بین المللمطالب کسب و کار

پادکست های عالی برای تسلط بر مکالمه به زبان انگلیسی

بهبود مکالمه به زبان انگلیسی نیاز به تمرین دارد…

اما صحبت کردن مثلا در آموزشگاه آیلتس در تهران تنها چیزی نیست که باید در مورد مکالمات به آن فکر کنید. همچنین باید مهارت شنیداری خود را تقویت کنید. گاهی اوقات، مردم ساعت ها را صرف گوش دادن به رادیو یا تماشای فیلم به زبان انگلیسی می کنند تا گوش دادن خود را بهبود بخشند.

اما من دوست دارم کار متفاوتی انجام دهم!

به جای گوش دادن به چیزهای متفاوت هر روز، من دوست دارم چند نفر واقعی را انتخاب کنم و روی گوش دادن به آنها تمرکز کنم… بارها و بارها!

اینها باید…

  • افرادی که دوستشان دارم
  • افرادی که جالب هستند
  • افرادی که نسبتا آهسته صحبت می کنند، بنابراین من می توانم درک کنم!

وقتی به همان افراد مکرراً گوش می دهید، به نحوه صحبت آنها عادت می کنید. این باعث می‌شود که درک آنچه می‌گویند آسان‌تر شود… و سپس بیشتر یاد خواهید گرفت. و مکالمه شما به زبان انگلیسی در نتیجه بهبود خواهد یافت! بنابراین، کجا می توانید چنین افرادی را برای گوش دادن پیدا کنید؟

البته اینترنت!

افراد بسیار خلاق و فوق‌العاده زیادی وجود دارند که هر هفته برای شما پادکست‌ها و ویدیوهای رایگان می‌سازند تا به بهبود مکالمه انگلیسی شما کمک کنند. ترکیبی از انگلیسی بریتانیایی، انگلیسی آمریکایی و غیره وجود دارد … بنابراین شما می توانید لهجه انگلیسی را که می خواهید یاد بگیرید انتخاب کنید. آموزش زبان انگلیسی

من مطمئن هستم که شما قبلاً ایستگاه های رادیویی زیادی و سایر پادکست های انگلیسی “رسمی” پیدا کرده اید، اما من می خواستم پادکست های “Indie” را به شما نشان دهم… آنهایی که توسط افراد واقعی با اشتیاق به زبان انگلیسی ساخته شده اند.

لوک تامپسون تقریباً 7 سال است که پادکست می کند و صدها قسمت پادکست برای گوش دادن به شما دارد! لوک نه تنها یک معلم بسیار ماهر است، بلکه یک کمدین نیز هست! این باعث می شود پادکست های او پر از طنز و شخصیت باشد – برای سرگرم کردن شما و درک تفاوت های ظریف مکالمه به زبان انگلیسی بسیار مهم است. اپیزودها اغلب حول محور داستان های جالب هستند.

اما او گهگاه مصاحبه ها و سریال های ویژه ای نیز در مورد موضوعاتی مانند این انجام می دهد که شما می توانید یک فعل عبارتی را در روز به مدت یک سال یاد بگیرید! در پیروزی نابغه پادکست، لوک اخیراً من را برای مصاحبه در برنامه خود دعوت کرد و می توانید آن را در اینجا گوش دهید:

اولی ریچاردز: چند زبان انگلیسی – توصیه ها و استراتژی های برتر برای یادگیری زبان

اگر مطالب عمیق، جالب و سرگرم کننده را دوست دارید … پادکست انگلیسی لوک را دوست خواهید داشت!

آنها نه تنها معلمان فوق العاده ای هستند، بلکه به طرز دیوانه کننده ای نیز انگیزه می دهند.

چرا؟

زیرا آنها اهمیت ارتباط را درک می کنند. آنها می دانند که مکالمه به زبان انگلیسی نباید خسته کننده باشد و به همین دلیل است که این شعار را دارند: “ارتباط، نه کمال!” پادکست انگلیسی All Ears دارای قسمت‌های بسیار کوتاهی است که آن‌ها را برای دوزهای کوتاه تمرین گوش دادن روزانه عالی می‌کند. من عاشق تمرکز آنها بر ارتباطات هستم. به عنوان مثال، به نوع موضوعاتی که آنها در مورد آنها صحبت می کنند نگاه کنید:

از جک بپرسید

و در نهایت، برای چیزی کمی متفاوت!

از جک بپرس، نمایشی است که توسط معلم جک اسکیو اجرا می‌شود، و او به سؤالات انگلیسی شما پاسخ می‌دهد… در ویدیو! او در مورد انواع موضوعات مختلف صحبت می کند، به عنوان مثال…

فرمت ویدیو عالی است، زیرا می توانید همزمان جک را تماشا کنید و گوش دهید! این برای یادگیری تسلط بر مکالمه به زبان انگلیسی فوق العاده است، زیرا بسیار بیشتر شبیه یک مکالمه واقعی است – دیدن چهره شخص در حین صحبت کردن.

ویدیوهای جک هم واقعا جالب و دوستانه هستند. احساس خواهید کرد که در خانه او هستید و در حال گپ زدن هستید – راهی عالی و طبیعی برای یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم.

دکمه بازگشت به بالا