اقتصادی

به دنبال اخذ اعتبار برای پروژه دوخطه راه‌آهن اهواز ـ اندیمشک هستیم

نازک نارنجی/ خوزستان مدیرکل راه آهن جنوب گفت: با توجه به افزایش قیمت ها، نرخ قرارداد پروژه دو خط اندیمشک – اهواز نیاز به تغییر دارد که در این زمینه نامه لازم به سازمان برنامه و بودجه و سازمان فنی عالی ارسال شده است. شورا. ” ما بقیه این پروژه هستیم.

عبدالکریم درویش زاده در گفت وگو با نازک نارنجی، درباره پروژه دو خطه اهواز – اندیمشک اظهار کرد: پروژه دو خطه اهواز – اندیمشک به طول 140 کیلومتر است و 125 کیلومتر از این خط هم اکنون آسفالت، سیمان کاری و روکش شده است.

وی افزود: فازهای نهایی سه بلوک خط 45 کیلومتری این خط 125 کیلومتری تکمیل و آماده بهره برداری است و خط باقیمانده نیز در این مسیر ریل گذاری، نوردکاری و جوشکاری شده است و نیاز به ادامه دارد. عملیات.”

مدیرکل راه آهن جنوب گفت: با توجه به افزایش قیمت ها، تغییر نرخ قرارداد پروژه دو خط اندیمشک در اهواز ضروری است که در این زمینه نامه لازم به سازمان برنامه و بودجه و سازمان فنی عالی ارسال شده است. شورا. ” ما بقیه این پروژه هستیم.

درویش زاده بیان کرد: زیرسازی خط دوم و ساختمان های کمربند نظامی به میاندشت به طول 37 کیلومتر به طور کامل تکمیل و آماده ریل گذاری است. همچنین عملیات تقسیم فاصله ایستگاه میاندشت تا ایستگاه سربندر به طول 81 کیلومتر به طور کامل اجرا و در سال 95 افتتاح و اجرا شد.

وی درباره زائران اربعین حسینی گفت: آمادگی کامل برای انتقال زائران اربعین را داریم. در این راستا مسیر قطار رایگان خرمشهر به سلامچه و بالعکس را به صورت شبانه روزی در نظر داریم و بر حسب نیاز و در آستانه نوروز در مشهد و تهران در حال افزایش تعداد قطارهای مسافری در این ایام و در آستانه نوروز هستیم. تقاضا

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا