عمومیمطالب کسب و کار

بررسی کیفیت لوازم خانگی آریستون

بررسی کیفیت لوازم خانگی آریستون، نتایج مثبتی را نشان می‌دهد. آن‌طور که به نظر می‌رسد کمپانی آریستون، با تکیه بر تخصص و تجربه کادری ماهر، توانسته با کیفیت‌ترین لوازم خانگی و محصولات برقی را تولید و به بازار ارائه نماید. در ادامه با برخی از این لوازم برقی آشنا می‌شوید و از کیفیت آن‌ها بیشتر می‌خوانید.

معرفی برند آریستون

آریستون با برند تجاری Ariston، فعالیت خود را با تولید ترازو آغاز کرد و به تدریج، انواع تجهیزات حرارتی نظیر آبگرمکن و پکیج را به تولیدات خود اضافه نمود. این کمپانی بزرگ که از سال ۱۹۳۰ وارد رقابت با بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در دنیا شد، متعلق به کشور ایتالیا است. محصولات آریستون در کارایی، نوآوری، پایداری انرژی و راحتی و… شهره خاص و عام‌اند و تا به امروز توانسته‌اند توجه خریداران لوازم خانگی در سراسر جهان را به خود جلب نمایند.

از کیفیت لوازم خانگی آریستون چه می‌دانید؟

در بخش قبل گفتیم که لوازم خانگی آریستون، در نوآوری کم نظیراند. نوآوری از نظر شرکت آریستون، یعنی ارائه ایده‌هایی برای ساده کردن زندگی مردم. در همین راستا، آریستون تلاش کرده تا از فناوری‌های به روز و پیشرفته استفاده کند و محصولات خود را مطابق با آخرین استانداردهای جهانی، بسازد. اگر به ویژگی لوازم خانگی برند آریستون نگاهی بیاندازید، متوجه برتری کیفی این محصولات خواهید شد.

کمپانی آریستون، جزو معدود تولیدکنندگان لوازم خانگی در جهان است که بهینه‌سازی مصرف انرژی را در دستور کار خود قرار داده و تولیدات خود را تحت عنوان محصولات سبز به بازار ارائه نموده است. به جرات می‌توان گفت که لقب کم مصرف‌ترین لوازم خانگی در میان صدها برندی که در بازار می‌بینید، به برند آریستون تعلق دارد. این تولیدات، در عین کم مصرف بودن، بیشترین بازدهی را دارند.

کیفیت ماشین لباسشویی آریستون

ماشین لباسشویی یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی است که بهترین مدل‌های آن از سوی کمپانی آریستون تولید و به بازار ارائه می‌گردد. این ماشین لباسشویی به گونه‌ای طراحی شده که کاربر می‌تواند برای هر پارچه و بافتی، مناسب‌ترین برنامه شستشو را انتخاب کند. برنامه‌های شستشو ماشین لباسشویی برند آریستون، بین ۱۲ تا ۱۶ است. این تنوع در انتخاب برنامه‌های شستشو در کنار برخورداری از ظرفیت استاندارد، دو ویژگی مهم ماشین لباسشویی آریستون اند.

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که سروصدای زیاد موتور هنگام شستشو و خشک کردن لباس‌ها موجب آزارتان می‌شود، به پیشنهاد ما ماشین لباسشویی آریستون را انتخاب کنید. موتور قدرتمند این لباسشویی، در عملیات شستشو و خشک کردن لباس‌ها کمترین صدا را ایجاد می‌کند. موتورهای هوشمند ماشین لباسشویی آریستون، همگام با تکنولوژی‌های روز دنیا طراحی شده‌اند و با درجه کارایی A+++، نشان دادند که می‌توانند مصرف انرژی را بهینه نماید.

امکانات یخچال آریستون

برای بررسی کیفیت یخچال آریستون، نگاهی به امکانات و قابلیت‌های این محصول انداختیم و متوجه شدیم که آریستون، می‌تواند انتظارات کاربران از یخچالی باکیفیت و کارآمد را برآورده نماید. قبل از هرچیز باید گفت یخچال آریستون، مدل‌ها و طرح‌های مختلفی دارد که خریداران با در نظر گرفتن نیاز و سلیقه خود می‌توانند از بین آن‌ها انتخاب کنند.

یخچال آریستون، به سیستم خنک کننده یکپارچه هوا مجهز است. به همین دلیل، مواد غذایی در آن، دچار یخ زدگی نخواهد شد. سازندگان یخچال آریستون، سیستم کنترل هوشمند را برای آن در نظر گرفته‌اند تا کاربر تنظیم دمای داخل یخچال را فراموش نکند.

یخچال فریزر آریستون، ظرفیت بالایی دارد و از فضای کافی برای قرار دادن مواد غذایی برخوردار است. قفسه‌های این یخچال، قابلیت جابجایی دارند و کاربرد مطابق با میل خود می‌تواند موقعیت آن‌ها را تغییر دهد.

چرا اجاق گاز رومیزی آریستون؟

گازهای صفحه‌ای یا رومیزی، بر روی صفحه کابینت یا کانتر آشپزخانه نصب شده و فاقد فر و کابین اند. کمپانی آریستون، با ارائه انواع اجاق گاز رومیزی ۲ شعله تا ۵ شعله، توانسته برتری خود در تولید باکیفیت‌ترین اجاق گازها را به نمایش بگذارد.

اجاق گاز صفحه‌ای آریستون، به زیباترین شکل ممکن طراحی شده و ظرافت آن چشم‌ها را به خود خیره خواهد کرد. اگر به طراحی روی گاز صفحه‌ای آریستون توجه کنید، متوجه فاصله استاندارد و مناسب شعله‌ها از یکدیگر می‌شوید. این گاز با جذابیت‌های ظاهری خود، زیبایی آشپزخانه را دوچندان می‌کند.

با انتخاب اجاق گاز رومیزی آریستون، از حداکثر توان گازی برخوردار خواهید شد. این برند از اجاق گاز رومیزی آریستون، خاصیت ضد زنگ دارد و در برابر خط و خش بسیار مقاوم است.

نمایندگی آریستون در تهران

نمایندگی گاز آریستون

تعمیر ماشین لباسشویی آریستون

نمایندگی گاز آری

از انواع فر آریستون چه می‌دانید؟

فرهای گازی و برقی، از پرطرفدارترین محصولات برند آریستون اند. این فرها، با ظرفیت‌های متفاوتی به بازار ارائه شده‌اند و دارای برنامه‌های متنوع و هوشمند برای پخت غذا هستند. اگر فر آریستون انتخاب شما باشد، می‌توانید انواع شیرینی، گریل و نان را تهیه نمایید. فرهای آریستون با استفاده از استیل ضد زنگ ساخته شده‌اند و شیشه‌هایی ضد لک و مقاوم در برابر حرارت دارند.

و اما درباره میزان مصرف انرژی فر آریستون؛ خوشبختانه این فرها مانند دیگر محصولات کمپانی آریستون، دارای نشان سبز‌اند و درجه کارایی آن ها، A است. دیگر ویژگی جذاب فر آریستون، برخورداری از امکان نظافت خودکار می‌باشد. با توجه به اینکه بسیاری از بانوان، با دغدغه شستشو و نظافت فر پس از استفاده از آن رو به رو هستند، این قابلیت به آن‌ها کمک می‌کند تا آشپزی آسان و سریع را تجربه نمایند.

هر آنچه درباره کیفیت هود آریستون باید بدانید

هود، وسیله‌ای است که بوی غذا در آشپزخانه را از بین می‌برد و مانع از انتشار آن در محیط خانه می‌شود. در واقع کاربرد هود، کاهش بوی پخت و پز غذا در منزل و خارج کردن ذرات چربی از فضای آن است.

از برندهای شناخته شده و م در زمینه تولید هود آشپزخانه، آریستون است. هود آریستون، قدرت مکش بسیار بالایی دارد و در هنگام کار، هیچ صدایی از آن به گوش نمی‌رسد. سرعت مکش هود آریستون به سادگی قابل تنظیم است. این هود به بوستون یا تقویت کننده قدرت مکش مجهز بوده و این یک امتیاز مثبت برای آن است.

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی برند آریستون پرداختیم و از کیفیت آن گفتیم. در ادامه به برخی از پرفروش‌ترین تولیدات شرکت آریستون اشاره کردیم تا با کیفیت این محصولات بهتر آشنا شوید. اگر به تازگی تصمیم به خرید لوازم خانگی گرفته اید، بد نیست از تولیدات این برند ایتالیایی که محصولات خود را با بالاترین کیفیت تولید می‌کند بزنید و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید. این برند مطرح جهانی، شما را هرگز ناامید نخواهد کرد.

دکمه بازگشت به بالا