عمومیمطالب کسب و کار

دلایل فوق ‌العاده بودن بک لینک ‌های رپورتاژ آگهی

این روز‌ها صاحبان مشاغل در حال افزایش رتبه سئوی خود از طریق رپورتاژ خبری هستند. یکی از ویژگی‌های بارز این شیوه تبلیغاتی، بک لینک‌های دریافتی از این سایت‌ها است. این بک لینک‌ها مستقیماً بر تعداد بازدید از این سایت‌ها تأثیر می‌گذارند، اما سوال اینجاست که دلیل عالی و فوق‌العاده بودن بک لینک‌های رپورتاژ آگهی چیست؟ در این مقاله می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم. با ما همراه باشید!

دلایل فوق ‌العاده بودن بک لینک‌ های رپورتاژ آگهی

کلاه سفید: سایت در شرایط برابر و سالم با رعایت اصول و قوانین سئو توسط گوگل فعالیت می‌کند و لینک‌هایی که ایجاد می‌شود طبیعی بوده و ارتقای رتبه این سایت‌ها به تلاش زیادی نیاز دارد.

کلاه سیاه: از هر روشی برای افزایش رتبه و جایگاه خود استفاده می‌کند و به اصول سئو و یا حقوق افرادی که به سایت لینک شده‌اند پایبند نیست؛ گوگل سایت‌هایی را که از شیوه کلاه سیاه استفاده می‌کنند جریمه و مجازات می‌نماید.

کلاه خاکستری: نوع سوم سئو کلاه خاکستری است که می‌توان گفت رپورتاژ آگهی از این نوع سئو می‌باشد. این سایت از تلاش‌های آگاهانه و ترکیبی برای کسب رتبه‌های برتر استفاده می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از این روش و با انتشار رپورتاژ خبری و رعایت اصول صحیح و حساب شده تأثیر مثبتی بر روی سایت خود داشته باشید.

سایت‌های دارای اعتبار به شما بک لینک بدهند!

هر چه شخصی برای شما قابل اعتماد تر باشد، پیشنهادات او اعتبار بیشتری خواهد داشت؛ این می‌تواند مثال خوبی برای بک لینک‌های اینترنتی باشد. این بدان معناست که هر چه سایت ارجاع ‌دهنده معتبرتر باشد،

برای خرید رپورتاژ آگهی با قیمت عالی کلیک کنید

موتور جستجوی گوگل برای آن سایت اهمیت و ارزش بیشتری قائل است؛ بنابراین یکی از بهترین راه‌ها برای دریافت بک لینک قوی، خرید رپورتاژ آگهی می‌باشد. به این ترتیب کسب و کار شما می‌تواند توسط بهترین و معتبرترین رسانه آنلاین به مخاطبان ارائه شود.

پیشنهاد دائم سایت‌ تان توسط بک لینک ‌ها

هر چه مدت زمان یک پیشنهاد طولانی‌تر باشد، اعتبار گوگل برای سایت بیشتر می‌شود. این امر اهمیت دریافت بک لینک دائمی در اینترنت را برجسته می‌کند. اما یکی از بهترین راه‌ها برای حفظ اعتبار سایت، استفاده از رپورتاژ است که به طور دائم در سایت‌های اصلی قرار می‌گیرد. در واقع طول عمر بک لینک‌ها به سایت شما باعث افزایش عملکرد آن می‌شود. می‌توان نتیجه گرفت که بک لینک‌های دائمی در رپورتاژ خبری باعث افزایش رشد سایت شما می‌شود.

فالو بودن بک لینک ‌های رپورتاژی

دو نوع بک لینک در اینترنت وجود دارد. یکی بک لینک‌های معمولی که مشابه فالو هستند و دیگری بک لینک‌های نوفالو می‌باشند. بک لینک‌های نوع اول اعتبار کامل را به سایت شما منتقل می‌کنند و بک لینک‌های نوع دوم اعتباری را به سایت شما انتقال نمی‌دهند. به طور معمول بک لینک‌های شما در رپورتاژ آگهی از نوع فالو هستند و باعث اعتبار کامل سایت شما می‌شوند.

اعتباردهی بک لینک‌ ها از درون یک مقاله

بک لینک‌های موجود در مقاله از اعتبار بیشتری نزد گوگل برخوردارند، زیرا مقدماتی و پیشنهادی هستند و می‌توان بیشتر به آن‌ها اعتماد کرد. با این حال، بک لینک‌هایی که در فوتر، منو، تبلیغات و سایر قسمت‌های سایت قرار دارند، کمتر قابل اعتماد هستند، زیرا ممکن است به عنوان یک مشارکت تجاری یا بک لینک پولی در نظر گرفته شوند. بک لینک‌ها در رپورتاژ خبری از درون یک مقاله به شما اعتبار می‌دهند و اعتماد گوگل را آسان‌تر می‌کنند.

جایگاه یک لینک‌ها در رپورتاژ آگهی برای بهبود سئو چه می‌باشد؟ همانطور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین عوامل در رتبه ‌بندی سایت شما در گوگل تعداد و کیفیت بک‌ لینک‌های شماست. بک ‌لینک‌ها در واقع لینک‌هایی هستند که از وب سایت‌های دیگر دریافت می‌کنید. بک لینک‌هایی که از سایت‌های دیگر می‌گیرید

به این معنی است که سایت شما معرفی و پیشنهاد می‌شود. همانطور که وقتی دوستی رستورانی را معرفی می‌کند، شما به آن رستوران اعتماد بیشتری خواهید داشت، گوگل نیز زمانی که سایت شما توسط سایت‌های دیگر معرفی شود، ارزش بیشتری برای سایت شما قائل می‌شود. در رپورتاژ خبری می‌توانید بین ۳ تا ۵ بک لینک دائمی و قوی از سایت ناشر دریافت کنید. بک لینک‌هایی که قطعاً بر اعتبار شما نزد گوگل تأثیر می‌گذارد.

حتماً باید میزبان یک رپورتاژ آگهی سایت، معتبر باشد. اگر توانایی مالی دارید، در سرمایه‌ گذاری روی آن تردید نکنید. مطمئن شوید که سایت‌هایی که انتخاب می‌کنید اسپم نیستند. سایت‌هایی با رتبه و اعتبار بالا انتخاب کنید. هرچه این رتبه بالاتر باشد و نتایج موتور‌های جستجو بالاتر باشد، امتیاز سایت شما بالاتر خواهد بود.

باید بدانید که سایت‌هایی هستند که هزینه این همکاری را دریافت می‌کنند. یکی از مهم‌ترین مسائل در هنگام دریافت بک لینک این است که بک لینک‌های شما در کجا منتشر می‌شوند. مهم‌تر از همه، گوگل به بک لینک‌هایی که در یک مقاله هستند متکی است زیرا این نوع بک‌لینک‌ها معمولاً به صورت معرفی و پیشنهاد هستند و اعتماد به آن‌ها راحت‌تر است.

بک لینک‌های داخل رپورتاژ خبری که جزو دسته بک لینک دهی از داخل یک مقاله هستند، باعث می‌شوند که گوگل راحت‌تر به آن‌ها اعتماد کند و اعتبار بیشتری برای سایت به آن‌ها بدهد. در نهایت بد نیست بدانید که به این نوع بک لینک‌هایی که در داخل مقاله قرار می‌گیرند Editorial Link می‌گویند.

خرید بک لینک یا رپورتاژ آگهی دارای بک لینک؟

اکنون که دلایل فوق‌العاده بودن رپورتاژ آگهی را بررسی کردیم، بیایید آن را با روش محبوب خرید (یا اجاره) بک لینک، مقایسه کنیم. در حال حاضر سایت‌های زیادی هستند که می‌خواهند لینک شما را با پرداخت هزینه ماهانه در بخشی از سایت خود مانند فوتر یا منو قرار دهند.

این قطعاً (اگر گوگل متوجه نباشد که لینک پولی است) برای سئوی شما مؤثر است. به خصوص در این روش بک‌لینک‌های شما در تعداد زیادی از صفحات یک سایت قرار می‌گیرند. اما در مورد رپورتاژ چطور؟ کدام یک از این دو واقعاً مؤثر است؟

به نظر ما رپورتاژ خبری دارای بک لینک، برنده این مسابقه است! ما هم برای این موضوع دلایلی داریم، اولین دلیل این است که در رپورتاژ، بک لینک‌های شما در محتوای یک سایت قرار می‌گیرند. همانطور که گفتیم این نوع بک لینک معمولاً بیشتر مورد اعتماد گوگل است و دلیل دوم، تداوم بک ‌لینک‌های رپورتاژ(حداقل در اکثر سایت‌ها) است که بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

به لطف لینک‌های اجاره‌ای، تجربه نشان داده است که در کوتاه مدت می‌توان رتبه‌های اول را در جستجوی گوگل کسب کرد، اما دقیقا زمانی که تصمیم بگیرید دیگر هزینه این بک‌لینک‌ها را پرداخت نکنید، سایت شما بلافاصله به صفحه‌های دیگر مثلا صفحه چهارم جستجو منتقل می‌شود. در واقع، بسیاری از اعتبار این بک لینک‌ها در کوتاه مدت از بین می‌رود و این در مورد سایت شما نیز صدق خواهد کرد.

در اصل چاره دیگری وجود ندارد، یا همیشه باید هزینه بک لینک ماهانه را پرداخت کنید یا منتظر کاهش رتبه خود باشید. اما این موضوع در مورد رپورتاژ آگهی صدق نمی‌کند! خرید بک ‌لینک به معنای دریافت لینک از تعداد زیادی از صفحات یک سایت است. اما در رپورتاژ فقط از یک صفحه لینک دریافت می‌کنید که بسیار مؤثر خواهد بود، معمولاً مؤثرترین بک‌لینک شما اولین لینکی است که از یک سایت دریافت می‌کنید؛ چرا که این اولین بار است که توسط این سایت به شما پیشنهاد می‌شود و بک لینک‌های بعدی به اندازه این بک لینک‌ها معتبر نخواهند بود (البته این به معنای انکار دریافت بک‌لینک‌های بیشتر نیست.)

با بک لینک ‌های رپورتاژ آگهی رتبه برتر گوگل شوید!

اگر می‌خواهید به صورت طبیعی توسط گوگل شناخته شوید و اعتبار خوبی کسب کنید، رفتن به سراغ رپورتاژ کار درستی نیست! در این صورت، نتیجه ‌گیری در سئو احتمالاً زمان بیشتری می‌برد و نیاز به تلاش بیشتری دارد. اما در عوض، کسب رتبه شما طبیعی است.

اما اگر رسیدن به رتبه خوب در گوگل برای شما بسیار مهم می‌باشد و می‌خواهید کمی نتایج جستجو را دستکاری کنید، بک لینک‌ های رپورتاژ خبری یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود. فقط توجه فرمایید که در صورتی موفق خواهید شد که از اصول درست انتشار رپورتاژ آگهی پیروی نمایید. با تسمینو بهترین رپورتاژها را تجربه کنید.

https://www.hamshahrionline.ir/news/635528/%D8%B1%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%A7%DA%98-%D8%A2%DA%AF%D9%87%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7

دکمه بازگشت به بالا