عمومی

ترتیب انجام کارهای آزمون شهری آیین نامه رانندگی

برای اینکه شما در زمان امتحان کارهای مهم را از شروع تا پایان رانندگی طبق کتاب آیین نامه رانندگی به ترتیب و درست انجام دهید ما در زیر آن ها را برایتان به صورت رمز بیان می کنیم.

کافی است شما “صادر کات” را حفظ کنید. به این ترتیب باید شما مراحل زیر را طی کنید:

(ص) صندلی = تنظیم ریل و پشتی برای صحیح نشستن

(آ) آینه = تنظیم آینه های وسط و کناری

(د) دنده = دنده در حالت خلاص (کلاج + دنده خلاص)

(ر) روشن = استارت زدن

(ک) کمربند = بستن کمربند ایمنی

(آ) آماده به حرکت و چک کردن آمپر = جا زدن دنده به صورت مناسب زدن و راهنما زدن و چک کردن آمپرها

(ت) ترمز دستی = قرار دادن ترمز دستی در حالت خوابیده

پاسخ دادن به ۳۰ سؤال آزمون آیین نامه در مدت زمان محدود

https://www.driveing.ir/azmoon-drive/

در زمان امتحان برای هر فردی ۳۰ پرسش چهار گزینه ای وجود دارد که باید در زمان محدود به همه آن ها پاسخ دهد. با این حساب شما برای پاسخ دادن به هر سؤال تنها کمتر از یک دقیقه زمان دارید و باید خیلی حواستان جمع باشد تا کمتر از ۴ غلط در آزمون نداشته باشید.

با راه حل پیش رو و با داشتن نمونه سؤالات آیین نامه سال های گذشته به راحتی می توانید از این سد عبور کنید. تنها کافی است قبل از آزمون یکی از بانک های نمونه سؤالات آیین نامه مناسب در اختیار داشته باشید تا بتوانید ذهن خود را برای آزمون نهایی و اصلی آماده کنید. سؤالات آیین نامه رانندگی در دو قسمت، سؤالات آیین نامه مقدماتی و نمونه سؤالات آیین نامه اصلی در اختیار هنرجویان قرار خواهد گرفت.

https://www.driveing.ir/blog/

ترجمه رسمی گواهینامه رانندگی شما برای مهاجرت و سفرهای اداری و تفریحی مورد نیاز نیست، بلکه گواهینامه رانندگی جزء مدارکی است که افراد مقیم کشورهای دیگر برای دریافت گواهینامه رانندگی کشور محل اقامتشان به آن نیاز پیدا میکنند. پس از آن مهارت های اولیه شخص به مدت 35 دقیقه مورد ارزیابی قرار می گیرد تا بعد از آن به 25 ساعت آموزش مهارت های بعدی برسد. با انتخاب هر یک از 33 آزمون موجود در نرم افزار شما باید به 30 سئوال در مدت زمان 15 دقیقه جواب دهید و در نهایت با نمایش پاسخنامه وضعیت خود را ارزیابی کنید

. بنابراین با دانلود نمونه سوالات آیین نامه اصلی می توانید خودتان را برای آزمون آیین نامه گواهینامه موتور و انواع گواهینامه های پایه 3 ، پایه دو و پایه یک ماشین کاملا آماده کنید . با مطالعه این مجموعه می توانید با آمادگی کامل در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی شرکت کنید. نامه راهنمایی رانندگی دوستان جدیدترین نمونه سوالات آزمون آیین نامه کتاب آیین نامه جدید سایت دریافت کنیداین کتاب نمونه سوال آزمون آیین نامه رانندگی قبولی سال نسخه اصلی آزمونآییننامهرانندگیقبولی٪سالنسخها تیر آزمون . در واقع با این روش براحتی تمام مطالب را با نمونه سوالات یاد می گیرید. بیش از 120 نمونه سوال آزمون آیین نامه را با جواب بصورت تصویری یاد بگیرید. ضمنا می توانید امتحان آیین نامه را به فارسی هم بدهید.

می توانید هر سوال آزمون را در کمتر از 12 ثانیه پاسخ بدهید. در بسته طلایی نمونه سوالات فنی موجود است و شما کاملا می توانید بر بخش فنی تسلط داشته باشید . ضمنا می توانید امتحان آیین نامه را به فارسی هم بدهید. با مهمترین نمونه سوالات آزمون آیین نامه هم آشنا شده اید. تمام کتاب آیین نامه رانندگی را بصورت ویدیویی به همراه جدیدترین نمونه سوالات آزمون یاد بگیرید و با خیالی راحت در آزمون آیین نامه شرکت کنید. طبق آماری که مالدار به دیجیاتو اعلام میکند، حدود ۲۰ درصد از شرکت کنندگان آزمون شهری در اولین آزمون خود قبول میشوند.

 قبولی 100 درصد در آزمون آیین نامه رانندگی. آیا فکر قبولی در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی ذهن شما را مشغول کرده است ؟ صلی راهنمایی رانندگی باشد شامل نمونه سوالات آیین نامه آزمون آنلاین آیین نامه رانندگی استآیین نامه رانندگی نمونه سوالات آزمون اصلی مقدماتی آیین نامه مهمترین نکته برای موفقیت آزمون آیین . با خواندن نمونه سوالات آیین نامه رانندگی (بسته طلایی) نیاز به جزوه دیگری برای شرکت در آزمون آیین نامه ( اصلی) ندارید. همان طور که میدانید در هر آزمونی مطالعه نمونه سوالات دوره های قبل آزمون و مطالعه ی جزوات آموزشی و خلاصه مطالب یکی از بهترین و مهمترین عوامل تسلط به موضوعات یاد گرفته شده و مرور سریع مطالب است.

گرفتن گواهینامه

قبل از هر تصمیمی 2 دقیقه وقت گذاشته و این چند خط پایین را مطالعه کنید. تبصره۲ـ شرط دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه شامل مربیانی که قبل از تصویب این آیین­نامه کارت مربیگری دریافت نموده­اند، نمی­شود. به نحوی که راه وسیلهی نقلیهای که از آن سبقت گرفته شده مسدود نگردد یا موجب تصادف نشود.

 به جهت احتیاط دقت کنید که از زمان گرفتن نامه اصالت گواهینامه رانندگی و سپس ترجمه رسمی سابقه رانندگی و بعد، ارائه آن به سازمان مربوطه در کانادا یا آمریکا، در مجموع بیشتر از 6 ماه فاصله ایجاد نشود. رئیس پلیس راهور گفت: این در حالی است که ۷۰ هزار نفر مشمول ۳۰ نمره منفی و سه ماه محرومیت و ۶ هزار نفر مشمول ۶ ماه محرومیت در رانندگی هستند که باید با خوب رانندگی کردن شرایطی بوجود آورند که گواهی نامه آنها حذف نشود. هر کدام از این آزمون ها دارای ۳۰ سوال تستی است که در مجموع بیش از ۴۰۰ سوال با جواب می باشد .

 بر اساس بررسی های انجام شده و نتایج و آمار حاصله، میزان یادگیری و ماندگاری مطالب آیین نامه رانندگی در ذهن کاربران این سامانه ۲.۵ برابر بیشتر از سایر روش ها بوده و همچنین میزان قبولی استفاده کنندگان از این سامانه در آزمون رانندگی ۳ برابر بیشتر از استفاده کنندگان از شیوه های سنتی آموزش می باشد.

3- با دست موقع توقف یا گردش علامت دهید.

هر روز یک یا دو آزمون را به همین شیوه بررسی کنید. نرم افزار تمامی پاسخ های صحیح شما را چک می کند و در آخر نتیجه آزمون شما مشخص می شود. نکته : در گزینه های جواب سئوالات حق تقدم , اگر وسایل نقلیه با شماره مشخص شدن باید شماره هارو از راست به چپ بخونید. مشخص شده است. با خواند نمونه سوالات آیین نامه رانندگی با اطمینان و آمادگی کامل در آزمون آیین نامه رانندگی شرکت نمایید و قبول شوید. یکی از راه های موثر در قبولی شما در آزمون آیین نامه، شرکت در آزمون های آنلاین سایت درایوینگ می باشد.

در آزمون آیین نامه اصلی که توسز افسر راهنمایی و رانندگی گرفته میشود شرکت کنید. تمامی سنین و تمامی افراد، حتی کسانی که ترس از امتحان دارند یا سالهاست در هیچ آزمونی شرکت نکردند. 3- با دست موقع توقف یا گردش علامت دهید. دست چپ خود را با احتیاط از اتومبیل بیرون آورده، افقی نگه دارید. پس نیازی به حفظ کردن اعداد و یا اسامی نیست زیرا سبب می شود تمرکز خود را برای اطلاعات مهم از دست بدهید.

آیین نامه رانندگی

بدون شک می توانید سؤالات آیین نامه اصلی را بدون غلط پاسخ دهید

بسیاری از متقاضیان از ما می پرسند که از چه راهی می توان سؤالات آیین نامه اصلی را با درصد خطای کم و حتی صفر پاسخ دهیم؟ راهی که بیشتر مربیان و افسران بر اساس سال ها تجربیات خود پیشنهاد می کنند این است که بهتر است به جای تمرکز روی متن و کل کتاب آیین نامه و حفظ کردن خط به خط آن، مجموعه ای جامع از سؤالات را تهیه و با پاسخ گویی به سؤالات آن که به جرئت می توان گفت دقیقاً آیین نامه اصلی است، درصد خطای خود را کاهش دهید. به خاطر داشتن تشابه سؤالات هر سال با همدیگر و انطباق نکته های سؤالات، خیلی از هنرجویان حتی بدون مطالعه یک صفحه از آیین نامه می توانند در آزمون قبول شوند.

https://sports-news.ir/?p=5674

https://technonameh.ir/?p=5744

دکمه بازگشت به بالا