بین الملل

سربازان ارتش سوریه مهارت استفاده از موشک انداز را از مربیان روسی فرامی‌گیرند

تلویزیون نیروهای مسلح روسیه گزارش می دهد که دوره های آموزشی برای سربازان ارتش سوریه در خارج از تدمر (پالمیرا) برگزار می شود تا نحوه استفاده از موشک انداز را بیاموزند.

به گزارش نازک نارنجی ، شبکه تلویزیونی زوزدا گزارش می دهد: “هدف از دوره های آموزشی که توسط معلمان روسی اجرا می شود افزایش سطح مهارت سربازان سوری است که در استفاده از موشک انداز تخصص دارند.” همچنین هدف آن آموزش نحوه استفاده از این سلاح توسط افرادی است که قبلاً از آن استفاده نکرده اند.

در نگاه اول ، موشک انداز یک سلاح ساده به نظر می رسد. اما به دلایل زیادی نمی توان با آن کنار آمد. به عنوان مثال ، پرتاب کننده به جلو حرکت می کند ، نه به عقب.

برای کسانی که تازه با این سلاح آشنا شده اند ، یک پرتاب کننده آموزشی وجود دارد که گلوله آن به جای پرتابه آتشین ، یک گلوله 7.62 میلی متری است.

برای شلیک موشک انداز به اهدافی که باید از بین بروند ، باید اصول اولیه مانند نیاز به کمربند پرتاب کننده در شرایط خاص در نظر گرفته شود.

از آنجا که مربیان روسی در کار خود مهارت دارند ، یک درس برای ضربه زدن به هدف کافی است. معلمان همچنین درس دیگری را آموختند تا بفهمند چگونه به هدف شلیک شده توسط بازیکنان پرتابه نزدیک شوند.

هرکسی که از موشک انداز استفاده کند ، که یک سلاح کاربردی است ، از هم تیمی های خود بسیار سپاسگزار خواهد بود و برای او بسیار ارزشمند خواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا