایان به کرونا در بیمارستان

به گزارش خبرگزاری رویترز، یکی از مقامات ایالتی استرالیا در این باره تاکید کرد: واکسن بزنید، در اجتماعات ماسک بزنید و اگر مریض هستید در خانه بمانید.

طبق آمار رسمی، استرالیا از ابتدای همه گیری کووید-19 تاکنون 9 میلیون و 185 هزار و 682 مورد و 11 هزار و 300 مورد مرگ ناشی از عوارض این بیماری را گزارش کرده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا