عمومی

قیمت و خرید تلویزیون سونی 85X80J

صدای تلویزیون باید از وضوح و شفافیت مناسبی برخوردار باشد و از هیچ نویزی برخوردار نباشد. تلویزیون سونی 85X80J دارای سیستم صوتی دو کاناله و توان صوتی 20 وات است که به وسیله ی دو بلند گو پخش می شود. این توان صدا برای تلویزیون 85 اینچی قدرت بسیار بالایی به حساب می آید. این توان صدا باعث می شود تا صدایی دلنشین و رسا همچنین واضح و پر انرژی به گوش شنونده برسد.

البته فناوری Dolby Atmosنیز در تلویزیون هوشمند 85 اینچ 85X80J به کار رفته است که وظیفه آن، تولید صدایی همه جانبه و فراگیر با کیفیت فوق العاده است. تلویزیون X80J از جستجوی صوتی برخوردار است که به موجب آن، می توانید فقط با صدای خود هر دستوری که دوست دارید را به تلویزیون بدهید و او هم بالافاصله دستور را اجرایی می کند. شرکت ال جی بهترین تولید کننده تلویزیون در حال حاضر می باشد، که نمایشگرهایی در رنج قیمت مختلف را به بازار ارائه می کند.

ویژگی های صدا تلویزیون 85 اینچی سری X80J سونی

در بین محصولات سونی تلویزیون سونی 85X8000J یکی از محصولات پر طرفدار و محبوب میباشد. امکان ندارد در دنیای دیجیتالی زندگی کرده باشید و نام گجت های گیمینگ سونی به گوش تان نخورده باشد. در لیست جمع آوری شده توسط افرالند می توانید قیمت تلویزیون های سونی موجود در بازار را مشاهده می کنید.

به همین جهت، در ساخت تلویزیون 85X8000J از سیستم عامل اندرویدی ارتقاء یافته کمک گرفته شده است تا بتواند به سرعت بهتر و کارایی بیشتر عملکرد مناسبی را ارائه دهد. همچنین ارتقاء دادن بخش های سخت افزاری در تلویزیون هوشمند 4K سونی مدل 85X8000J به نسبت سایر تلویزیون های قبلی، عامل ایجاد کننده توانایی عالی این دستگاه برای نصب انواع و اقسام بازی ها، برنامه های کاربردی و مورد علاقه کاربران است.

تلویزیون 85 اینچ سونی X8000J مجهز به فناوری TRILUMINOS PRO™ است که توانایی ارائه بسیاری از رنگها را به صورت طبیعی و با وضوح بالا دارد که کیفیت و کنتراست بالایی را به تصاویر خروجی این تلویزیون بخشیده است. این فناوری توانایی تشخیص بافت، رنگ و کنتراست تصاویر را داراست و می تواند آنها را شناسایی کرده و در نهایت با بهودی این تصاویر آنها را با کیفیت نزدیک به 4K پخش می کند.

این در حالی است که تصاویر خروجی تلویزیون سونی 75X8500J دارای کیفیت بالاتری نسبت به محصولات فاقد این تکنولوژی می باشد. اکثر کاربران به بازی و گیمینگ علاقه بسیار زیادی دارند و دوست دارند که شب و روز خود را با بازی کردن مشغول کنند. برای یک تلویزیون که بخواهید با آن بازی انجام دهید یکی از چیز هایی که خیلی اهمیت دارد تاخیر ورودی پایین است.

به دلیل تغییرات شدید قیمت ارز و موجودی ، لطفا قبل از خرید حتما با مشاورین سایت تماس بگیرید . با توجه به اینکه خواهان خرید چه نوع لباسشویی باشید، با دامنه گسترده ای از مدل ها و نوع های مختلف سر و کار… برای دانلود عکس و ویدئو، لایک، کامنت و دنبال کردن مطالب کابران ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. این محصول کاملا اصلی و با ضمانت 130% اصالت کالا از مجموعه بنان کالا عرضه می شود.

استفاده از فناوری TRILUMINOS PRO در تلویزیون سونی 85x80j

فناوری TRILUMINOS PRO یکی از فناوری هایی است که می تواند فضای داخلی صفحه نمایش را به کارآمدترین و کارآمدترین حالت نمایش دهد و با نمایش تصاویر واضح و طبیعی ، نقش عمده ای در بهبود کیفیت صفحه نمایش در این محصول ایفا کرده است.

تلویزیون 85 اینچی سونی X8000J فناوری TRILUMINOS PRO فناوری که قابلیت ارائه بسیاری از رنگهای طبیعی را دارد و دارای وضوح بالا می باشد که کیفیت و کنتراست بالایی را نسبت به تصاویر تولید شده توسط این تلویزیون ارائه می دهد. دارای صفحه نمایش 85 اینچی است و صفحه نمایش آن LED است و دارای رزولوشن 3840 در 2160 می باشد.

این محصول از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند و دارای کیفیت تصویر بالا و نمایش تصویر با کنتراست می باشد. دسترسی به اینترنت از طریق وای -فای از قابلیت های جذاب هوشمند تلویزیون است که امکان جستجو و وبگردی و بدست اوردن اطلاعات مختلف و تماشا محتویات گوناگون را به کاربر می دهد.

تماشا محتویات بروز از جمله فیلم و سریال و شو های تلویزیون با این تلویزیون از از طریق نتفلیکس و یوتیوب ممکن خواهد بود. از طریق قابلیت Apple AirPlay امکان اتصال گوشی ها و تبلت های اپل و انتقال محتویات ان به تلویزیون وجود دارد. پس می توانید از تماشا این محتویات روی نمایشگر بسیار بزرگ تلویزیون نهایت لذت را ببرید.

تلویزیون سونی 85x80j سایز 85 اینچ دارای طراحی باریک و مدرن

برند SONY از ساختار شیک و زیبا ، رنگ مشکی ، پایه های کناری برای تلویزیون X80J استفاده کرده است. یخچال فریزرها با مسولیت نگه داری خوراکی های ما همیشه مهم ترین عضو آشپزخانه بوده اند. به جای انتخاب یک پیشنهاد پیشرفته دیگر، تلویزیون 65 اینچی 4K سامسونگ Q60A QLED را برای بررسی در این مقاله انتخاب کردیم؛

از نظر طراحي ، اين محصول داراي پايه نرم است كه در اطراف تلويزيون يافت مي شود. همچنين تلويزيون سوني 85X8000J 2021 داراي لبه باريكي است كه زيباترين طراحي را دارد و يكي از ويژگي هاي آن در طراحي اين محصول است. فروشگاه دوزین کالا دارای نماد اعتماد دو ستاره و نماد ساماندهی وزارت ارشاد می باشد .

با وجودتلویزیون 85X80J سونیاحساس در استادیوم بودن به شما دست می دهد و احساس می کنید که دارید برنامه ها را به صورت زنده تماشا می کنید. Dolby Audio intoدر طیف گسترده ای از محصولات در سراسر جهان تعبیه شده است، بنابراین می توانید بهترین کیفیت صدا را از بین تمام محتوایی که لذت می برید، اعم از پخش، پخش جریانی یا بارگیری یا دیسک، تجربه کنید.

دالبی یک فن آوری فشرده سازی صوتی است؛ صدایی شبیه موسیقی متن فیلم را می طلبد که برای اتاق های وسیع و بلندگوهای بزرگ سینما طراحی شده است و آن را برای لذت دیدن در خانه فشرده می کند. به لطف فناوری پیشرفته، این کار را بدون خدشه دار کردن کیفیت صدا انجام می دهد.

امکانات دیگری همچون توان صوتی 20 وات، تکنولوژی Dolby Atmos، سیستم عامل اندروید، پشتیبانی از Google Assistant و Alexa، سیستم عامل قابل بروزرسانی و … تلویزیون های اولد کە بهترین تلویزیون های سونی هستند، از کیفیت تصویری فورکا بهره می برند و از طراحی بسیار زیبا و ضخامت بسیار کمی برخوردار هستند. شعار فناوریXR Sound Position در تلویزیون X800J این است که یک تجربه صوتی متناسب با احساس ما در جهان پدید خواهد آمد.

در نتیجه مشاهده شما همراه با صدایی خواهد بو که واقعیت اصلی صدا در حین ضبط شدن را به همراه خواهد داشت. Dolby Atmos یک فناوری صدای فراگیر است که توسط آزمایشگاه های Dolby تولید شده است. این سیستم با افزودن کانالهای ارتفاع بر روی سیستم های صدای فراگیر موجود، گسترش می یابد و به اصطلاح اصوات اجازه می دهد تا به عنوان اشیای سه بعدی تفسیر شوند. وجود فناوری HDR بر توانایی تلویزیون 85X8000J در ارائه تصاویری زیبا افزوده است.

این محصول از فناوری Dolby Atoms and Vision پشتیبانی می کند که در ارائه دادن صدایی فراگیر بسیار موثر است. این محصول مجهز به دو بلندگو از جنس X-Balanced Speaker است که در مجموع توانایی تولید صدای خروجی 20 وات را دارا است.

یکی از محبوبیت تلویزیون های سونی سیستم عامل اندروید آن است کە بە راحتی می توان بازی و فیلم انلاین و… را با وجود آن تماشا کرد. تعداد زيادي از تصاوير منتشر شده توسط اين محصول به وضوح با جزئيات قابل مشاهده است و كاربر مي تواند رنگ هاي زيادي را مشاهده كند.

پردازنده قدرتمند اين سيستم قابليت تشخيص تصاوير با كيفيت پايين و نمايش آنها در 4K پس از فشرده سازي را دارد. این نرم افزار، سطح پیشرفته ای از کالیبراسیون را پیاده سازی می کند تا حتی کوچک ترین تغییرات رنگی که در تصویر رخ می دهد را نشان دهد. برای نمایش صحنه های متحرک مانند برنامه های ورزشی و فیلم اکشن از Motionflowاستفاده شده است.

این فناوری با افزودن تصاویر اضافی بین صحنه اصلی، حرکتی واضح و بدون نویز را فراهم می کند که باعث تاری کمتر و حرکاتی سریع تر در فیلم مورد علاقه تان می شود. فناوری TRILUMINOS PRO™ از فناوری هاییست که قادر است در نشان دادن محتوای نمایشی به صورت کارآمد و عالی عمل کند و با نشان دادن تصاویر به صورت واضح و طبیعی نقش به سزایی در افزایش کیفیت صفحه نمایش در این محصول داشته است.

به همین دلیل کاربران قبل از خرید مجبور به قیمت گرفتن و پیدا کردن محصولی با قیمت پایین تر هستند. اما صرف پیدا کردن تلویزیونی با قیمت کمتر ضمانت کیفیت آن نمی باشد، به همین دلیل باید در هنگام خرید به وب سایت فروشگاهی نیز توجه داشته باشیم، تا محصولات با کیفیت و اورجینال را به دستمان برساند.

در راستای کمک به خریدی به صرفه تر برای کاربران عزیز تصمیم گرفیتم لیستی از تلویزیون های پرطرفدار را با قیمت دقیق آن ها در بازار حال حاضر در اختیار کاربران قرار دهیم. تلویزیون ال جی C1 سایز 55 اینچ یکی از تلویزیون های 2021 ال جی محسوب می شود. تلویزیون ال جی سی 1 برای استفاده های حرفه ای مانند بازی کردن و تماشای فیلم کاملا مناسب است.

همانطور که می دانید ، سونی از سیستم عامل اندروید در تلویزیون های بالا و بالا استفاده می کند که در آن از سیستم عامل Android 10 استفاده می کند. این تلویزیون در مدت بسیار کمی توانست غوغا به پا کند و کاربران بی شماری را شیفته ی خود کند.

سونی برای تولید انبوه این محصول، مجبور شد که تعداد بیشتری از کارکنان را به خدمت بگیرد و به صورت بیست و چهار ساعته، مشغول تولید آن باشد. تلویزیون 85X80J دارای کیفیت تصویر و صدای بسیار عالی می باشد و از قابلیت های بی شماری برخوردار است که کاربران را از خیلی از محصولات دیگر بی نیاز کرده و در مصرف پول، صرفه جویی چشم گیری به عمل می آورد.

در این قسمت، فقط در مورد کیفیت تصویر آن بحث می کنیم و سایر قابلیت ها را در پایین برای شما شرح می دهیم تا با این تلویزیون فوق العاده بیشتر آشنا شوید و خریدی راحت و مطمئن داشته باشید. تلویزیون 85X80J از رزولوشن 2160×3840 پیکسل بهره می برد که همین موضوع خود به تنهایی باعث می شود تا کیفیت تصویر فوق العاده ای داشته باشد.

دکمه بازگشت به بالا