عمومی

قیمت تلویزیون ال‌جی 43up8150 ️با مشخصات کامل دارای کیفیت تصویر 4k

تلویزیون ال جی 43UP8150 در سال ۲۰۲۱ در سایزهای مختلف بازار عرضه شده است و هنگام ورود به بازار توانست نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. به طور کلی سایز ۴۳ اینچ در میان کاربران از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است.

تلویزیون هوشمند ال جی ۴۳UP8150 دارای کیفیت تصویر فورکا است و تمامی محتواها را با رزولوشن تصویر ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل نمایش می‌دهد. تلویزیون ۲۰۲۱ ال جی ۴۳UP8150 از کیفیت تصویر فوق العاده ای برخوردار است و با داشتن نرخ رفرش ریت ۵۰ هرتز تمامی محتوا با سرعت بالا ارائه می‌شود.

پربازدیدترین محصولات برای خرید جهیزیه

همانطور که اشاره کردیم در این تلویزیون ال‌جی از فناوری ThinQ استفاده شده است. ال‌جی در بسیاری از مدل‌های پیشرفته خود از هوش مصنوعی بهره گرفته تا امکاناتی خاص و پیشرفته را در اختیار کاربران قرار دهد. هوش مصنوعی ال‌جی نه تنها در بخش امکانات بلکه در بخش‌های مختلف تصویر و صدا نیز تأثیرگذار است تا در ایده‌آل ترین حالت امکاناتی متنوع را ارائه دهد.

ThinQ در بخش امکانات تصویر برای تشخیص خودکار تصاویر بی‌کیفیت و افزایش وضوح تصاویر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تلویزیون با استفاده از قابلیت کاهنده نویز صدا نویزهای موجود در صدا را به حداقل می‌رساند و شفافیت و وضوح صدای دیالوگ‌ها را افزایش می‌دهد.

با وجود این فناوری شما می‌توانید با استفاده از هوش مصنوعی تمامی تصاویر متناسب با نوع مجیط اطراف خودتان مشاهده کنید. تلویزیون ال جی ۴۳UP8150 با بهره گرفتن از هوش مصنوعی می‌تواند نور محیطی را تشخیص داده و سپس نور صفحه نمایش تلویزیون را نیز تنظیم می‌کند. به طور کلی شما تمامی جزئیات و کنتراست تصاویر را با کیفیت بسیار بالا مشاهده می‌کنید.

افسوس ، روسیه به خانه امنی برای آزمایش تبدیل شده است و این بازیکن تمایلی به خروج از کشور با پیراهن ندارد. فروشگاه دوزین کالا دارای نماد اعتماد دو ستاره و نماد ساماندهی وزارت ارشاد می باشد . تلويزيون 65 اينچي LG 65UM7600 داشتن يك شغل عالي قطعاً يكي از بهترين گزينه ها براي خريد شما است. به دلیل تغییرات شدید قیمت ارز و موجودی ، لطفا قبل از خرید حتما با مشاورین سایت تماس بگیرید .

شما می توانید در کنار این تصاویر زیبا از صدای فوق العاده Dolby Digital، Clear Voice IIIو Ultra Surround در تلویزیون 43UP8150 ال جی نیز لذت ببرید. کیفیت عملکردی و هوشمندی تلویزیون UP8150 نیز به واسطه سیستم عامل WebOS، اتصال به اینترنت، شبکه های LAN و بلوتوث بسیار جذاب تر و با کیفیت تر شده است.

در نهایت اگر تمایل به خرید و داشتن تلویزیون UP8150 ال جی با این همه امکانات و توانایی را دارید، می توانید با شماره های موجود در سایت فروشگاه لوازم خانگی اینترنتی بانه نما تماس حاصل نمایید. در تلویزیون ال‌جی 43UP8150 ریموت کنترل جادویی ال‌جی با ظاهر و امکاناتی جدید وجود دارد. این ریموت کنترل ظاهری فوق العاده شیک و خوشدست دارد؛ به طوری که با در دست گرفتن آن در طولانی مدت به هیچ وجه احساس خستگی نخواهید کرد.

پرفروشترین تلویزیون های این هفته

تلویزیون 43UP8150 ال جی محصولی از سال 2021 از این کمپانی کره ای با ویژگی های هوشمند و اسمارت می باشد. این تلویزیون در سایز های متنوع کوچک و بزرگ دیگری مانند 50 اینچ, 55 اینچ و 65 اینچ ارائه می شود. تصویر و صدا بر روی نمایشگر این تلویزیون با کیفیت بالا و قدرت زیاد به صورت هماهنگ با یکدیگر پخش می شوند.

امکانات اسمارت مختلف ارائه شده روی این تلویزیون با استفاده از سیستم عامل WebOS کارکرد ان را ارتقا می دهند و سطح عملکرد تلویزیون را افزایش خواهد داد. این قابلیت ها هوشمند سرگرمی های متنوع و جذابی را برای کاربران فراهم خواهند کرد. از نظر طراحی و کیفیت نیز این تلویزیون در سطح بالایی قرار دارد و کاملا مناسب برای خانه های امروزی و مدرن ساخته شده است.

تلویزیون ال جی 32lv640s

HDMI را می توان برای اتصال کنسول های بازی و دستگاه های صوتی و تصویری مختلف به تلویزیون و انتقال و پخش محتویات ان ها روی نمایشگر به صورت هماهنگ را داد. USB مناسب برای وصل کردن فلش مموری و سایر درگاه ها کارایی خاص و ویژه خود را در اتصالات مختلف انجام می دهند. تلویزیون ال جی C1 سایز 55 اینچ یکی از تلویزیون های 2021 ال جی محسوب می شود.

تایزن از سامسونگ تغییرات چندانی در نحوه چیدمان و منو خود ایجاد نکرده است. سامسونگ و ال جی دو کمپانی بزرگ جهانی هستند که تلویزیون های هوشمند با ویژگی های جدید و اختصاصی را عرضه می کنند. در این دو کمپانی می توان در رنج قیمت های مختلف برای افراد گوناگون تلویزیون پیدا کرد البته در بین ان ها تفاوت هایی در ویژگی و پنل های ارائه شده وجود دارد.

یکی دیگر از فناوری‌های هوشمند در بخش تصویر تلویزیون AI Brightness Control نام دارد. این قابلیت جذاب به کمک هوش مصنوعی نور محیطی که تلویزیون در آن قرار دارد را شناسایی می‌کند. سپس با تغییر نور محیط، نور صفحه نمایش نیز تغییر می‌کند تا جزئیات و کنتراست تصاویر را در نور زیاد یا کم اتاق از دست ندهید.

این کیفیت نسبت به کیفیت قبلی خود یعنی، FULL HD دارای تعداد پیکسل بیشتری است. با وجود این میزان از پیکسل ها، اصلا نقطه های موجود در تصاویر قابل رویت نیستند و همین تراکم پیکسل ها باعث افزایش کیفیت تمام تصاویر شده است و کنتراست تصاویر را بالا می برد.

محافظ صفحه تلویزیون یک محافظ شفاف است که روی یک تلویزیون تخت (ال سی دی – ال ای دی – – کرو – منحنی – کیو ال ای دی ) وصل میشود تا از صفحه نمایش تلویزیون در برابر اسیب محافظت کند و باعث شکستن، خراش، اثر انگشت ،برخورد نشود.

تلویزیون سامسونگ AU9000 سایز 55 اینچ یکی از تلویزیون های 2021 و سری 9 سامسونگ می باشد. تلویزیون AU9000 در واقع بهترین تلویزیون کریستال سامسونگ در سال 2021 محسوب می شود. نسخه ی نتفلیکس موجود در این تلویزیون بسیار سریع تر از نسخه های دیگر است و در مدت زمان خیلی کمی می توانید به فیلم ها دسترسی پیدا کنید.

تلویزیون ۴K‌ ال جی ۴۳UP8150 یکی از برترین مدلهای پر فروش ال جی شناخته شده است. این تلویزیون قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و به خاطر سایز ۴۳ اینچ و قیمت مناسب یکی از مدل‌های پر طرفدار ال جی است. تلویزیون هوشمند ال جی ۴۳UP8150 از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است و امکانات و قابلیت‌های هوشمند فراوانی نیز دارد.

دکمه بازگشت به بالا