عمومیمطالب کسب و کار

خادمی، مرکز پخش عمده اسپیکر در ایران

از شرکت های خوش نام تولید کننده اسپیکر بلوتوث Bluetooth Speaker می توان شرکت سونی را نام برد که توانسته محصولاتی زیبا و باکیفیت را تولید نماید . اسپیکر بلوتوث jbl : شرکت Jbl از معروف ترین تولید کنندگان در این عرصه می باشد که محصولات آن بسیار باکیفیت و خاص است . اگر برایتان اهمیت دارد که بتوانید فلش مموری به اسپیکر متصل نمایید بهتر است به هنگام انتخاب دقت نمایید که پورت ورودی را داشته باشد. شما میتوانید با توجه به قابلیت و بودجهای که در نظر گرفتهاید اسپیکر موردنظرتان را انتخاب کنید. در غیر این صورت میتوانید با نصب آنها به روی گوشی هوشمند یا تبلتها، از توانایی آن استفاده کنید.به زودی راهنمای خرید بهترین سیستم صوتی و سینمای خانگی نیز در زومیت منتشر خواهد شد تا علاقهمندان به موسیقی و محتوای چندرسانهای، تجربهی به مراتب بهتری را با توجه به نیازهای خود داشته باشند. اتصال : اتصال اسپیکر ها از طریق بلوتوث می باشد اما ممکن است اسپیکری راه اتصالی دیگری را نیز داشته باشد که این اسپیکرها پیشرفته تر می باشند و استفاده از آن ها به صورتی ساده تر و راحت تر صورت می پذیرد.

این نوع اسپیکرها شارژدهی مناسبی داشته و به صورت سریع نیز شارژ میشوند. اسپیکرهای شارژی بلوتوثی برای اکثر افراد گزینه مناسبی است و شما می تواند در هرجایی که باشید به سادگی اسپیکر شارژی خود را از طریق بلوتوث به گوشی یا تبلت متصل کنید. این شرکت دارای تنوع تولید می باشد و چندین مدل از اسپیکر را با رنگ های متنوع مشکی و نقره ای تولید کرده است . این راه ورودی ممکن است AUX باشد که شما می توانید به کمک کابل موبایل یا تبلت تان را به اسپیکر متصل نمایید . برد این اسپیکر ۱۰ متر است و در این فاصله بدون ایجاد نویز، امکان اتصال به منبع صدا را دارد. اگر قصد پخش موسیقی از طریق اتصال بلندگو به گوشی همراه خود را دارید، پیشنهاد میکنیم به سراغ مدلهایی از اسپیکر بلوتوثی بروید که دارای میکروفون داخلی هستند؛ در چنین حالتی اگر گوشی شما زنگ بخورد، میتوانید به راحتی از طریق بلندگو، به تماس تلفنی خود پاسخ دهید. همچنین بعضی از مدل های تولید شده توسط این شرکت قابلیت اتصال به کمک سیم را دارد و شما می توانید آن را با سیم به موبایل متصل کرده و از آن استفاده نمایید . با مقایسه رنج قیمت اسپیکر jbl و سایر برندهای موجود در بازار، این نتیجه گیری حاصل میشود که اگر شما به دنبال یک اسپیکر بلوتوث مقرون به صرفه، به همراه کیفیت صدای عالی و همچنین محصولی با طول عمر بالا هستید که به راحتی قادر باشید از آن در خانه، محل کار و یا حتی فضاهای باز استفاده نمایید، اسپیکر جی بی ال بی درنگ یک انتخاب هوشمندانه برای شماست.

همچنین به خوبی میدانیم تنوع مدل و قیمت این محصول به قدری بالاست که میتوانیم به جای وقت گذراندن بین برندهای دیگر، بررسی هایمان را به صورت متمرکز بر روی اسپیکرهای موجود برند jbl معطوف سازیم. شما بهراحتی میتوانید پس از مشاهده مشخصات فنی هر محصول در صفحه مرتبط و انتخاب چند اسپیکر بر اساس قیمت، مدل موردنظر را انتخاب کرده و صاحب محصولی شوید که بتوانید از آن برای پخش موسیقی در دورهمیها، تولدها و میهمانیها استفاده فرمایید. اما چطور باید یک اسپیکر مناسب را انتخاب کرد؟ ممکن است بلندگوی بلوتوثی انتخاب شده شما دارای پورت usb باشد و فلش مموری به آن متصل شود یا دارای پورت ورودی رم باشد که این نوع اسپیکر ها پیشرفته می باشند . قابلیت دوم بلوتوث نسخه 5 و بالاتر آن این است که در این نسخه می توان به صورت همزمان به دو دستگاه متصل شد. شما می توانید قیمت اسپیکر بلوتوث jbl را با دیگر محصولات مشابه مقایسه نموده و با آگاهی از کیفیت و قیمت مناسب داشتن این دستگاه آن را خریداری نمایید . شما اگر می خواهید می توانید قیمت اسپیکر بلوتوث سونی را در فروشگاه اینترنتی ما مشاهده نمایید .

شما با دقت کردن به این نکات می توانید انتخابی شایسته و مناسب را داشته باشید . قیمت اسپیکر بلوتوث در این سایت بسیار مناسب ارزیابی شده است و شما می توانید خریدی ایده آل و مناسب را داشته باشید . گفتنی است قیمت اسپیکر بلوتوثی کوچک شیائومی نسبت به کیفیتی که دارد بسیار مناسب ارزیابی شده است . اسپیکر بلوتوث شیائومی : یکی دیگر از بهترین شرکت های تولید کننده اسپیکر بلوتوث Bluetooth Speaker شرکت شیائومی می باشد که محصولات آن از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد . مثلا اگر جزو علاقهمندان به گوش دادن موسیقی با صدای بلند و آن هم درحال پیادهروی در طبیعت هستید قطعا اسپیکر بلوتوثی گزینه عالی برای شما خواهد بود که میتوانید از آن نهایت لذت را ببرید. میتوانید از آنها به عنوان هدفون یا ایرفون استفاده کرده و سفر خود را دلچسبتر کنید. با توجه به مواردی که گفته شد شرایط خود را بسنجید شاید با تعویض مبلمان مشکل شما حل شد یا با تغییر مکان. شما می توانید این دستگاه را به کمک بلوتوث به موبایل یا تبلت تان وصل نمایید و از آن لذت ببرید . شما می توانید در این سایت انواع اسپیکر بلوتوث سامسونگ را مشاهده نمایید .

https://khademitech.com/product-category/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%B1/%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AC%D8%A7%D9%86%D8%A8%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%B1/%D8%A7%D8%B3%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B1/

دکمه بازگشت به بالا