عمومی

چرا گرایش به سوله اجاره ای نسبت به سایر املاک صنعتی بیشتر است؟

چه پارامترهائی جهت برآورد هزینه اجاره سوله نقش بیشتری دارند؟ جهت برآورد هزینه نیاز است شما چند معیار را در اختیار ما قرار دهید. با انتخاب این موارد و اعلام آن به کارشناسان ما هزینه ساخت هر متر مربع سوله برای شما محاسبه و در کمترین زمان ممکن به شما اعلام می شود. شما میتوانید جهت استعلام قیمت سوله به صورت متری همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید. در این مرحله کارشناسان ما برآورد قیمت حدودی را برای شما در ازای هر متر مربع در خواهند آورد.

نقش املاک صنعتی قدیمی در اجاره سوله در جاده مخصوص کرج با سابقه ای بیش از نیم قرن و با استفاده از مهندسین باتجربه این اطمینان خاطر را به شما میدهد که سازه شما از کیفیت عالی برخوردار باشد. همچنین تمامی سازه ها دارای ضمانت بوده و در صورت بروز هر گونه مشکلی ما پاسخگو هستیم. یکی از مواردی که باید به آن توجه و دقت کافی را داشته باشید سال ساخت سوله میباشد. از اینرو باید سعی کنید سوله ای را که دارای کارکرد کمتری است را انتخاب نمایید.

یکی از معتبرترین مواردی که به انتخاب سوله اجاره ای مناسب به  تولید کننده ها یا بازرگانان کمک شایانی نموده در حقیقت رسانه ها مخصوصا مجله آنلاین است.

عرض سوله استاندارد: عرض سوله عامل تعیین کننده ی دیگری در استاندارد بودن ان می باشد. عرض دهانه ی سوله در حدود ۲۰ تا ۳۵ متر می باشد. طول دهانه در میزان اهن مصرفی نیز اثر گذار می باشد به این منظور که شما برای دهانه ای با عرض ۱۵ متر اهن کم تری نسبت به دهانه ی ۲۰ متری مصرف خواهید کرد. ارتفاع سوله ی استاندارد: این ارتفاع در سوله های استاندارد معمولا در حدود ۴ تا ۲۵ متر می باشد که ارتفاع متداول ان معمولا ۶ تا ۱۲ متر است. شیب سوله استاندارد: شیب سوله ی استاندارد بستگی به محدوده ی دهانه دارد که معمولا بین ۱۰ تا ۳۰ درصد می باشد.

برای برآورد دقیق باید نقشه سازه طراحی شده باشد. در صورتی که نقشه سازه شما طراحی نشده باشد ابتدا می توانید توسط تیم مجرب نقشه کش ما نقشه ی سازه ی خود را بدست آورید و نسبت به استعلام هزینه سوله بصورت دقیق اقدام کنید. نقشه های کارگاهی که به شاپ دراوینگ مشهور هستند توسط تیم مجرب ما طراحی و با کمترین خطای ممکن برای شما ارسال خواهند شد. برای تهیه نقشه کارگاهی سوله ی خود نیز میتوانید با شرکتهای معتبر مراجعه نمایید.

در صورتی که مایل هستید درباره مسئله اجاره سوله مطالب بیشتر بخوانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

https://b2n.ir/t74403

دکمه بازگشت به بالا