علمی و پزشکی

رشد ۱۰ درصدی اختلالات روانی در طول پاندمی کرونا در آمریکا

بر اساس یک مطالعه جدید در ایالات متحده ، مشکلات بهداشت روانی مانند افسردگی و اضطراب در زمان همه گیری کرونا در مردان و زنان 10 درصد افزایش یافته است.

به گزارش نازک نارنجی ، داده های یک مطالعه جدید که در Lancet Regional Health-Americas منتشر شده است نشان می دهد که نارضایتی روانی ، اندوه و اضطراب مردان و زنان در طول همه گیری کرونا افزایش یافته است.

در این مطالعه ، داده های 2359 بزرگسال مورد استفاده قرار گرفت و محققان دو دوره زمانی مختلف را که شامل 2018 و از ژوئیه تا سپتامبر 2020 بود ، برای تعیین سطح ناراحتی روانی برای افراد مقایسه کردند.

آنها دریافتند که 42 درصد از افراد شرکت کننده در مطالعه گزارش کرده اند که در طول همه گیری کووید 19 در سال 2020 دچار برخی از بیماری های روانی جزئی بوده اند ، در حالی که در سال 2018 تنها 32 درصد از آنها گزارش شده بود.

محققان همچنین دریافتند که در طول بیماری همه گیر ، زنان بیشتر از مردان مشکلات روانی خود ، به ویژه “اضطراب” را گزارش می کردند.

سطوح بالاتر استرس شغلی / زندگی با افسردگی زنان و اضطراب مردان ارتباط دارد ، در حالی که سطوح بالاتر استرس مالی با افسردگی مردان ارتباط دارد.

محققان در ادامه گفتند که یافته های آنها نیاز به معاینات منظم سلامت روان توسط متخصصان مراقبت های بهداشتی را نشان می دهد.

دکترها می گویند: “مدیتیشن آگاهانه می تواند به افرادی که استرس دارند کمک کند.” آلفی برلند نوبل ، روانشناس.

روشی که او توصیه می کند شامل استفاده از حواس پنجگانه است تا بدانید چه چیزهایی را می توانید ببینید ، بشنوید ، بچشید ، بویید ، لمس کنید ، و سپس حواس شما هر آنچه را که برای آن سپاسگزار هستید ، می دانند.

وی افزود: “همچنین مهم است که قبل از بروز ناراحتی مانند اضطراب و ناراحتی ، افراد در فعالیتهایی که دوست دارند شرکت کنند و برای مراقبت از خود وقت بگذارند ، از جمله پیاده روی با یک دوست. فیلم های مورد علاقه خود را به برنامه روزانه خود اختصاص دهید.

این روانشناس توضیح می دهد که اگر کسی با مشکلات روانی خود مشکل دارد و نمی توان آن را به روش های ساده مدیریت کرد ، بهتر از یک روانشناس یا مشاور است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا